Pep, ADHD en eten

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Gisterenmiddag rond 16:00 via via begonnen met twee sleutelpuntjes kwalitatief goede pep. Dit was voor mij de eerste keer dat ik amfetaminen gebruikte.. De 'reden' hiervan is dat ik sinds kort de diagnose ADHD heb gekregen en toch eens wilde weten wat Ritalin/Concerta ongeveer (uiteraard in sterk MINDERE mate) doen in je koppie, gezien ik laatstgenoemde op zeer korte termijn zal gaan slikken...

Nu ben ik gewend om met enige regelmaat (2/3x per maand) een gram tot anderhalve gram coke per keer te snuiven, waarbij de frequentie van bijnemen, zoals bekend, een stuk hoger ligt. Probleem is dus dat ik deze pep ook in een iets te hoog tempo opgemaakt heb. Vroeg in de ochtend was alles op (was in totaal zo'n 0.5 gram). Overigens opmerkelijk hoe relaxed ik de hele nacht ben geweest (ben de gejaagdheid en paranoia van coke gewend) en me nergens druk over maakte / mijn concentratie uitstekend vast wist te houden op hetgeen waar ik op dat moment mee bezig was.

De situatie is nu als volgt: mijn pupillen zijn nu net twee uur geleden wat kleiner geworden, maar is het normaal dat dit zo enorm lang doorwerkt? Ik leef de gehele dag op 2000mg vitamine C, een banaan en een pizzapunt, wat vrij simpel weg te krijgen was. Toch heb ik absoluut niet de behoefte om iets te eten, terwijl ik wel merk dat mijn lichaam erom vraagt (ben 1:87 en weeg rond de 110 kilo, dus in principe reserves genoeg :P ). Ben inmiddels ook al een dikke 40 uur wakker.

Is het normaal dat je 12/14 uur na het laatste lijntje nog met grote pupillen en behoorlijk gespannen kaken bananen staat af te rekenen bij de lokale supermarkt?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja, pep werkt in z'n algemeen enorm lang door. De rush van pep kan wel tot 6 uur lang aanhouden, maar het ''werkt'' eigenlijk nog veel langer door. Je kan er inderdaad voor geen fuck van slapen, tenzij je countert met downers als GHB en benzo's. Als je verder ADHD hebt brengt pep inderdaad rust in het hoofd.

Is het normaal dat je 12/14 uur na het laatste lijntje nog met grote pupillen en behoorlijk gespannen kaken bananen staat af te rekenen bij de lokale supermarkt?

Jazeker, als je 0.5 gram hebt weggesnoven (wat vrij veel is) dan werkt dit gewoon heel erg lang door. Ik heb wel eens 24 uur lang met dikke doppen rondgelopen. Je zult zien dat een lange nachtrust (ervan uitgaande dat de pep nu wel zo een beetje is uitgewerkt) al heel veel goeds zou doen. Respect verder dat je voedsel naar binnen krijgt.

Verder meld je dat je al 40 uur wakker bent. Al last van visuele waarnemingen die niet meer helemaal duidelijk zijn? Andere abnormale dingen? Na zoveel slaapgebrek kunnen dergelijke situaties zich al voordoen. :wink:

ParanoidAndroid

Experimenterende gebruiker
Zojuist toch ongeveer 7u geslapen, straks proberen wat extra uurtjes te pakken. Zag gisteren wel regelmatig iets bewegen in m'n ooghoeken, de bekende 'vermoeidheidsvliegjes' zeg maar :grin: overigens had ik tijdens het gebruik af en toe het gevoel dat een beestje op m'n onderbeen/voet kroop. Voelde echt levensecht!

Gekke is dat ik afgelopen avond twee biertjes dronk en op bed tv ben gaan kijken en plots rond 2:00 wakker werd met licht en tv aan :rolleyes: Dat is echt nog nooit gebeurd.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ParanoidAndroid zei:
Gekke is dat ik afgelopen avond twee biertjes dronk en op bed tv ben gaan kijken en plots rond 2:00 wakker werd met licht en tv aan :rolleyes: Dat is echt nog nooit gebeurd.
Als je moe genoeg bent val je hoe dan ook wel in slaap. :wink:

Bovenaan