PCP ervaring, iemand?

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker
Hoi DF'ers

Ik heb wat zitten rondneuzen en misschien dit niet grondig genoeg gedaan maar ik kan geen topic vinden over PCP op het forum. Zijn er mensen met ervaring die wat willen delen? Of zonder ervaring die me kunnen duidelijk maken waarom dit een no-go is? Met de populariteit van Keta en het gebruik van MXE, DXM vroeg ik me dus af of deze Jynxed is.

Groet

ricky

Belezen gebruiker
Ja heb het een keer per ongeluk gekregen.
Alleen dit was toen ik 15 was, 18 jaar geleden dus. Dus moet ff nadenken.
Was de bedoeling dat ik basecoke kocht. Maar vond het al raar kleverig spul. Heb het ook nog op folie opgerookt omdat ik geen pijp of niks had en al aardig onder invloed was. Het viel me op dat het maar niet wilde verbranden en leek alsof ik er eeuwen mee deed.
Voelde me niet goed. Paranoide, beroerd en hallucineerde wat volgens mij. Maar kan ook alles bij mekaar zijn geweest. Maar zou het bewust niet kopen....

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Een erg betrouwbaar verhaal vind ik dat niet, van 15 jaar geleden zonder merkbare effecten behalve paranoïde en beroerd voelen.
Ik ken ook vele die na het roken van een joint niet goed worden en later beweren dat er PCP op de wiet gespoten was. Dikke onzin.

Als je PCP hebt, dan weet je dit ook echt wel voor 1000% zeker. Behalve als je hele lage dosissen pakt, maar dat lijkt me niet als je bijv. de effecten van crack of meth verwacht.

Het gebruik is in principe af te raden ja. De dosis waarbij je je prettig voelt verschuift heel erg en ligt ook erg gevoelig. Je gaat hier snel overheen en de negatieve effecten overheersen vrijwel altijd. Vooral paranoïde, agitatie, geheugenverlies (gaten in geheugen) en agressie komen dan naar boven. Samen met de veel voorkomende lichamelijke gemakken en ongemakken lijkt het me echt niet zo plezierig.

Natuurlijk gaat het bij een lage dosis niet zo snel fout en ben je niet na 1 keer keihard addicted. Maar voor mij (en ik ben toch ook vrij experimenteel weggelegd) zouden de mogelijke nadelen nooit opwegen tegen de mogelijke voordelen.
Dan zou ik eerder en liever gaan experimenteren met DXM, MXE of andere dissociatieve middelen.

ricky

Belezen gebruiker
Het is dat ze me het later vertelde anders had ik nu nog steeds niet geweten wat het was. Maar dat weet ik indd ook nog steeds niet zeker natuurlijk maar base was het iig niet.
Geen idee. Bij alle andere dingen kan ik altijd wel plaatsen wat het ongeveer was maar dit niet. Was totaal iets anders.

Kmind

Belezen gebruiker
Ik heb een tijd geleden een gram pcp in handen kunnen krijgen?
De kwaliteit was jammergenoeg niet zo optimaal.
Heel aparte smaak als je het rookt.
Verder qua effecten euforisch/"ik kan de wereld" aan gevoel.
Effecten kunnen placebo zijn voor een deel.

Ik hoop dit goedje toch nog eens te kunnen bemachtigen!
En zou graag de volle pcp ervaring meemaken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom zou je nog eens willen gebruiken? Heb je het idee gekregen dat je na die gram (ook al viel de kwaliteit tegen) de volle ervaring nog niet te pakken hebt?

Hoe zat het met effecten naar een euforisch gevoel? Hoe voelde de crash en hoe voelde je de dag erna?

Fabrication

Newbie
Misschien dat ik je wat zinnigs kan vertellen!

PCP heeft een erg persoonlijke werking, het kan dus van persoon tot persoon extreem verschillen. Mijn ervaring was aardig algemeen
De eerste keer begon het met een onbescrhijvelijk gevoel, leek erg op het gevoel dat je van keta krijgt en ook niet echt goed kunt beschrijven. Mijn lichaam voelde vreemd aan, en ik wist niet zeker of mijn lichaam er wel echt was. Dit gevoel was erg prettig, de muziek klonk alsof het uit de hemel kwam, en langzaam vertrok ik uit de realiteit. Lopen ging erg langzaam, steeds voelde het alsof ik omviel, en dat valgevoel duurde dan heel erg lang. Op een gegeven moment, ging ik hallucineren, de gezichten van mijn vrienden smolten langzaam en ik geloofde dat ik de muziek kon zien. Na een tijdje kon niemand meer lopen en kropen we naar bed om te gaan liggen. Maar toen ik ging liggen geloofde ik dat mijn bed schuin stond en dat ik er langzaam af zou vallen. Ik bleef maar zogenaamd vallen, maar viel nooit echt. De muziek leek zich te herhalen, ik herinner me dat ik de hele nacht lang hetzelfde lied heb gehoord, mijn vrienden ook maar zij herinnerden zich een ander lied dan ik.
Een vriendin van mij had veel te veel gehad, waar wij haar voor hadden gewaarschuwd, dus zij ging bad. Ze had de hele tijd inmense dorst maar kon haar flesje niet naar haar mond brengen. Na iets van 5 uur, toen niemand meer kon lopen, keek ze ons lachend aan en zei heel kalm: nou jongens, ik ga nu even dood, oke? Ja, dat ga ik doen, ik ga gewoon dood, klaar. Ze ging liggen en viel in slaap. Niemand van ons deed iets, ook niet met haar dorstprobleem, want bij PCP is het heel gebruikelijk dat je 'stuck' raakt, je hoort mensen wel maar je doet niks met wat ze zeggen. Je zegt wel "oke", of "is goed, doe ik wel ff" maar je blijft gewoon zitten en kijkt wat naar beneden.
Latere keren merkte ik dat ik steeds meer 'stuck' raakte en minder hallucineerde. Ookal reageer je totaal niet in je 'stuck' fase, het is wel een heerlijk gevoel en enigzins verslavend.

PCP moet je echt pas doen als minimaal 1 jaar ervaring hebt met harddrugs, het liefst ook andere dissociatieve drugs. Zoek een goeie, veilige omgeving, waar je niet ergens hoog vanaf kunt vallen, of breekbare dingen stuk maken. Sommigen worden namelijk agressief. Doe het moet de goede vrienen, en hou er rekening mee dat het 24 kan duren (is niet gebruikelijk)

Veel plezier!! :smoke:

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker
Fabrication zei:
Misschien dat ik je wat zinnigs kan vertellen!

PCP heeft een erg persoonlijke werking, het kan dus van persoon tot persoon extreem verschillen. Mijn ervaring was aardig algemeen
De eerste keer begon het met een onbescrhijvelijk gevoel, leek erg op het gevoel dat je van keta krijgt en ook niet echt goed kunt beschrijven. Mijn lichaam voelde vreemd aan, en ik wist niet zeker of mijn lichaam er wel echt was. Dit gevoel was erg prettig, de muziek klonk alsof het uit de hemel kwam, en langzaam vertrok ik uit de realiteit. Lopen ging erg langzaam, steeds voelde het alsof ik omviel, en dat valgevoel duurde dan heel erg lang. Op een gegeven moment, ging ik hallucineren, de gezichten van mijn vrienden smolten langzaam en ik geloofde dat ik de muziek kon zien. Na een tijdje kon niemand meer lopen en kropen we naar bed om te gaan liggen. Maar toen ik ging liggen geloofde ik dat mijn bed schuin stond en dat ik er langzaam af zou vallen. Ik bleef maar zogenaamd vallen, maar viel nooit echt. De muziek leek zich te herhalen, ik herinner me dat ik de hele nacht lang hetzelfde lied heb gehoord, mijn vrienden ook maar zij herinnerden zich een ander lied dan ik.
Een vriendin van mij had veel te veel gehad, waar wij haar voor hadden gewaarschuwd, dus zij ging bad. Ze had de hele tijd inmense dorst maar kon haar flesje niet naar haar mond brengen. Na iets van 5 uur, toen niemand meer kon lopen, keek ze ons lachend aan en zei heel kalm: nou jongens, ik ga nu even dood, oke? Ja, dat ga ik doen, ik ga gewoon dood, klaar. Ze ging liggen en viel in slaap. Niemand van ons deed iets, ook niet met haar dorstprobleem, want bij PCP is het heel gebruikelijk dat je 'stuck' raakt, je hoort mensen wel maar je doet niks met wat ze zeggen. Je zegt wel "oke", of "is goed, doe ik wel ff" maar je blijft gewoon zitten en kijkt wat naar beneden.
Latere keren merkte ik dat ik steeds meer 'stuck' raakte en minder hallucineerde. Ookal reageer je totaal niet in je 'stuck' fase, het is wel een heerlijk gevoel en enigzins verslavend.

PCP moet je echt pas doen als minimaal 1 jaar ervaring hebt met harddrugs, het liefst ook andere dissociatieve drugs. Zoek een goeie, veilige omgeving, waar je niet ergens hoog vanaf kunt vallen, of breekbare dingen stuk maken. Sommigen worden namelijk agressief. Doe het moet de goede vrienen, en hou er rekening mee dat het 24 kan duren (is niet gebruikelijk)

Veel plezier!! :smoke:

Hé Fabrication!

Bedankt voor je reactie. Inmiddels was het me wel al duidelijk geworden hoe en wat PCP is/doet maar het is desalniettemin fijn om een (persoonlijk) verslag te krijgen. Al is het niet iets voor meteen. Een geringe ervaring in dissociatieve middelen. Eerst nog MXE en DXM proberen, PCP staat laatst op het lijstje.

Later!

Bovenaan