Pasta pep

Goedenavond,
dwarrel al een lange tijd hier rond op het forum en heb me nu dus na lange tijd geregistreerd.
Het leek me nu wel tijd want ik zit toch best wel met een belangrijke vraag,

Na een hele lange tijd verslaafd te zijn geweest aan Wiet, XTC, MDMA, en Speed, was ik vast besloten om te stoppen, in iedergeval met me speedverslaving en later met de rest wat me tot nu toe goed is gelukt.

Ik heb vanavond na enige tijd ik gok zo'n 4/5 maanden weer is een keertje PEP gehaald,
De laatste keer dat ik het pakte ging het toch niet zoals de kere daar voor heen...
ik werd angstig, had het gevoel dat ik constant moest spugen :kots: en had een licht en vaag gevoel in me hoofd.. Dit zelfs bij een uber klein lijntje.
Zat toen wel in een stressvolle situatie wat een paar weken geduurd heeft, ik weet totaal niet waaraan het lag maar voelde me er totaal niet prettig bij..

Nu wil ik toch weer is een keer kijken hoe het uitpakt maakt heb er toch nog een beetje schrik van, om weer diezelfde bijeffecten te krijgen.
Het is pasta wat ik straks dus uit zal moeten smeren en volgens de gene waarbij ik het heb gekocht zei dat deze rond 89% lag wat mij dus wel sterk lijkt aangezien het aantal percentage heel hoog ligt.

Alhoewel, wat zou ik het beste kunnen doen qua dosering en tussen tijd?
Groetjes.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi ShortoMuze,

Welkom op het forum.

Je kunt in ieder geval tegen je dealer zeggen dat hij geen gelijk had, speed in poedervorm kan maximaal 74% zuiver zijn. Alleen in vloeistofvorm kun je 100% zuivere amfetamine bereiken (olie achtig).

Over je vraag, waardoor het de vorige keer gekomen is dat je je zo beroerd voelde valt niet zo te zeggen. Mocht je het dus nog een keer willen proberen is het enige wat ik kan zeggen: doe het heeel rustig aan. Begin gewoon met een puntje en kijk eens een half uurtje of een uurtje wat het doet. Daarna kun je altijd bijnemen, maar het is nooit zonder risico's en hoe je het dus kunt voorkomen valt zo niet te zeggen (ja behalve niet doen).

pasta pep meestal wel de beste want als je droge poeder krijgt ligt het vaak al een tijdje en is het al aan het kapot gaan tenminste dat is mogelijk, dus jou pasta qua uitwerking zal aardig goed zijn.
Maar als je zo'n slechte ervaring hebt met pep waarom zou je het dan nog nemen? ikzelf word knetter para van wiet en hasj moet er ook niet meer aan denken om te blowen.
Maar als je het echt weer een keer wilt proberen neem dan idd een klein lijntje en wacht ff op het effect, mocht je je weer kut enzo gaan voelen dan weet je genoeg toch.

Was de vorige keer dus gewoon pure rotzooi wat er doorheen zat merkte ik wel,
Heb nu een goed adresje gevonden waar het wel gewoon zuiver is.
Toch bedankt nog voor de reacties! :grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Toch laten testen voortaan dus :rolleyes:

Enige manier om zeker te weten dat je geen rare stofjes naar binnen werkt...

F.ck.The.SystM

Experimenterende gebruiker
Poeder, pasta, nat, droog, smeerbaar, plakkerig, geel of wit, sterk ruikend, bijna geurloos, etc.. dit zegt allemaal niks over kwaliteit of werking. :rolleyes:

Buiten je pep om..je gemoedstoestand speelt ook mee in de uiteindelijke werking..

Bovenaan