Pellet onder tong

Poepman

Experimenterende gebruiker
Hallo, hallo.

Als ik een pellet neem op een volle maag, dan merk ik dat het een heel stuk langer duurt voordat hij werkt, en soms werkt hij helemaal niet. Dat is nogal onhandig uiteraard. Ik vroeg me daarom af of ik ze ook gewoon onder mijn tong kan leggen en ze zo absorberen. De smaak zal wel niet geweldig zijn, maargoed dat heb ik er wel voor over. Ik kan er weinig info over vinden online, vandaar dat ik het hier vraag. Het zou in dit geval een norflurazepam pellet zijn. Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Poepman

Dat snap ik niet helemaal. In plaats van dat de pellet moet worden afgebroken in je maag en vervolgens moet het je bloed nog in (ik heb geen idee hoe dit werkt). Onder je tong zou het meteen je bloed in moeten gaan.

Ik ga het wel met een halfje proberen vanavond, kijken hoe het gaat,

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Onder de tong zorgt naar mijn mening wel voor een snellere werking als ik de pellet daar laat wegsmelten. Lekker is het meestal niet.

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Nee dat werkt niet. De meeste benzo’s zijn niet wateriplosbaar en dat is een vereiste voor de sublinguale route. Ben je wel voorzichtig? Benzo’s zijn erg verslavend en de afkick is zwaar.

En geen auto rijden een dag of 3-4 nadat je ‘t neemt. Norflurazwpam werkt heel lang door.

Poepman

Nee dat werkt niet. De meeste benzo’s zijn niet wateriplosbaar en dat is een vereiste voor de sublinguale route. Ben je wel voorzichtig? Benzo’s zijn erg verslavend en de afkick is zwaar.

En geen auto rijden een dag of 3-4 nadat je ‘t neemt. Norflurazwpam werkt heel lang door.
Ik weet niet zo goed waarom je dat met zoveel zekerheid stelt. Net een kwartje onder mijn tong gelegd en het lost echt vrijwel meteen op.

Daarnaast ben ik me uiterst bewust van de risico's van benzo's (en de afkick), en heb ik geen rijbewijs dus autorijden stond toch al niet op het programma.

_shikantaza

Badass junkie
Ik weet niet zo goed waarom je dat met zoveel zekerheid stelt. Net een kwartje onder mijn tong gelegd en het lost echt vrijwel meteen op.

Daarnaast ben ik me uiterst bewust van de risico's van benzo's (en de afkick), en heb ik geen rijbewijs dus autorijden stond toch al niet op het programma.
Even googlen. Niet dat er heel veel bronnen voor zijn maar dat krijg je met RCs. Die pelletjes zijn waarschijnlijk 80-90% vulmiddel, dan kan het inderdad lijken of het allemaal oplost.

Poepman

Even googlen. Niet dat er heel veel bronnen voor zijn maar dat krijg je met RCs. Die pelletjes zijn waarschijnlijk 80-90% vulmiddel, dan kan het inderdad lijken of het allemaal oplost.
Ik heb de rest van de pellet ook onder mijn tong gelegd. Smaak viel mee, maar het duurde wel vrij lang voordat het oploste. Het werkt wel. Het is sneller dan oraal, en je hoeft niet moeilijk te doen over een volle maag, maar het is niet zo efficient als ik hoopte.

Poepman

Het zal zeker werken want je slikt 't uiteindelijk gewoon door en dan wordt het in je maag opgenomen.
Ja, na zo'n veertig minuten. Bovendien had ik net avondgegeten, dus dat zou nog langer hebben geduurd. Maargoed, geloof wat je wil.

Poepman

Dat klinkt als een normale opname via de maag. Als je het oplost onder je tong zou het veel sneller moeten werken. Eten of niet eten heeft daar niet zo veel invloed op.
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat als zoals de persoon boven mij stelde, het alleen werkte omdat ik het uiteindelijk heb doorgeslikt, het zo'n veertig minuten zou hebben geduurd (in mijn ervaring langer), maar dat was dus niet het geval. Het duurde zo'n 10 minuten voordat het was opgelost en voelde het vrijwel meteen daarna.

Bovenaan