Pep en blowen verslaafd

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Ik ben ongeveer rond februari dit jaar begonnen met het dagelijks gebruik van speed, nu een paar dagen gelden ben ik gestopt. Ik kan er nu niet aankomen misschien wel als ik er moeite voor ga doen maar ik heb het gevoel daar de energie niet voor te hebben.

Wat ik me afvraag is hoe lang amfetamine in je slijmvliezen en daar omheen je holtes enzo kan blijven hangen want ik heb namelijk een gebroken neus gehad en het staat allemaal schots en scheef in mijn neus nu is mijn neus nu na 3 dagen nog niet geheel amfetamine vrij merk ik, mijn neus is dan weer open dan weer dicht en ik merk ook nog wat van de effecten als ik warm water door mijn neus naar binnen snuif.

Ik ben eigenlijk van plan tijdelijk te stoppen en dan vervolgens alleen nog maar een bepaalde dosis dagelijks te slikken. Voor ik aan deze drugs begon voldoe ik me al heel vaak moe en kon ik vrij moeilijk motivatie opbrengen voor werkzaamheden die wel moeten maar niet leuk zijn. Als ik pep gebruik leef ik gewoon een stuk lekkerder merk ik. Ik heb PDD variant "not other specified" ik weet wel dat de hersenen van mensen met ADD of ADHD beter functioneren (meer structuur) bij amfetamine.

Ik vind het heel moeilijk om te stoppen met amfetamine, ik zit constant me af te vragen hoe ik er het beste aan kan komen nu.. Als ik het kan krijgen ga ik er zeker weer aan beginnen maar van de andere kant ga ik mezelf natuurlijk wel helemaal naar de klote helpen als ik de rest van mijn leven amfetamine gebruik. Daarnaast is blowen ook nog eens zo'n verhaal apart.. Als ik dan de energie gevonden heb lekker een filmpje ofze te gaan kijken en zin krijg in een joint dan ga ik die roken en na 5 min wil ik alleen nog maar slapen of in elk geval liggen..

Hoe lang zo het duren voor ik weer zoals vroeger was dat ik gewoon de dagelijkse energie heb die normaal is, moet ik dan denken aan weken, maanden jaren? Zijn er hier mensen die al een tijd gestopt zijn en wat zijn jullie ervaringen is het aan te raden om te stoppen of zal je toch wel de rest van je leven op je tanden moeten bijten om de verlangens te weerstaan.

Mijn levens visie om te stoppen is ook niet bepaald de ideale.. Doordat ik PDD-nos heb is het voor mij extra moeilijk sociale contacten te maken en vooral te houden. Daarnaast is de behoefte aan sociaal contact er ook nauwelijks. Ik vertel hier heel ook maar dat ik 23 ben en logisch nog nooit een vriendin heb gehad. Die wil ik af en toe wel, maar dat is geen reden voor een vriendin. Daarbij ben ik een te eerlijk, oprecht en straight to the point persoon om de player uit te gaan en willen hangen. Dus dan blijven er weinig mogelijkheden over, naar de hoeren dus..

Verder ook belangrijk ben ik niet bang voor de dood, alleen kan ik het niet maken tegenover de mensen die ik achterlaat, mijn moeder, mijn broertjes en zusjes wil ik geen verdriet aandoen. Ik denk er eigenlijk zo over, lang leven de lol en drugs gebruiken, hoeren neuken en geld verdienen daar draait mijn leven om en omdat ik niet bang ben voor de dood maakt het me weinig uit als ik tussen mijn 50 ~ 60 al ergens de pijp uit ben. Al hoop ik wel dat mijn broertjes en zusjes dan oud genoeg zijn zodat mijn dood hun leven niet zo beïnvloed als dat het nu zou doen..

Misschien zeggen mensen dat ik in de war ben, maar dat is niet zo. Ik ben gewoon een niet-sociaal persoon. Dat wil niet zeggen dat ik onaardig ben, maar ik laat en wil mensen niet dichtbij hebben. Mijn sociale problemen vind ik geen probleem alleen de buitenwereld denkt dat het een probleem is voor mij.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
...De afkick om het maar effe zo te noemen van je pep verslaving zul je nog wel een paar weken mee bezig zijn...
Maar kun je niet gewoon ritalin of concerta regelen dan via je dokter/psyg..??
ik zou gewoon lekker aan de tryptofaan of aan de 5-htp gaan en misschien melatonine om wat lekkerder te slapen....
..En slik je ook nog andere medicijnen voor die PDD-nos??
En het is ook wat je zelf al zei dat je structuur nodig hebt...zoek structuur!! ,werk,hobbies,elke dag op dezelfde tijd opstaan, om 12.uur eten,wandelen,whatever wat als je maar een soort patroon in je leven krijgt.

Good luck man.. :P

Irezz

Bewuste gebruiker
O... Nu, ik weet het, ondanks m'n eigen gebruik niet zeker hoelang het precies duurt vooraleer je gelukstoffen (Goddamn, de naam ontglipt me) weer op punt zijn~ Hangt er mainly vanaf hoelang je hebt gebruikt. Nu, speedafkick is vreselijk, weten we allemaal/kunnen we ons wel indenken, maar probeer gewoon ontzettend vaak te slapen. Slapen, eten, slapen, eten, slapen, eten, zonnen (it's summer after all!) en slapen tegelijk, eten en weer slapen. Alles doen wat je lichaam heeft gemist mainly, en naar eigen ervaring voel je je steeds beter.

Verder moet je gewoon proberen je te focussen op andere dingen, maar ik merk dat dit door je stoornis niet simpel is. Eenzaamheid (ofdie nu positief of negatief is) zet aan tot piekeren, en da's nu net wat je kan missen. Niet per sé volgende stap, maar toch een belangrijke naar mijn mening, is proberen je te distantiëren van je aandoening. Je bent niet een ''die jongen met de aandoening'', je bent gewoon anders. Anders zijn is een moeilijk punt, weinig mensen accepteren het, maar trek je op aan het feit dat er sowieso ook mensen zijn die je (zouden) respecteren.

Over het blowen: voor mij helpt rechtstaand blowen tegen wuzziness. Ik merk dat, als ik actief ben terwijl ik blow, ik actief kan blijven. Niet per sé minder stoned, minder zwaar gevoel gewoon. Probeer het 's uit zou ik zeggen? Beter ook geen alcohol drinken tijdens het blowen, maar frisdrank of energy drinks. Suiker werkt stonedheid een beetje tegen, true, maar ik heb nog nooit iemand weten kotsen of helemaal merf worden met een anderhalve literfles cola erbij. (Real cola m'boy! Geen pepsi of light shizzle :wink: )

En, het alleen willen zijn... Weetje, als er al een hoop problemen van de baan zijn, geef het een kans. Maak er je persoonlijke queeste van mensen te vinden die je écht werkelijk accepteren zoals je bent, maakt niet uit hoe stil of dom of lomp of whatever. Moeilijke zoektoch, maar het loont sowieso de moeite. In alles. Vrienden zijn geen last, vrienden zijn een soort vleugels :).

Concentreer je niet op het sterven. Je tijd komt wanneer die moet. Het is allemaal niet makkelijk, aartsmoeilijk zelf, dat maak ik op aan je bericht, maar in the end lijkt niets me moeilijker dan daadwerkelijk sterven. Concentreer je op dingen die makkelijker zijn. Afkicken is makkelijker dan sterven, geloof me :)

En hey, je kan het op dit moment waarschijnlijk niet geloven, maar elke dag gaat langzaamaan beter en beter. Probeer de stoffen te voelen terugkeren in je hersenen, put er geluk uit. Dwing jezelf te lachen, koop een boksbal en sla er dagenlang op, als je afgeleid bent gaat de tijd sneller. En hoe sneller de tijd gaat, hoe dichterbij de oplossing komt, niet?

Ongelooflijk veel sterkte, en bedankt om te delen. 't Is moedig, en het helpt anderen *kuch mij kuch* meer en meer in te zien dat je voorzichtiger moet zijn. Dus, dankje! :) Laat nog 's weten hoe je je voelt later, ik ben nu al benieuwd!

weyoun22

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Ik ben eigenlijk van plan tijdelijk te stoppen en dan vervolgens alleen nog maar een bepaalde dosis dagelijks te slikken. Voor ik aan deze drugs begon voldoe ik me al heel vaak moe en kon ik vrij moeilijk motivatie opbrengen voor werkzaamheden die wel moeten maar niet leuk zijn. Als ik pep gebruik leef ik gewoon een stuk lekkerder merk ik.

Probeer eens een maand of 2 te stoppen. Zodra je merkt dat je de motivatie en energie voor je dagelijkse werkzaamheden weer uit jezelf kunt putten zul je je al een stuk beter voelen met de wetenschap dat je wel degelijk kunt functioneren zonder enige vorm van amfetamine gebruik.

Je zegt van plan zijn tijdelijk te stoppen en vervolgens weer terug te gaan naar een lagere dosis. Dit is erg glad ijs en is ten zeerste af te raden. Zodra je de eerste lijn hebt gehad ben je weer terug in je oude patroontje voor die dag. Je zult ongetwijfeld meer pakken dan je zou moeten. Probeer met een arts naar alternatieve medicatie voor PDD te kijken, ga alsjeblieft niet zelf met speed lopen doseren.

Irezz

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
Probeer met een arts naar alternatieve medicatie voor PDD te kijken, ga alsjeblieft niet zelf met speed lopen doseren.

Helemaal juist, maar ik zou, in tegenstelling tot dr gonzo blijkbaar, gewoon cold turkeyen. Moeilijker, maar in the end komt het sneller uit daar je het probleem niet verder schuift door nieuwe medicatie en zo van verslaving naar verslaving rolt. Ik geloof niet zo in drugs tegen andere drugs.

Arizona

Bewuste gebruiker
O... Nu, ik weet het, ondanks m'n eigen gebruik niet zeker hoelang het precies duurt vooraleer je gelukstoffen (Goddamn, de naam ontglipt me
Endorfine wellicht? :wink: duurt bij mij ong 2 weken na mijn laatste dosis voordat ik dat weer voel en dan moet ik echt heel hard mijn best doen op de sportschool..

Irezz

Bewuste gebruiker
Arizona zei:
O... Nu, ik weet het, ondanks m'n eigen gebruik niet zeker hoelang het precies duurt vooraleer je gelukstoffen (Goddamn, de naam ontglipt me
Endorfine wellicht? :wink: duurt bij mij ong 2 weken na mijn laatste dosis voordat ik dat weer voel en dan moet ik echt heel hard mijn best doen op de sportschool..

2 weken afkicken = hoeveel weken gebruiken?
Ik mag er niet aan denken yo, 2 weken O.o;;

Arizona

Bewuste gebruiker
afkicken doe je normaliter in 3 dagen, heb 2 weken nodig om op een bepaald niveau endorfine aan te maken en te voelen. Dat is dan ook wat anders dan afkicken :wink:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Veel succes met stoppen. Laat je vooral niet leiden door de rare gedachtenkronkels die je zal krijgen/al hebt a la "één lijntje nu kan geen kwaad". Wanneer je echt echt eerlijk bent tegen jezelf weet je wat het doet met je en je gewoon niet wilt blijven leven op die manier. Veel succes nog eens, over de afkick van pep kan ik niet echt meespreken. Waarschijnlijk vooral heel vermoeid etc. Weet dat je lichaam in ieder geval veel schade moet inhalen, en dat blowen vooral een gewoonteverslaving is. Waarschijnlijk draait je leven om drugs, je vrienden gebruiken, de muziek die je beluisterd, de sites die je bezoekt en elke herinnering heeft wel 1 of andere link met drugs. Laat je niet verleiden, de volhouder wint. Uiteindelijk is de keuze echt bij jou. Ben je bereid anders te leven?

counterstrikert

Iedereen roept allemaal ga dan dit gebruiken of ga dan dat gebruiken.. kan ik dan niet net zo goed nou 50 euro gaan pinnen en een gram coke halen, morgen 400 euro gaan pinnen en 100gram pep gaan halen? Of zal ik 1000 euro pinnen voor een Glock 18 .45 met een 3 round burst zodat ik zeker niet lig te leiden aan mijn hoofdwond...?

Die andere middeltjes zijn zeker minder slecht en toch zou ik me weer verdoofd voelen van de pijn die ik zelf het liefst ontken en het liefst niet zou willen kennen gezien de sociale handicap die ik meedraag. "Kom voel je niet de uitzondering." Ach, kom nou ik ben de uitzondering.. Ik ben anders als anderen en ik ben draag veel woede bij me en ik kan iedereen en van alles wel van alles aandoen en het liefst met een zelfmoord en een dikke statement in de wereldkranten..

Iedereen om mij heen laat mij zakken als een baksteen, ik merk dat deze smerige wereld gewoon gebruik maakt van het feit dat ik niet alles door heb wat in mijn directe omgeving gebeurt en iedereen denkt dat ik dom ben. (het zei zo dat ik blind ben aan 1 van mijn ogen en daarbij is dat oog niet volgroeid daarom hebben artsen daar een speciale prothese voor gemaakt) Ik draad dat ding sinds kort ook niet meer want ik vind dat ik daarmee de uitstraling heb van een persoon die niet recht uit zijn ogen kijkt, ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven zonder oogprothese in naar de albertheijn gegaan en dan moet je eens kijken hoe anders mensen je ineens aankijken dat bevalt me eigenlijk wel..

Mensen kijken mij niet meer aan als een of ander mongooltje maar als een of andere convict, en als ik zeg dat het zo rond de golf oorlog gebeurt is dan lieg ik ook nog niet eens.. De wereld maakt gebruik van je onwetendheid en daar heb ik nu echt genoeg van. Ik wordt kotsmisselijk van alle propaganda overal en ik wil nooit meer werken om ook maar een euro aan de staat te sponsoren. En zo heb ik eigenlijk altijd wel gedacht allen nu begint het allemaal serieus te worden..

Ik wil eigenlijk niemand achterlaten en al zou ik mezelf wat aandoen of nog gekker al zou ik daar andere bij betrekken dan hebben ze bij mij thuis 24 uur beveiligers nodig want mijn ouders zijn dan ook niet veilig meer.. Dus de beste oplossing is gewoon mezelf kapot maken aan de drugs dan weet mijn moeder in elk geval dat ik nog leef en dan hoop ik na haar dood mag gaan zodat ze niet met het verdriet zit.

Sinds mijn 14 de ben ik beginnen gebruiken. Dat begon met het roken van een jointje en daarna heb ik zowat alles gehad wat er toen was. Een hele periode was dat speed daarna coke. Dan stopte ik met snuiven en begon ik mijn drugs intraveneus te gebruiken. Lange tijd was een mix van heroine met coke om na heel wat omzwervingen weer speed te gaan gebruiken. Ik wil wel zeggen dat ik altijd zelf bewust gekozen heb voor het gebruiken van drugs en dat niemand mij daartoe hoefde te overhalen. Per definitie ben ik dus ook maar een "junk" gelijk zovele. Wel ik haat het als mensen mij over dezelfde kam scheren. Ik ben nu 40 jaar. Ik gebruik nog altijd dagelijks speed welke ik nog altijd spuit. Ik heb een zoon van 8 jaar die heel zwaar gehandicapt is motorisch en mentaal. En ik hoor jullie al denken door mijn gebruik. Ik moet u teleurstellen. Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Mijn zoon heeft het ATR-X syndroom dat erfelijk bepaald is. Waar de moeder drager van is en dat alleen bij jongens tot uiting komt. Er zijn in belgie niet zoveel gevallen gekend.Mijn zoon gaat overdag naar een semi internaat waar hij de nodige therapie krijgt maar hij komt elke avond naar huis . Ik draag al 8 jaar alleen zorg voor hem. Ik doe gewoon wat een ander doet. Ik krijg een uitkering maar ik ga dagelijks werken in een dierenasiel. Kindergeld ziekenfonds dat is allermaal in orde. Ik woon al 10 jaar bij dezelfde woningmaatschappij.Uitgaan zegt mij niets, vrienden heb ik niet op 2 na. Ik kijk nooit tv maar wees gerust ik ben op de hoogte van hetgeen rond mij gebeurd. Ik hoef niemand te gaan bestelen of te rippen. Ik hoef ook niet de straat af te dweilen op zoek naar spul. Ik zie het zode één drinkt graag een glas rode wijn 'savonds bij de tv, een ander rookt graag een sigaar en ik gebruik mijn speed. Daarmee wil ik enkel aantonen dat er toch uitzonderingen zijn die wel perfect kunnen funtioneren.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Rustig jongens, dit is geen haat-aan-de-maatschappij forum. Niemand beschuldigt je hier, volgens mij kun je zelfs op bijna geen betere plek zijn waar mensen wel weten wat drugs doet en werkelijk inhoudt. Dit is geen forumpje van "de hypocriete maatschappij" dat je direct etikkeert, dus verwijt dan ook niet.

@counterstrikert;
Je maakt nu een hele moeilijke periode door, dat afkicken en die shit. Mag ik vragen of je intussen weer gebruikt? Zoals ik al eerder zei; laat je niet leiden( = lijden) door de rare gedachtekronkels die de drugs (meer bepaald de afkick) met zich meebrengt. Denk aan de eerste plaats weer waarom je wou stoppen. Je wilt terug wat drugs heeft afgenomen, dat help je niet door drugs verder te gebruiken. Veel sterkte als je nog aan het stoppen bent, zoek misschien professionele begeleiding.

en @Kverstraelen, maak anders eens een appart topicje :)

counterstrikert

Ik ga straks naar eindhoven een stuk hasj halen en ik ga een dazloze ofzo vragen om pep.. Ik heb er echt geen zin in me eigen zp te straffen.. Het leven is al kut genoeg, dan maar high tot en met de dood.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Ik ga straks naar eindhoven een stuk hasj halen en ik ga een dazloze ofzo vragen om pep.. Ik heb er echt geen zin in me eigen zp te straffen.. Het leven is al kut genoeg, dan maar high tot en met de dood.

Jammer.
De depressieve gevoelens nu komen door de afkick, en omdat je je gevoelens maanden/jarenlang hebt weggesnoven komen ze nu dubbelzohard allemaal tegelijk. Dit is juist de merde van afkicken. Het leven is helemaal niet zoals je nu denkt dat het is, je zit in de afkick. Dit is exact wat ik bedoel met de smerige gedachten dat plots komen aanzetten en waardoor de meeste mensen zwichten. Elke dag wordt dit kutte gevoel een beetje minder, en voel je je weer energieker, maar je moet dan wel doorzetten. Probeer te denken aan WAAROM je nu weer stopte... Hopelijk ben je er iets mee en is het nog niet te laat.

counterstrikert

Het klopt wel denk ik dat het elke dag wel wat beter wordt, misschien zit ik minder lang in depressieve gedachten verspreid over de dag. Ik heb eigenlijk als ik zo terug denk nu zo'n 10 jaar al problemen met mezelf en mijn omgeving. Ik heb ook een hele tijd nog voor ik drugs gebruikte gedacht dat alles vanzelf wel goedkomt. Dat werd me altijd maar verteld als ik niet goed onder woorden kon brengen wat me dwars zit en dat geloofde ik dan maar.

Ik heb eigenlijk het gevoel dat als ik nu sociaal gezien ga veranderen dan nog ga ik nog heel lang en nog heel veel klote dingen mee maken. Ik heb gewoon echt veel shit waar ik mee zit, van de ene kant zit ik met een aandoening die me sociaal hypocriet maakt. Het is zeg altijd nog zo geweest dat ik vrienden heb omdat ze iets hadden wat ik interessant vind en dan in de positieve zin van tegen iemand op kijken maar ook in de negatieve zin omdat iemand connecties heeft of iets anders materialistisch.

Ik kan me niet eens voorstellen op wat voor bewustzijn mensen om mij heen eigenlijk leven. Als ik dan dingen zie in mijn omgeving dan denk ik soms hoe kan iedereen zo naief en dom zijn of blind voor hoe werkelijk dingen in elkaar zitten.. Ik kan gewoon niet omschrijven wat ik in mijn hoofd heb.. het liefst delete ik dit en klik ik X rechtsboven maar dan zit het nog in mijn hoofd dus plaats ik het maar hopende dat ik morgen dit nog eens na lees en mezelf iets beter begrijp..

Ik sta echt op een punt nu van de goede of de foute weg, en ik besef me dat wel maar ik weet niet welke keuzes ik moet maken, ik ben gewent de keuzes te maken die ik wil en wat ik voel wat moet maar ik weet niet meer naar welke gevoelens ik moet luisteren en welke niet..

counterstrikert

Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep.. Kilo's allemaal geen probleem lijkt wel, maar mensen die gewoon een gram of 2 kunnen fixen lijken wel van de aardbodem verdwenen.. Zelfs de coke dealer nog geen jaar geleden heeft een ander nummer.

Wtf moet ik doen om aan die shit te komen.... Ik wordt hier echt helemaal gestoord van i want to spend my fcking money and fck up my brains some more..

weyoun22

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep..

Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen.
Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
weyoun22 zei:
counterstrikert zei:
Wat een kutzooi ook allemaal... vrijdag, ik ben het echt zat nou wil ik echt pep..

Des te meer reden om voorlopig even geen pep te halen lijkt me. "Het is vrijdag" is een slechte reden om pep te nemen.
Het is erg makkelijk om aan te komen trouwens waar je ook woont. Ga gewoon een paar dagen als uitzendkracht in een willekeurige fabriek werken en je hebt meteen een paar nummers.

Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen?
Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert.
Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou.
Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet

NorthernLightBE zei:
weyoun22 zei:
counterstrikert zei:

Je zegt net dat hij geen pep meer moet halen, en dan geef je hem tips om nummbertjes te regelen?
Ik volg deze thread ff want ik maak me zorgen om counterstrikert.
Hou vol, dan hoef je dit geen 2de keer mee te maken..denk aan waarom je stoppen wou.
Als je nu toch weer doet, moet je weer dezelfde shit maken als de afgelopen jaren, dat wil je nu zelf toch ook niet
Ik ben het volledig eens met NorthernLightBe als hij zegt dat hij zich zorgen maakt om counterstrikert. Het lijkt me dat deze laatste echt wel passende hulp nodig heeft.

counterstrikert

En nu ben ik al weer 3 maanden gestopt met pep, ik ben wel weer te vaak aan het blowen maar mijn neus is al 3 maanden schoon!

Moest er gewoon mee stoppen want het vrat me echt op, echt wat me het meeste bij is gebleven is hoeveel ik zweette.. Het was warm in de zomer ok, maar van een blokje om naar de albertheijn lekker koel daar binnen maar dan nog zweten. Leek wel of ik toxisch was van binnen dat het mijn poriën uit kwam, kan dat?

Fronske

Belezen gebruiker
counterstrikert zei:
En nu ben ik al weer 3 maanden gestopt met pep, ik ben wel weer te vaak aan het blowen maar mijn neus is al 3 maanden schoon!

Moest er gewoon mee stoppen want het vrat me echt op, echt wat me het meeste bij is gebleven is hoeveel ik zweette.. Het was warm in de zomer ok, maar van een blokje om naar de albertheijn lekker koel daar binnen maar dan nog zweten. Leek wel of ik toxisch was van binnen dat het mijn poriën uit kwam, kan dat?

Goed gedaan!

De speed of haar metabolieten komen inderdaad uit je poriën. Ik merk bij mezelf dat ik een ontzettend scherpe vieze zweetgeur heb als ik een paar uur ervoor speed gebruikt heb. Alsof ik me 2 dagen niet gewassen heb. Als ik dan ga douchen om die geur weg te krijgen, ruik ik mezelf terug beginnen stinken letterlijk terwijl ik nog voor de spiegel sta. Als ik geen speed gebruikt heb ruikt mijn zweet amper, en dan nog stinkt het niet echt.

Toasts

Ik ben 3 jaar zwaar verslaafd geweest.
Ben nu zo goed als volledig gestopt. (gebruik het 1 keer per maand MAX)

De afkick was énorm zwaar. Ik voelde me weken aan een stuk ZO moe en depressief dat ik het gevoel had dat ik zonder moeite een week non-stop zou kunnen slapen. (Ik voelde dit zelfs als ik juist uit mijn bed kwam na 10u slaap)

Na een anderhalve maand ongeveer is het depressieve en uitgeputte gevoel bij mij stilaan weer weggegaan. Hoewel ik nog steeds vaak zin heb om "lekker strak te staan".

Zolang je het gevoel hebt het op een 'nuttige, productieve manier' te gebruiken is de drang ernaar volgens mij veel groter.. Maar terwijl val je dieper in een zwart gat. Althans zo ging het bij mij.

Je zegt dat je blowt? Dan zou ik aanraden dit niet te doen terwijl je aan het afkicken bent van de speed, ik werd er tijdens die periode alleen maar nog 100 keer depressiever van. (Heb het dan ook zoveel mogelijk gelaten in die periode).

Ik wens je veel sterkte toe!

Grtz Toasts :stoned:

PS : ben ADHD'er, wat volgens mij de reden is dat ik speed vroeger zo 'nuttig' vond.
Alle gedachten stonden meteen op een rijtje terwijl ik dat anders eerst zelf nog moest doen. Als dat al op iets slaagt dan.

Krijg door dat laatste al weer eens zin. :wink:

Maar goed, ik heb het gehad met pep en zal nooit meer hervallen in die oude gewoontes.
Het is trouwens vandaag al weer anderhalve maand geleden. :rock:

counterstrikert

@ Toasts

Als je nog maximaal 1 keer per maand gebruikt kun je niet echt zeggen dat je gestopt bent denk ik. Hoe lang ben je dan gestopt geweest tot je weer maandelijks ging gebruiken?

Ik kan je idd gelijk geven in het feit dat je van blowen 100 keer depressiever wordt. Echt als ik zo'n 5 trekjes op heb begint het al te spoken in mijn hoofd.

Nee, ik eet tegenwoordig heel veel vitaminen, juist dat waar amfetamine zo diep in hakt. Het hangt er een beetje vanaf hoe veel je gebruikt maar maandelijks pep gebruiken is echt slecht voot je lichaam. maar er zijn echt heel veel dingen die slecht zijn verbrand voedsel eten is ook slecht en voedsel uit de magnetron ook, allemaal vrije radicalen.

Je kan als drugsgebruiker beter goed en instinctief eten, dus niet zo veel uit de fabriek maar meer wat de natuur ons zo kant en klaar schenkt, juist die producten heb je nodig en juist die producten kopen heel veel mensen niet....

!!!!!!ANTI OXIDANTEN!!!!!!

counterstrikert

Ik dachten dat ik een paar (zeker 1) gaatjes had in mijn kiezen door het gebruik van pep tijden terug.. Nu kom ik net van de tandarts af na 2 jaar niet meer geweest te zijn heeft ie alleen maar een stukje tandsteen achter mijn voortanden weggehaald met zo'n haakje..

Een paar maanden terug was ik er van overtuigd dat ik gaatjes had omdat de pep mijn kaakholte had bereikt en daar aan mijn kiezen aan het vreten gegaan was..

cropp

Badass junkie
counterstrikert zei:
Een paar maanden terug was ik er van overtuigd dat ik gaatjes had omdat de pep mijn kaakholte had bereikt en daar aan mijn kiezen aan het vreten gegaan was..
Ik heb er 3

fuck man, ik herken veel in je verhaal,
vaak moe,
problemen met/geen zin in sociale contacten,
erger me enorm aan hoe dom sommige mensen kunnen zijn.

het enige waar ik me niet in herken is de amfetaminen verslaving, daar ik alleen veel blow.

knap dat je bent afgekickt en ik wens je veel succes. :)

Bovenaan