Pep met vader

N4S

Experimenterende gebruiker
Kben hier nieuw maar heb veel ervaring met pep en dergelijke, het leukste vind ik dan nog samen met mijn vader :hearteyes:

Wie heeft er dit ook, dat hij vaak drugs neemt samen met vader of moeder? :)

Frisko

Badass junkie
geflipt :openmouth:
da kan ik mij niet voorstellen en zou ik eerlijk gezegd ook niet willen voorstellen ook niet...
:wave:

N4S

Is wel leuk omdat je elkaar helemaal kent en vertrouwd, dus als er iemand slecht gaat sla je minder in paniek :mrgreen:

wel leuk, elk 2 dikke lijnen en dan paar bommetjes op zak om elk nog een te nemen in de disco :sunglasses: :beer:

N4S

ahja, mn vader zat vroeger ook in een drugsmilieu, heeft hij vaak over verteld... :)

Toen ik begon met weed zag hij het aan ik dat ik een jointje ophad en vroeg mij gewoon doodleuk of ik nog een jointje had en wou meeroken :mrgreen:

MetaalKonijn

Badass junkie
Aha. :mrgreen:

Ja, dan kan ik me d'r wel wat bij voorstellen in principe.. men drinkt immers ook alcohol met ouders.

Toch lijkt het me wel apart. Lijkt me dat een groot deel van de essentie van 't eigenlijke gebruiken dan wel een beetje weggaat. :P

N4S

Je hebt er veel van"ik mag niet van mijn ouders dus ik doe het in het geheim" versta ik wel maar toch, ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt ivm schuldgevoelens :)

mn eerste keer pep was dan nog samen met mijn vader, was zeer leuke nacht trouwens :mrgreen:

Doet er niemand anders pep met vader of moeder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk als dit niet zo is. :mrgreen:

MetaalKonijn

Badass junkie
Je bent toch de eerste die ik hier signaleer. :mrgreen:

Maar wat is je pa's mening dan over pep, en dat jij het doet? Ik kan me voorstellen dat hij vroeger ook genoeg heeft meegemaakt. :)

N4S

Dat het leuk spul is voor in het weekend, niet voor in de week!

En hij is niet voor alle drugs, kom niet af met xtc pillen :mrgreen:

Djo

Badass junkie
Mijn ouders weten alles qua drugsgebruik en wat ik zo af en toe eens neem.
Hebben ze altijd geweten, nooit een geheim van gemaakt, maar samen met mijn ouders gaat te furrrr! :P

Vanadesse

Wijs gebruiker
M'n ex blowde wel eens met z'n familie en z'n oudes aten ook wel mee met de space cake ofzo. Ik vind het persoonlijk nogal onverantwoordelijk, maar ieder z'n ding toch? :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tot nu toe alleen nog maar geblowed met me ouders :)
En 1x paddo's met me vader jaren terug was erg lachen :grin:

caatje

Badass junkie
Echt van mijn leven niet met m'n ouders. En van mijn leven niet met m'n (stief)zoon. Het idee alleen al. Hij weet dat ik af en toe eens wat rook maar voor de rest niet. Een week geleden vertelde hij dat hij volgend jaar een aantal feesten wil gaan bezoeken met vrienden. Hij vind dat hij dan ook maar een pilletje moet nemen omdat hij de hel nacht wil door feesten. Hij vroeg of ik hem dat zou verbieden. waarop ik zei; nee, maar liever niet, je bent jong en kunt nu ook hele nachten doorhalen zonder iets te gebruiken. Waarom zou je dan om die reden een pilletje willen nemen. Maar als je het perse wil doen dan moest hij zich eerst eens goed gaan verdiepen in wat het allemaal inhoud. Niet alleen de leuke dingen opzoeken maar ook de nadelen. En voor vragen kan hij altijd terecht bij mij. Maar samen gebruiken:NEE. Hij is een kind en ik ben een (stief)ouder. Verschil moet er zijn.

Of wat mijn moeder nog altijd zegt: Ik heb niet bij je in de klas gezeten...

JustVegas

Ik heb wel aan mijn moeder gevraagd of ze bij mijn eerste LSD trip wil zijn (als doorgewinterde hippie) maar samen gebruiken...nee, ik moet er ook niet aan denken eigenlijk...

mattskovic

Wijs gebruiker
ik ben ooit met wiet betrapt geweest door mijn moeder volgende dag was ze op het politie bureau een boekje gaan halen met informatie over verschillende soorten drugs enzo...

dus ik zie het NOOIT gebeuren dat ik er ooit een lijn mee leg :tongueout:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ken wel mensen die drugs krijgen van hun ouders, pillen enzo

zou t zelf niks vinden ff lekker uit me plaat met me ma :rolleyes: :smilingimp:

nee ga liever naar een feest :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Mijn pa heb me ooit eens verteld dat ie zou gaan flippen als ik ooit stoned aan zou komen.. Hij heb zelf vroeger op de dam gelegen en blijkbaar heeft ie r spijt van :grin:

Wat is het toch fijn, om het huis uit te zijn :sunglasses:

Supervlieg

Wijs gebruiker
En was op trance energy, kom maatje van me tegen uit apeldoorn met zn pa, die zn meisjesteam voetbal mee had genomen. Mijn voorraad was op (met mn lijpe kop alles uitgedeeld) en vroeg of me maat nog wa had. Zegt ie draai je wel ff om dan.. Ik vraag hoezo, vanwege je pa? Heb je je eigen knalkop wel nie gezien? Komt hij met zn antwoord..

..Ja, maar hij mag niet weten dat ik bij me heb, anders dan moet ie zelf ook!

Ik ging helemaal stuk.. Ik ken die pa wel van vroeger, me ouders kennen m van de kerk, en die vent is t ergste van allemaal hahaha :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Djodjo zei:
Mijn ouders weten alles qua drugsgebruik en wat ik zo af en toe eens neem.
Hebben ze altijd geweten, nooit een geheim van gemaakt, maar samen met mijn ouders gaat te furrrr! :P

Same here!! Wel ooit een keer paddo's gedaan met m'n ma. Wat een BAD trip was dat voor me zeg! Heb mezelf uiteindelijk een paar uur op het toilet verstopt met een pot vitamine c tabletten. Hahaha, grappig om aan terug te denken, is lange tijd geleden.

Ook wel regelmatig onder invloed van pep bij mijn ouders gezeten, waren gezellige avondjes... Alleen zij wisten op dat moment van nix natuurlijk!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok ik ga me moeder vragen of ze een bal opium met me meerookt.

Ik vrees dat ze nee gaat zeggen.

:mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Mwa, ik weet niet precies wat ik hiervan moet vinden..
Bij mijn ouderlijk huis is het uit den boze iig.
Aan de ene kant is er een controlerende factor als je het samen met ouders doet. Aan de andere kant moeten ouders een voorbeeldfunctie hebben en daar hoort drugs gebruiken niet bij vind ik.
Het is best dubbel.
Ik persoonlijk zou het niet samen met mijn zoon willen doen, ik wil niet zien hoe hij zijn lichaam om zeep helpt met harddrugs. Hoe zijn gedrag is onder invloed, zijn ogen die vol dope staan... En dat hoeft ie van mij ook niet te zien.
Het liefst wil ik dat hij zich later goed kan voelen zonder en dat ie dat extraatje niet neemt. Ik zal het hem zeker niet met de paplepel ingieten.

Ik heb er trouwens al een schijthekel aan als ik m´n eigen ouwelui zat zie zijn. Maar da´s hypocriet :P

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Mijn ouders weten wel dat ik af wen toe doe, daar laat ik t maar bij. Lekker :beer: met mijn pa drink ik regelmatig ! Ik denk serieus dat mijn ouders een bad-trip krijgen :tongueout: , ook al zijn ze normaal heel relax !

Adrenochroom

Wijs gebruiker
een keer zat ik in de Sarasani (coffeshop) en toen zag ik m'n pa aan de balie wat wiet bestellen :mrgreen: hij zag me niet maar dat was het dichtst dat ik ooit kwam met drugs gebruiken met mn ouders :P

Serenity

Badass junkie
De enige keer dat ik mijn moeder met drugs in d'r handen zag, was omdat ik m'n speed moest inleveren, en ze huilde.
Mijn ouders zijn niet zo van de drugs.

Lana

Wijs gebruiker
Serenity zei:
De enige keer dat ik mijn moeder met drugs in d'r handen zag, was omdat ik m'n speed moest inleveren, en ze huilde.
Mijn ouders zijn niet zo van de drugs.

Haha ja dat was bij mij ook de enige keer dat ik m´n ma met drugs zag. Ze heeft daarna wel 10 minuten d´r handen gewassen en ze had alleen het zakje maar aangeraakt :tearsofjoy:

Leiny

Belezen gebruiker
Ik heb mijn ouders eerlijk verteld dat ik wel eens xtc gebruik, maar ze zijn het er niet mee eens. Over sos en speed hou ik me mond, ik denk dat zodra ze daarvan weten ik buiten de deur kom te staan.
Zou eigenlijk best wel een keer een pilletje met ze willen slikken, kan je lekker overal over kletsen en doen, maar ze willen er absoluut niets over weten.

MetaalKonijn

Badass junkie
Leiny zei:
Zou eigenlijk best wel een keer een pilletje met ze willen slikken, kan je lekker overal over kletsen en doen, maar ze willen er absoluut niets over weten.

Meen je dat serieus? Ik moet er niet aan denken om m'n bloedeigen moeder skeef van de MDMA te zien.. krijg je van die conversaties "hey mam, hoe lang hebben we deze bank eigenlijk al? *smak smak smak* "

Northawke

Wijs gebruiker
Met m'n ouders? No way. Die weten nog niet eens dat ik blow, laat staan wat ik voor de rest allemaal gebruikt heb.

Ik heb met m'n schoonvader wel eens geblowt, aangezien hij een originele hippie was en is. Hoop ook ooit nog met hem te gaan trippen op paddo's, maar dat zit er op het moment niet in.

Bovenaan