Hillbilly bastard
Bewuste gebruiker
Wie heeft er echt veel last van een pep kater na slechts één nachtje doorhalen? En wie heeft er echt veel last van de comedown? Ik persoonlijk voel me de volgende dag alleen een beetje moe, wat verdoofd en soms een beetje in de war. Die gruwelijke pepkater waar ik sommige mensen over hoor spreken heb ik nog nooit ervaren. Ook de comedown van pep is bij mij niet erg (zeker veel minder erg als die van coke) ik voel me tijdens de comedown gewoon moe en begaaid, maar helemaal niet slecht ofzo. Wel kan ik uiteraard niet of nauwelijks slapen op de comedown, maar ik vind het wel enorm aangenaam om dan gewoon doodstil in bed te liggen. Als ik dan mijn ogen sluit kan ik mijn gedachten niet meer controleren en lig ik eigenlijk precies wakker te dromen, erg vreemd, maar niet onaangenaam.
Wie heeft er hier echt last van een enorme pepkater en/of comedown en hoe voel je je dan? Wat maakt die pepkater juist zo erg vergeleken met die van alcohol, coke, mdma,...? Want in een andere topic was pep de winnaar van de grootste kater.
Is de kater overigens zo groot dat het je tegenhoudt om pep te pakken? Ikzelf pak namelijk geen mdma meer omdat ik niet met de kater omkan. Wie heeft verder eigenlijk zo goed als nergens last van bij pepgebruik zoals mij? En als laatste: Wie vind er dat pep rockt?!!??