Pep kater + pep comedown

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Wie heeft er echt veel last van een pep kater na slechts één nachtje doorhalen? En wie heeft er echt veel last van de comedown? Ik persoonlijk voel me de volgende dag alleen een beetje moe, wat verdoofd en soms een beetje in de war. Die gruwelijke pepkater waar ik sommige mensen over hoor spreken heb ik nog nooit ervaren. Ook de comedown van pep is bij mij niet erg (zeker veel minder erg als die van coke) ik voel me tijdens de comedown gewoon moe en begaaid, maar helemaal niet slecht ofzo. Wel kan ik uiteraard niet of nauwelijks slapen op de comedown, maar ik vind het wel enorm aangenaam om dan gewoon doodstil in bed te liggen. Als ik dan mijn ogen sluit kan ik mijn gedachten niet meer controleren en lig ik eigenlijk precies wakker te dromen, erg vreemd, maar niet onaangenaam. :grin: Wie heeft er hier echt last van een enorme pepkater en/of comedown en hoe voel je je dan? Wat maakt die pepkater juist zo erg vergeleken met die van alcohol, coke, mdma,...? Want in een andere topic was pep de winnaar van de grootste kater. :) Is de kater overigens zo groot dat het je tegenhoudt om pep te pakken? Ikzelf pak namelijk geen mdma meer omdat ik niet met de kater omkan. Wie heeft verder eigenlijk zo goed als nergens last van bij pepgebruik zoals mij? En als laatste: Wie vind er dat pep rockt?!!?? :rock:

alberthoffman

Belezen gebruiker
ik haal soms een nachtje door als ik naar een feest ga maar thuiszitten met bankhangers en opblijven trek ik niet meer..
op een gegegven moment wordt de comedown veel zwaarder als je vaker gebruikt. Ik heb nu de motivatie niet meer om veel te gebruiken omdat ik vaak al denk aan die comedown hehe helemaal naar de KK
De kwaliteit van de pep wil ook wel wat zeggen over de comedown.. somige bind shit krijg je maag zuur van...

ik heb een vast ritueel voor de comedown.
1liter pak goedemorgen
fruit en geld om rond de middag eten te bestellen.
en natuurlijk genoeg weed om de hele dag te kunnen smoken

maverick

Belezen gebruiker
Ik had er eerder erg last van... vooral het geestelijke, leeg en lusteloos.. en je brakke lichaam deed dan mee met die irritante hartslag.. kan het niet goed uitleggen maar echt te kut in je hoofd.. maar na tijd gebruiken in het weekend ben ik er mee leren omgaan.. (miss plus dat ik nu aan de paroxetine zit (anti-d)) heb ik er tegenwoordig zogoed als gheen last meer van behalve als ik xtc + speed doe (ervaring vn vorige week)...

en idd vitamine pillen, veel eten en drinken gevarieerd en vooral gezond... ookal heb je geen zin enzo.. en dan na wann je nachtje hebt geslapen na je comedown alles weer chilll..

en speed heeft me niet weerhouden om bij te pakken maar elke keer weer in de comedown dacht ik echt dat ik het nooit meer zou doen..:P

maar omdat je dan later relativeert wanneer je door de comedown bent.. valt het opzich wel mee.. en het viel ook wle mee ik wist er alleen niet mee om te gaan.. was zeg maar gwn paranoïa kut en onrustig voelen en heel erg druk maken om iets wat gwn totaal geen sprake van was maar je dan wel druk om maakt.. tzat allemaal tussen de oren, nu ik dat onder controle heb.. nauwelijks negatieve bijwerkingen/nawerkingen van de speed, wat ik ook wel weer angstaanjagend vind omdat ik nu niet meer merk hoe vertyft spul het wel neit is.. daarom onder controle houden.. keertje wel aantal weekjes nix.. :)

e niet zoals afgelopen 7 weken elk weekend en zo nu en dan doordeweeeks.. oeff

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Nachten doorhalen bevalt me de laatste tijd ook niet meer zo goed. Toen ik 18 was, was er nooit een probleem, altijd kiplekker, maar naarmate ik ouder word, merk ik toch wel meer sufheid en brakkigheid dan vroeger. Als ik 3-4 uur slaap heb is het echt een wereld van verschil 's anderendaags.

Raar wel dat je van coke zoveel slechter bent. Ik vond het net het enige voordeel van coke dat ik geen nadelen had de dag of uren nadien, hooguit wat hoofdpijn. Maar tis me veel te kort en te duur voor wat 't is.

Maar de heftigste kater is toch alcohol, hoor. Van de hele dag, en nacht bier zuipen. Ik drink zelden alcohol omwille van die reden. liever een lijn =). Ook op 'n familiefeest of zo heb ik liever wat spraakpoeier dan spraakwater, en ik voel me 's anderendaags beter dan al die "zatte nonkels", yep, de drang naar het "niet nuchter zijn" zit in de familie =P

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Nachten doorhalen bevalt me de laatste tijd ook niet meer zo goed. Toen ik 18 was, was er nooit een probleem, altijd kiplekker, maar naarmate ik ouder word, merk ik toch wel meer sufheid en brakkigheid dan vroeger. Als ik 3-4 uur slaap heb is het echt een wereld van verschil 's anderendaags.

Raar wel dat je van coke zoveel slechter bent. Ik vond het net het enige voordeel van coke dat ik geen ¨kater had de dag of uren nadien, hooguit wat hoofdpijn. Maar tis me veel te kort en te duur voor wat 't is.

Maar de heftigste kater is toch alcohol, hoor. Van de hele dag, en nacht bier zuipen. Ik drink zelden alcohol omwille van die reden. liever een lijn =). Ook op 'n familiefeest of zo heb ik liever wat spraakpoeier dan spraakwater, en ik voel me 's anderendaags beter dan al die "zatte nonkels", yep, de drang naar het "niet nuchter zijn" zit in de familie =P

JewCookie

Wijs gebruiker
Onmenselijke brakheid heb je alleen de eerste paar keren dat je gebruikt. Je lichaam leert met alles omgaan.. Je zult ook nooit meer zo op de kop staan van een minimale dosis als de eerste keer..

Het zou lichamelijk ook niet bepaald gezond zijn als je zo verrot zou blijven worden, laat staan als je dan frequent blijft gebruiken. o.0

Hoe weinig je de eerste keer ook gebruikt, de dag erna ben je hoe dan ook onredelijk brak..

Overcome

Belezen gebruiker
hmn, idd combi xtc - speed is wel klote the day after... pff, vorige keer ben ik daar paar dagen goed ziek van geweest, nu heb ik er minder last van, maar m'n lichaam is wel helemaal ontregelt na een avondje speed/xtc.

Bovenaan