MetaalKonijn zei:Je hoeft maar één ding te doen om 'm weer open te maken.. :P __//
Mijn rechterneusgat zit wel zowat altijd dicht, redelijk irritant.
Supervlieg zei:Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was![]()
Marla Singer zei:Als ik verkouden ben en ik neem speed, dan gaat het juist over!
Supervlieg zei:Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was![]()

tot je s'avonds in je bed ligt...Japi-10 zei:Ja met cocaine word mijn neus ook altijd lekker ''vrij''.
Speed daarin tegen helaas ..

Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..Japi-10 zei:Had trouwens een keer met 0,5 gram pep ofzo,dat ik de volgende morgen een ''snotroggel'' (IEELL EEN SNOTROGGEL) dat er wat gele speed tussen zat.
Sindsdien maak ik de lijnen nog fijner.
Dan worden ze ook wat groter en gaan ze erin als botor.
Ja een fijnere lijn levert uiteindelijk ook minder pijn.
En schonere neus en dat zonder witte reus.
Ik voel me nu best een Rap-kneus![]()
Supervlieg zei:Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
Haha meestal ben ik dan al vrij vaag dat t me geen zak boeitDelirium zei:Supervlieg zei:Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar![]()
da is alsnog niet normaal....Japi-10 zei:De laatse keer dat ik speed snoof heb ik wat ontdekt.
Had hem deze keer langer onder de lamp gehouden (dus droger).
Dit keer werd me neus wel lekker vrij,en kon ik heerlijk ademenen door bijde neusgaten.Ik denk dus dat het kwam dat het vorige keer te nat was.