Zal maar gelijk mijn ervaring van van t weekend delen. Had een half jaar geen pep gedaan. Dus zaterdag 1,5 gram gehaald, een portie 'mexicaanse paddo's en 3 speed pillen (kersjes,pff werken zeer goed, 4 uur lang tering strak) en veel hash en wiet. Zaterdagmiddag begonnen dit was samen trouwens met kamaraad van me. Ik kon lijnen nemen als een nieuwe werd niet echt strak, terwijl die kamaraad van me na 2 lijntjes al t hele huis aan t schoonmaken was. Nou ik theetje gezet van paddo's paar uur laten trekken. We hadden eerst een halve gram. Ik met zijn auto een gram erbij gehaald. Weer shuiven paar slokken van de thee genomen. Nou toen sloeg ie aan. Was gelijk minder scherp..trippen erbij cool man. Kameraad geen thee genomen hij ging al goed van de pep. Nou ik nog een pil erbij genomen en ff 4 uurtjes geen thee meer gedronken allemaal goed en wel. Wel af en toe een lijntje. Nou ik dacht met 12 jaar ervaring gaat lekker he vooral met die speed helemaal onder controle. Effin 6 uur snachts hadden we nog zeg maar 6 kleine lijntjes over. Pillen op...ik 2... en die 2 theetjes opgedronken met mex erin..baba gkreeg die bal paddo's bijna niet weg heb ook nog wat uitgespuugt na een kwartier kauwen.die kamaraad niet alleen pep. Die andere pil aan andere vriend gegeven die heel verstandig daarna naa rbed was gegaan. Nou wij die lijntjes nog niet genomen. Stuk gaan cruisen met auto. Paar keer politie omzeilt ging lekker hard in de auto toen op een gegeven moment ik eerst last van m'n hart 2 min greep echt naar mn borst ervan zo eng. Maar ging weg daarna duizelig in hoofd voelde mn hele gezicht niet meer mn handen niet meer net alsof ik verlamt raakte daar kotsen kotsen uit de auto gelukkig. Ow wat was ik misselijk die uren daarna had t helemaal gehad. Snel naar huis gereden. Vriend van me ging nog goed hij kon zn energie niet kwijt had nog een lijntje genomen en maar door t huis banjeren. Toen kreeg hij het. Misselijk als de neten..trippen van de speed (want hij had geen paddo's op) hij was para alles ik moest m echt verzorgen want ging niet goed..schrok ervan. Ik allemaal dingen make nvoor m brinta, sap, melk want dat breekt volgens mij speed af net als veel vitamine C. Maar hij wilde niets! Heb op ee ngeven moment besloten om het m op te leggen hij moest van me drinken en eten en ja hoor het igng ietstjes beter, maar de misselijkheid bleef hele dag bij hem. NIet geslapen dag daarna. Tja was bijna dood ervaring volgens mij kwam deze zeer close. En ik d8 na al die andere bijna doodervaringen het wel onder de knie te hebben. Lesje weer geleerd. Maar hoe zou die misselijkheid dan toch komen? dat is mijn brandende vraag.