Misschien dat ik je wat zinnigs kan vertellen!
PCP heeft een erg persoonlijke werking, het kan dus van persoon tot persoon extreem verschillen. Mijn ervaring was aardig algemeen
De eerste keer begon het met een onbescrhijvelijk gevoel, leek erg op het gevoel dat je van keta krijgt en ook niet echt goed kunt beschrijven. Mijn lichaam voelde vreemd aan, en ik wist niet zeker of mijn lichaam er wel echt was. Dit gevoel was erg prettig, de muziek klonk alsof het uit de hemel kwam, en langzaam vertrok ik uit de realiteit. Lopen ging erg langzaam, steeds voelde het alsof ik omviel, en dat valgevoel duurde dan heel erg lang. Op een gegeven moment, ging ik hallucineren, de gezichten van mijn vrienden smolten langzaam en ik geloofde dat ik de muziek kon zien. Na een tijdje kon niemand meer lopen en kropen we naar bed om te gaan liggen. Maar toen ik ging liggen geloofde ik dat mijn bed schuin stond en dat ik er langzaam af zou vallen. Ik bleef maar zogenaamd vallen, maar viel nooit echt. De muziek leek zich te herhalen, ik herinner me dat ik de hele nacht lang hetzelfde lied heb gehoord, mijn vrienden ook maar zij herinnerden zich een ander lied dan ik.
Een vriendin van mij had veel te veel gehad, waar wij haar voor hadden gewaarschuwd, dus zij ging bad. Ze had de hele tijd inmense dorst maar kon haar flesje niet naar haar mond brengen. Na iets van 5 uur, toen niemand meer kon lopen, keek ze ons lachend aan en zei heel kalm: nou jongens, ik ga nu even dood, oke? Ja, dat ga ik doen, ik ga gewoon dood, klaar. Ze ging liggen en viel in slaap. Niemand van ons deed iets, ook niet met haar dorstprobleem, want bij PCP is het heel gebruikelijk dat je 'stuck' raakt, je hoort mensen wel maar je doet niks met wat ze zeggen. Je zegt wel "oke", of "is goed, doe ik wel ff" maar je blijft gewoon zitten en kijkt wat naar beneden.
Latere keren merkte ik dat ik steeds meer 'stuck' raakte en minder hallucineerde. Ookal reageer je totaal niet in je 'stuck' fase, het is wel een heerlijk gevoel en enigzins verslavend.
PCP moet je echt pas doen als minimaal 1 jaar ervaring hebt met harddrugs, het liefst ook andere dissociatieve drugs. Zoek een goeie, veilige omgeving, waar je niet ergens hoog vanaf kunt vallen, of breekbare dingen stuk maken. Sommigen worden namelijk agressief. Doe het moet de goede vrienen, en hou er rekening mee dat het 24 kan duren (is niet gebruikelijk)
Veel plezier!!