• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Peacefull inner joy - Sclerotia trip

Royal Beluga Sclerotia
2x 10 gram, thee van gemaakt.
Samen met partner gebruikt, 24 april 2012.
Muziek: Xlnt R&B (zender met exclusief r&b muziek)
Gekocht bij: smartshop uit Tilburg, online besteld.

Beloofd:
Superior quality - Ashtronishing strong long lasting visuals combined with an intense peaceful inner joy make this unique beautiful truffle an experience you shouldn't miss.

Gekregen:

Overdag gewoon een normale werkdag gevolgd, normaal gegeten. 's Avonds een maaltijdsoepje zo rond 17.30 zodat we niet te veel in onze magen zouden hebben. Het advies was; liefst op nuchtere maag maar met verplichtingen overdag kan dat helaas niet.
We hebben de truffels gebroken en gekneust, in een liter water gedaan (2x 10 gram, voor 2 volwassenen) en deze 20 minuutjes zachtjes gekookt. Het resultaat was 2,5 grote mokken thee.
Hierin nog een theezakje rooibosthee voor het smaakje en hop.. genieten.

Al binnen 15 minuten na het drinken van de thee kreeg ik (vrouw, 32 jaar, 1,56m klein en 68 kg) last van mijn maag. Een soort zuur gevoel, niet echt lekker, licht misselijk en wat bibberig. Ik ben even gaan liggen want dit is het teken dat het goedje gaat werken. Mijn partner (man, 41 jaar, 1,88m groot en 98 kg) had nergens last van. Hij maakte zich eerst zorgen want ik wilde niet meer aangeraakt worden en viel in een stilzwijgen.

Na ongeveer 10 minuutjes had ik alles weer onder controle, ik begon me vriendelijk en vrolijk te voelen. Ik glimlachte naar hem en zei dat alles weer goed ging. Vanaf dat moment ging het inderdaad ook helemaal goed want ik voelde zachtjes dat ik begon te zweven. De spreek 'op een roze wolk' was zeker van toepassing. De hele kamer lichtte roze op (mijn favo kleur) en ik wilde niets liever dan met mijn ogen dicht liggen. Mijn partner begon met enorm bibberen en rillen, hij had het erg koud (waar ik het weer koud van kreeg). We waren ondertussen ongeveer een klein uurtje onderweg na het drinken van de thee... Bij mijn partner kwam nu ook het goede gevoel binnen.

In de eerste anderhalf uur ben ik koningin van mijn eigen bloementuin geweest. Ik voelde me euphorisch, overal zag ik bloemen, vlinders en bijtjes. Ik heb overwegend met mijn ogen dicht gelegen, af en toe ging er een arm omhoog uit zichzelf. Als dat gebeurde voelde ik een soort wollig en prettig gevoel in mijn handen en arm opkomen. Ik kwam uiteindelijk uit mijn tuintje toen ik voor het eerst naar het toilet moest.

Vanaf dat moment werd mijn trip visueler en heb ik veel meer met mijn ogen open doorgebracht. Ik zag roze figuren over de muren lopen in de vormen van sterretjes en bloemetjes. Zodra ik mijn ogen dicht deed was ik de koningin van de zee. Met zeemeerminnen, dolfijnen, zeehondjes en vogeltjes om mij heen. Mijn partner heeft veel met zijn ogen open gelegen en heeft met name veel door elkaar lopende kleuren en vormen als vierkantjes, driehoekjes en sterretjes gezien.

Na 2,5 uur begon ik het weer koud te krijgen, we zijn lekker tegen elkaar aan gaan liggen met de kachel hoger aan. Ik ben hierin weer dieper weggezakt tot ik voelde dat hij zijn liefde voor mij tot uiting wilde brengen :grin: . Dat voelde overigens ook enorm zweverig en 'wollig'. Heeeel anders dan met XTC, waar wij eerder al een aantal ervaringen mee hebben opgedaan.
Ik moest weer toiletteren. Weer werden de visuele hallucinaties daardoor sterker, misschien omdat we in de badkamer een fel licht hebben (?).
Ik begon neon gekleurde vormen te zien in geel en oranje. De muziek voelde nu ook anders, grappiger en met extra geluidjes. Ik kon me ook totaal niet concentreren op zijn geslachtsdeel.. so much for sex, dat zat er niet in. Ik kreeg de slappe lach, samen met mijn partner hebben we ongeveer een half uur in een lach-kick gelegen. Helemaal geweldig, met de tranen over onze wangen! Met name omdat ik mezelf ondertussen als koning-bij zag (gele badjas aan!) en overal gezoem hoorde. Bzzt bzzt is dan werkelijk hilarisch.

3,5 uur onderweg.. we worden weer rustig en willen alleen maar lekker liggen. We zijn onder een dekentje tegen elkaar aan gekropen. Over de vloer zag ik prachtige patronen die op een zee leken lopen. Over de muren zag ik lotusbloemen lopen waar ik gefascineerd naar heb zitten kijken. Mijn partner zag meer een soort discobal-weerkaatsingen over de muren en grond lopen.
We merken dat we erg moe worden en dat de truffels beginnen uit te werken.

4 uur onderweg. Ik heb nog wel het euphorische gevoel, de patronen verdwijnen zo zachtjes aan. Mijn partner krijgt last van zijn maag. Waar ik in de eerste 15 minuten last van had, kreeg hij nu. Licht misselijk, zware benen en een beetje onrustig. We zijn naar bed gegaan waar ik 2 seconden later al in een diepe heerlijke slaap viel. Hij is nog een uurtje wakker geweest om rustig te worden.

Een heerlijke ervaring die wij binnenkort gaan herhalen. Wellicht dan met een andere variant.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk tripje lees ik zo :grin:
Met die gele badjas al zoemend door het huis slenteren daar zou ik ook een lachkick van krijgen hahaha.

Ja idd sex tijdens een trip gaat hier ook niet, ervoor of als het gevoel aan het afzwakken is is het natuurlijk heerlijk met een extra meerwaarde... :wink:

groetjes

:grin: tnx voor je reactie!

Idd, die gele badjas houden we erin!! Zelfs zonder tripje is die een lach-bui waard.
Binnenkort willen we een 'broertje' van deze truffel gaan proberen. De golden teacher. Als ik me niet vergis heeft iemand daar een minder prettige trip-report van geplaatst (moet even zoeken).
Misschien dat ik die juist wel als heel prettig kan weerleggen :wink:

Voor de meerwaarde bij sex kan ik overigens Dr Feelgood zwaar aanbevelen!! Herbal XTC die exact dezelfde werking (en dus aanvullingen) heeft maar de vervelende trekjes niet :P
Niet zweten, geen koude ledematen en vooral: geen dip!

Bovenaan