Pep in cola?

WeirdoW

Belezen gebruiker
Weet iemand of dat kan?? Speed in colaatje :P

Ik wil dat proberen op men werk :P zodat ik niet hoef te snuiven

Ik wil weten oftie dan goewd aanslaat

En of het niet verdwijnt door de koolzuur ofsow???

Frisko

Badass junkie
werkt perfect....
beter in een vloeitje draaien toch en doorslikken met jawel ---> COLAAAA :P

Carlitos

Badass junkie
Vloeitjes 20 ct.!
Euhm in liter.. weet niet.

Zou gewoon iets van 150 mg doen in een glas,als het hetzeflde werkt als snuiven die heoveelheid

Lana

Wijs gebruiker
Ik zou geen aantal grammen in een liter cola gooien, maar iedere keer een paar lijntjes in een glas. Dan doseer je beter. Anders blijf je uit die fles zuipen. Maar ja, het is misschien een beetje moeilijk om pep in je drinken te gooien op het werk.

En ten 2e is pep in de cola amazing slecht voor je gebit. Bij mij zijn er allemaal hoekjes vanaf gebrokkeld door pep in de cola. Niet aan te raden.
In de koffie werkt ook super.

WeirdoW

Belezen gebruiker
Euw.. das geen goewd nieuws... :openmouth: Nouja ... kzie wel wak doe :P bedankt voor de info :wink: Dan ga ik wel snuiven dan :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Hele grammen pep in een fles cola donderen..

Mijn bescheiden mening zegt me dat de topic opener shit for brains heeft.

buzzy

Badass junkie
Je kan je pep wel in je cola doen maar waarom zou je, wees geen krent en haal een pakje vloei voor 20 eurocent en drop een fijne bom :)

WeirdoW

Belezen gebruiker
Jup kep gesnoven :grin: Werkte ook wel guwd maar kben er ziek van gewroden... Kep teveel gebruikt achter elkaar denk ik :confused: egt zon drukkende pijn in men buik.. en soort vaagheid gevoel in men hoofd :confused: maar dan de hele tijd.. En owja kzit aan de schijterij xD :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Weird_Tripping zei:
Jup kep gesnoven :grin: Werkte ook wel guwd maar kben er ziek van gewroden... Kep teveel gebruikt achter elkaar denk ik :confused: egt zon drukkende pijn in men buik.. en soort vaagheid gevoel in men hoofd :confused: maar dan de hele tijd.. En owja kzit aan de schijterij xD :mrgreen:
Wees blij dat je kan schijten, heb t sinds vrijdag al niet meer gekund.

Immo

Badass junkie
Zo dit moet wel de perfecte combinatie zijn om je tanden er in no-time uit te laten vallen. :grin:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Inderdaad... pep + cola = feest! Lekker lang in je mond laten borrelen voordat je het doorslikt.

Bail

Experimenterende gebruiker
Is speed geen base (pH 7+)?
Cola is iig een zuur(pH 7-).

Zuur + Base = neutralisering met hevige reactie

Djo

Badass junkie
Als beginnende pepklepper heb ik, heel wat jaartjes geleden, omdat ik op een houseparty geen last wilde hebben, van witte neuzen e.d. wel eens wat opgelost in een blikje pep!
Ik kan je vertellen, dat het heerlijk voor je kaken is e.d.
We losten best wat op in dat blikje.
Niet te vaak natuurlijk, want mijn gebit is me dierbaarder. :wave:

WeirdoW

Belezen gebruiker
Zo hehe, eindelijk is dat zieke gevoel over...

eet weer normaal, kben van men buikpijn af..

Khad trouwens wel ineens vreetkick :grin:

De volgende x doek wel met vloeitje

srry he :grin:

Delirium

Badass junkie

Atom

Newbie
heb dit eens een keertje geprobeerd mijn pep in mijn glaasje cola

was er totaal nie lekker van heb zelfs zonder besef beginne kotsen of was het overdose weet het nu niemeer :rolleyes:

Bovenaan