Pep & Vermageren , bijkomen

azgaza

Badass junkie
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.

Wat een onzin; ik heb mijn hele leven al een BMI van tussen de 14 en 16, het is nu 16, en ik ben 1.74m met 48 kilo, en ik ben écht niet dood, in de verste verte niet.
Ik gebruik zelfs geen speed, nu moet ik wel zeggen dat het ook vooral om die rede is, ik heb al bijna geen spiermassa, en ik denk als ik speed zou gebruiken ik de mogelijkheid te lopen zou verliezen ofzo na afloop. Gewoon te riskant voor mij.
Maar.. nee een BMI van 16 is echt niet gevaarlijk hoor, als je gevarrieert en regelmatig eet, dus gewoon gezond, dan is er echt niks aan te hand. Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor extremere dunheid.

Delirium

Badass junkie
De7ir1um zei:
NOEZ :| MY NAAAME . :( khad 'm al 3 jaartjes :<

Leugens. Ik was lekker eerder! :wink:

azgaza zei:
Wacky zei:
Safire zei:
lal sietse

oh ik wou dat ik 160 was en zo licht, dan was ik ook schattig!!!!!!

BMI 16, volgens mij zijn de meeste mensen dan dood ongeveer.

Wat een onzin; ik heb mijn hele leven al een BMI van tussen de 14 en 16, het is nu 16, en ik ben 1.74m met 48 kilo, en ik ben écht niet dood, in de verste verte niet.
Ik gebruik zelfs geen speed, nu moet ik wel zeggen dat het ook vooral om die rede is, ik heb al bijna geen spiermassa, en ik denk als ik speed zou gebruiken ik de mogelijkheid te lopen zou verliezen ofzo na afloop. Gewoon te riskant voor mij.
Maar.. nee een BMI van 16 is echt niet gevaarlijk hoor, als je gevarrieert en regelmatig eet, dus gewoon gezond, dan is er echt niks aan te hand. Sommige mensen hebben gewoon een natuurlijke aanleg voor extremere dunheid.

^ QFT. Af en toe speedgebruik zie ik niet zo'n probleem in trouwens. Ik doe dat zelf ook, en de dag na het snuiven krijg ik altijd immense vreetkicks. Zo eet je het er zo weer aan :) Ik voel me na gebruik van XTC, speed of coke wel altijd schuldig tegenover mijn lichaam :(

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
Hehe, probleem heb ik niet echt. Mijn speedgebruik en eetgedrag compenseren mekaar blijkbaar, weeg altijd keurig rond de 60 met me 1.70 :wink:

Op de één of andere manier krijg ik altijd trek na het gebruiken van speed of MDMA... Ik val er dan ook niet van af. (In de praktijk betekend dit dus dagelijkse vreetbuien...) alhoewel.. laat ik het erop houden dat ik normaal blijf eten en eigenlijk vrijwel niets merk van het geen honger meer hebben.

Ik betwijfel dan ook of je speed kan gebruiken om af te vallen. Dan moet je denk ik zo weinig nemen dat je geen last krijgt van gewenning en zo.

Hmm jullie hebben het nu wel allemaal over het yo-yo effect maar ik ben dus (vroeger) van overgewicht 90kg (ik ben 1.90m) naar ondergewicht 70kg gegaan en ben na het opgeven van het dagelijks gebruik niet zwaarder geworden dan 80kg.

Wat ik er van denk, omdat ik 2 jaar lang elke dag gebruikt heb en bijna niks at, mijn maaginhoud vele malen kleiner is geworden. ik heb na het stoppen ook niet echt de behoefte gehad om veel te eten.

maarja ieder zo zn eigen theory

Dr. Tommy

Badass junkie
zat 8 kilo onder mijn normale gewicht en nu na 2 maanden gestopt te zijn zit ik weer bijna op het normale en hoop dat dat zo blijft met behulp van sporten

BrokenWings

Experimenterende gebruiker
Ik wil er nog even aan toevoegen dat wat je bent afgevallen voornamelijk spiermassa is en geen vetmassa. Zodra je stopt met speedgebruik, dan zal je vetmassa waarschijnlijk dus nog meer in volume toenemen om dat te compenseren, waardoor je dus (nog) zwaarder wordt...
Ik heb dit nagevraagd bij mijn huisarts en heb het ook zelf ondervonden. Ik ben nu sinds augustus gestopt met dagelijks speedgebruik en ben inmiddels ook bijna 15 kg zwaarder geworden. Echt heel blij ben ik hier niet mee, maar om nou om die reden weer dagelijks te gaan snuiven zie ik ook niet meer zitten. Ik leef liever in een gezond lichaam met een paar pondjes meer, dan dat ik weer terug moet naar dat magere speedlichaam vol met vage gezondheidskwaaltjes!
Mijn verhaal exact....

Bovenaan