Pauze tijd na hasj gebruik

Midlife

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,ben nog geen regelmatige gebruiker van hasj.onlangs voor het eerst de " juiste dosering en bereiding" uitgevogeld (hasj chocomel)voor mij persoonlijk en een redelijke heerlijke trip gehad.
Nu de vraag wélke pauze tijd is gewenst tussen het gebruik van hasj , dagen weken of een maand. TIA

Neo-Shulginist

Badass junkie
Deze Southpark-meme legt het eigenlijk best wel goed uit.

Cannabis is een van de minder schadelijke drugs. Maar waar cannabis wel heel goed in is: ervoor zorgen dat je het prima vindt om je te vervelen. Ook andere emoties worden gedempt door cannabis. Daardoor kan je in een leven belanden waarmee je eigenlijk niet tevreden bent, maar wat je toch in stand houdt door te blowen.

Ik zou daarom 'sporadisch' gebruik willen adviseren. Dat is nog een beetje vaag. Dus als je een harde grens wil: minder vaak dan elke week. Dus een maand pauze na gebruik.

Dz_8sgqWoAE7bkD.jpg

Laatst bewerkt:

Midlife

Experimenterende gebruiker
Hoi Neo-Shulginist,tnx voor je advies.
Reden van mijn vraag was,dat ik juist uit de trip komend en de tijd erna eigenlijk geen nadelige effect voelde,gewoon fit genoeg was voor van alles en nog wat,
dit in tegenstelling na gebruik van paddo's of xtc . De dag erna je wat brak voelde en herstel nodig had dmv.rust
Tnx.

Bovenaan