Ik vraag me af waarom je tijdens paddestoelen trips altijd diezelfde patronen ziet, iedereen (die al getript heeft) zal wel weten wat ik bedoel.
Je hebt vervormingen in verschillende stadia van gewoon wat pulseren naar totaal vervormen, smelten enz... Maar toch heb je altijd die verschuivende la(a)g(en) patronen die overal rijkelijk vloeit over alles. Ze bewegen ook altijd op de zelfde manier: kronkelend en als je meerdere lagen hebt verschuiven die dan ook weer afzonderlijk naar alle mogelijke richtingen.
Het maakt ook helemaal niet uit welke soort je gegeten hebt want dit is iets wat je elke keer ervaart... Iemand hier een verklaring voor of iemand die deze ervaring deelt met mij?
Je hebt vervormingen in verschillende stadia van gewoon wat pulseren naar totaal vervormen, smelten enz... Maar toch heb je altijd die verschuivende la(a)g(en) patronen die overal rijkelijk vloeit over alles. Ze bewegen ook altijd op de zelfde manier: kronkelend en als je meerdere lagen hebt verschuiven die dan ook weer afzonderlijk naar alle mogelijke richtingen.
Het maakt ook helemaal niet uit welke soort je gegeten hebt want dit is iets wat je elke keer ervaart... Iemand hier een verklaring voor of iemand die deze ervaring deelt met mij?