Pep en neus dicht zitten

Carlitos

Badass junkie
Hej,

Me neus gaat dicht zitten als ik speed gebruik ?
Wie heeft hier meer last van ?

Normaal effect of niet ?
Toch maar is speed laten testen..

Mvg, Japi-10

MetaalKonijn

Badass junkie
Je hoeft maar één ding te doen om 'm weer open te maken.. :P __//

Mijn rechterneusgat zit wel zowat altijd dicht, redelijk irritant.

Frisko

Badass junkie
niet echt normaal want speed lost helemaal op in je neus...
dus als het goed is zou het een dikke doorzichtige slijm moeten zijn als je hem dadelijk na het snuiven terug uitsnut...
alles wat wit blijft zijn onzuiverheden!!! :)

awelja

Newbie
Dat is volkomen normaal, na het weekend zit de mijne ook altijd dicht, lost zich op tegen dinsdag-woensdag om er terug te kunnen invliegen.

Het beschadigd je neus aan de binnekant, krijg je wondjes/korstjes waardoor ie makkelijker verstopt.
Het is straf spul, als je een paar maand eenzelfde cd doosje gebruikt krijg je de sporen er ook niet meer af :)

DreamWeaver

Badass junkie
Hehe, ik krijg aan de kant waarmee ik snuif een ingezakte neusvleugel. Kwam Serenity ineens mee, gelijk diepe schaamte en junk-feelings aan mijn kant. Maar de volgende dag was het weer normaal, niets meer te zien :)

Bail

Experimenterende gebruiker
Totdat je een keer een verkeerde lading speed in je handen krijgt. Binnen een maand was ik mn tussenschot kwijt. Gelukkig heb ik niet z'n grote neus en blijft de huid wel in model. Maar toch, best wel vervelend idee.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Supervlieg zei:
Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was :grin:

Wij roepen dan altijd allemaal: BONUS! :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
Japi-10 zei:
Ja met cocaine word mijn neus ook altijd lekker ''vrij''.
Speed daarin tegen helaas ..
tot je s'avonds in je bed ligt...
speed gaat er zonder een strijd uit maar sossa als je doorgesnoven hebt heeft nog wel eens de neiging om erin te blijven tot na je geslapen hebt!! :) :wave:

Carlitos

Badass junkie
Had trouwens een keer met 0,5 gram pep ofzo,dat ik de volgende morgen een ''snotroggel'' (IEELL EEN SNOTROGGEL :openmouth: ) dat er wat gele speed tussen zat.

Sindsdien maak ik de lijnen nog fijner.
Dan worden ze ook wat groter en gaan ze erin als botor.
Ja een fijnere lijn levert uiteindelijk ook minder pijn.
En schonere neus en dat zonder witte reus.
Ik voel me nu best een Rap-kneus :flushed:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Japi-10 zei:
Had trouwens een keer met 0,5 gram pep ofzo,dat ik de volgende morgen een ''snotroggel'' (IEELL EEN SNOTROGGEL :openmouth: ) dat er wat gele speed tussen zat.

Sindsdien maak ik de lijnen nog fijner.
Dan worden ze ook wat groter en gaan ze erin als botor.
Ja een fijnere lijn levert uiteindelijk ook minder pijn.
En schonere neus en dat zonder witte reus.
Ik voel me nu best een Rap-kneus :flushed:
Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..

Delirium

Badass junkie
Supervlieg zei:
Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..

Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Supervlieg zei:

Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar :)
Haha meestal ben ik dan al vrij vaag dat t me geen zak boeit :grin:

Carlitos

Badass junkie
De laatse keer dat ik speed snoof heb ik wat ontdekt.
Had hem deze keer langer onder de lamp gehouden (dus droger).

Dit keer werd me neus wel lekker vrij,en kon ik heerlijk ademenen door bijde neusgaten.Ik denk dus dat het kwam dat het vorige keer te nat was.

Frisko

Badass junkie
Japi-10 zei:
De laatse keer dat ik speed snoof heb ik wat ontdekt.
Had hem deze keer langer onder de lamp gehouden (dus droger).

Dit keer werd me neus wel lekker vrij,en kon ik heerlijk ademenen door bijde neusgaten.Ik denk dus dat het kwam dat het vorige keer te nat was.
da is alsnog niet normaal....
zoals ik hierboven al heb gezegd word speed een doorzichtige waterachtige snottebel in je neus,die zeer snel doorkomt als je wat optrekt...
alles wat wit blijft is onzuiver...
pure(pasta) spd lost 100% op in water(zoals ook speed shots worden bereid bv :P :) )
ongeacht of je natte of hele droge snuift,binnen de minuut moet hij opgelost zijn en krijg je een druipneus...
en die moet je wel op trekken want anders loopt je speed je neus uit(wat niet echt aangenaam is) :P :) :wave:

Bovenaan