pasta: gebruiksmethode

Jowdy37

Belezen gebruiker
Had gisteren wat pep gekocht, in pasta vorm. Was de eerste keer dat ik pasta had; en wist eigenlijk niet hoe dit meestal geconsumeerd wordt. Heb het gisteren zelf iig gehouden bij wat op m'n tong te doen en een klein bommetje te maken. Gezond is het mss niet, maar zeker wel effectief.

Hoe gebruiken jullie je pasta en wat is volgens jullie de beste manier? en zegt pasta toevallig iets over de zuiverheid? (bvb hoger dan x% of lager dan y%) Ik vind er vrij weinig over terug...

Vigilante

Wijs gebruiker
Tis gewoon natte pep. Niks bijzonders aan.

Drogen en snatzen
Of in een vloetje proppe en slikke.
Anaal kan ook natuurlijk.

altamiro

Experimenterende gebruiker
Zo'n gozer waarbij ik nu haal heeft altijd natte pep, gewoon effe over n cd-hoesje uitvegen en laten drogen, kan het zo je neus door.

Ik prop et zelf altijd in bommetjes, maar droog het ook voordat ik dat doe. Dr verdwijnen toch geen werkzame stoffen en hoe minder onzin ik ernaast binnen krijg hoe beter :)

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ja oké, ik wist dat ik hem kon laten drogen, maar had het gekocht vlak voor ik weg ging => kon hem moeilijk open op de toog in een bar leggen hé :)

Hoelang duurt het trouwens ongeveer voor het goedje droog & snuifbaar is? toen ik het kocht vertelde die dealer me dat ik het best toen al kon laten drogen (was rond 20u denk ik)...

Chris Pontius

Badass junkie
Ik spreid het meestal zo ver mogelijk uit, wacht even 5-10 minuten en probeer het dan nog meer van elkaar te scheiden. dit herhaal ik tot het snuifbaar is. ik schat dat dit alles zo'n 30 minuten kost.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Natte pep betekend niet dat het sterker is, al geeft de (stomme) dealer dat wel als argument dat het sterker is. En daarbij zijn er toch best wat gebruikers die beweren dat natte pep vers en net gemaakt is en dus sterker. Veel dealers maken het gewoon nat om zo meer gewicht te hebben en dus meer winst te maken.

Over het drogen is denk ik wel genoeg gezegt.

knolselderij

Wijs gebruiker
zowieso thuis zo veel mogelijk drogen. Als ik natte pep heb en ik kan t niet drogen zit ik altijd helemaal onder. mn broek mn beurs alles (moet ik zeg dit is wel als ik al para ben voordat ik ga snuiven natuurlijk)

Immo

Badass junkie
Het makkelijkste is er een bommetje van maken, al dat gedoe met drogen kost alleen maar tijd. :P

Carlitos

Badass junkie
Immo zei:
Het makkelijkste is er een bommetje van maken, al dat gedoe met drogen kost alleen maar tijd. :P

Denk je dat dat natte alleen maar water is ?
Aceton of tolueen of weet ik veel wat ze voor vloeistoffen gebruiken,lijkt me niet al te lekker.
Nee sowieso altijd drogen voor mij. :wink:

Bovenaan