Nick de Neger zei:
DreamWeaver zei:
Pedo's opsluiten maakt ze niet minder pedofiel. Wat kun je dan doen? Je kunt ze levenslang opsluiten om de maatschappij te beschermen, of je kun therapie proberen. Noem ze maar geestesziek, maar waar trek je dan de lijn? Homofilie is ook niet 'natuurlijk' volgens sommigen, moeten we homo's ook levenslang opsluiten of ter dood brengen?
+1
Wat een vergelijking weer, slaat natuurlijk hélemaal nergens op! Kan hier serieus boos over worden. Om het voor jullie nog even duidelijk te maken:
Kinderen kiezen er niet voor om een dikke pik in hun onvolgroeide lichaam gedrukt te krijgen. Zij zijn niet in staat om een volwassenen af te weren. Zie nu allemaal even het beeld voor je van een dikke neger, met boomstamformaat penis, die hem (speciaal voor de heren) snoeihard in je anus drukt. Je bent op geen enkele manier in staat om hem van je af te houden. Juist, niet echt prettig toch?
Nu een andere inbeelding: Je bent man, en je wordt verliefd op een man, of vindt mannen geil. Je bent een vrouw: je houdt ervan om seksueel met vrouwen om te gaan. Samen liggen jullie heerlijk te genieten van de seks. Je voelt de liefde tussen jullie (of misschien enkel de geilheid) , jullie kussen, en strelen, roken nog relaxt een sigaretje, enz enz enz.
Dus: Het gaat er niet om dat pedofilie een geesteziekte is, die mensen bestaan nu eenmaal. Het gaat erom dat ze met hun gedrag anderen schaden. En dat is strafbaar, en moet ook hard aangepakt worden.
Ik zou ze eigenhandig afschieten als ik ze zag. En dat is niet barbaars, dat is omdat ik denk dat iedereen na zijn dood op een opbouwende manier de rekening krijgt van zijn leven. De doodstraf is dus gewoon het meest eerlijk, en gevangenissen en therapie kosten veel geld, die ik liever besteed aan de straatverlichting.
Daarnaast word ik gewoon fokking ziek als ik over deze praktijken nadenk, en ik vind het ook schokkend om hier te lezen hoe positief er over hen gesproken word. Een pedofiel zijn neem ik niemand kwalijk, daar kunnen die mensen niks aan doen. Waar ze wel iets aan kunnen doen is zichzelf in de hand hebben, en hun ideeen niet in de praktijk brengen.