Pep en uitslapen

Psykaholik

Wijs gebruiker
joint's helpen geen reet voor te slapen als je speed hebt gepakt.
ja na 2 wachten wakker zijn mss.
als iik wil slapen zijn er 2 opties - 1 optijd stoppen met snuiven ofwel een beetje dominal of paar valiums of lorazepam ofzo dan lukt het ook wel.

vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Zot_Sollieke zei:

En hoe lang wil je je leven nog volhouden? En 14 dagen constant wakker, of 5 dagen aan een stuk slapen, uh uh :rolleyes:

drop out

Newbie
14 dagen wakker blijven???? ik wist niet dat de geest dat aankon
(je verwerkt zoveel in je slaap!)
ik dacht dat je dan doodging ofzo :grin:

soms kan ik ne een nachtje pep getapt te hebben in een heel diepe slaap vallen
alsof je niet slaapt maar gewoon heel ver weg zit
complete rust ofzo

El Retro

Wijs gebruiker
Zot_Sollieke zei:

De tweede post dat ik lees van jou, en kerels als jij maken me best kwaad. Je overdrijft dat het niet harder kan, en "maar" 10 gram per week, jonge. Waar is jou verstand? Over je gebruik kan ik zelf nix zeggen maar op de manier hoe je het hier loopt te verkondigen, sry maar ik kan mij daar echt serieus druk in maken.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik heb vroeger ook nog zo'n periode meegemaakt. Elke dag speed. Maar het langst dat ik wakker gebleven ben is 5 dagen en 5 nachten. Toen sloeg ik al volledig door. Ook door andere drugs die ik soms erbij nam. Het is gewoon heel zwaar voor je lichaam en geest. Zeker als je bijna niet eet en slaapt. Op het einde was mijn lichaam er volledig onderdoor. Ik had allerlei bekende klachten. Maar ook vreemde, ik kon bvb niet meer diep inademen. Het heeft maanden geduurd voor ik er weer bovenop was. 'k Was zwaar depressief, zelfmoordpogingen gedaan, zelfverminking, etc. Als je verslaafd bent aan speed kun je gewoon geen normaal leven leiden. Je hebt geen structuur meer. En je krijgt vroeg of laat psychische klachten.
Als ik nog eens speed gebruik is het 1 nachtje doorgaan en dan slapen. Elke dag speed gaan gebruiken loopt toch slecht af.

El Retro

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
Ik heb vroeger ook nog zo'n periode meegemaakt. Elke dag speed. Maar het langst dat ik wakker gebleven ben is 5 dagen en 5 nachten. Toen sloeg ik al volledig door.

Ja idd, dat is al zeer lang. Dus wederom maar eens een bewijs dat ons "Zot_Sollieke" uit zen nek lult.

needlefreak

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
needlefreak zei:
Ik heb vroeger ook nog zo'n periode meegemaakt. Elke dag speed. Maar het langst dat ik wakker gebleven ben is 5 dagen en 5 nachten. Toen sloeg ik al volledig door.

Ja idd, dat is al zeer lang. Dus wederom maar eens een bewijs dat ons "Zot_Sollieke" uit zen nek lult.
Ik ken iemand die eens een hele week wakker gebleven is op speed. Die kerel zei ook dat hij volledig doorsloeg en moest gaan slapen. Dat had ik ook. Langer dan een week heb ik nog nooit gehoord. Je houd het gewoon niet meer uit. 2 weken vind ik overdreven lang. Maar ik ga niet zeggen dat het niet kan. You never kwow. :wink:

El Retro

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
El Retro zei:
needlefreak zei:

Ik ken iemand die eens een hele week wakker gebleven is op speed. Die kerel zei ook dat hij volledig doorsloeg en moest gaan slapen. Dat had ik ook. Langer dan een week heb ik nog nooit gehoord. Je houd het gewoon niet meer uit. 2 weken vind ik overdreven lang. Maar ik ga niet zeggen dat het niet kan. You never kwow. :wink:

Ik weet het toch niet hoor. Denk eens na, 2 weken. Dat is imens lang he. En eten zal er dan waarschijnlijk ook niet aan te pas komen. Lukt gewoon niet.

Imke

Badass junkie
Ik heb het eens een week of iets langer volgehouden, en dat voor een domme weddenschap, en ik moet zeggen.. dat was niet gezond. Maar het is mij wel gelukt.

El Retro

Wijs gebruiker
En ik blijf er bij dat 2 weken niet volt e houden is :grin: . Week oke, zo ken ik ook mensen, maar 2 weken. Fieuw.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Ik heb het eens een week of iets langer volgehouden, en dat voor een domme weddenschap, en ik moet zeggen.. dat was niet gezond. Maar het is mij wel gelukt.
Daar verschiet ik niet van, van jou :mrgreen:

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Een mens is gemiddeld na 8-9 dagen zonder slaap dood. 5 dagen slapen is ook belachelijk, of 't moet zijn dat je in coma lag

needlefreak

Bewuste gebruiker
Saivy zei:

Is niet slecht bedoeld hoor Saivy. :wink:
Je maakt er toch zelf geen geheim van dat je graag eens doorgaat op speed. Een week is erg lang, maar na wat je me op msn verteld hebt, verschiet ik daar niet van. :)

zommes

Badass junkie
Nachten overslaan is hetgeen dat speed zo gevaarlijk maakt, dus dat is altijd af te raden. Hoe spannend het ook lijkt.

Bovenaan