Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

Moon

Bewuste gebruiker
Waarom doe je de pep in capsules?
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door. Geeft een capsule een ander effect of zo? Werkt het dan sneller. Dit is echt nieuw voor me, heb nog nooit iemand gezien die een capsule pep neemt :confused: Iedereen incl ikzelf snuift het en als er al eens een bommetje genomen wordt gaat het in een vloeitje. Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Moon zei:
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door. Geeft een capsule een ander effect of zo? Werkt het dan sneller. Dit is echt nieuw voor me, heb nog nooit iemand gezien die een capsule pep neemt :confused: Iedereen incl ikzelf snuift het en als er al eens een bommetje genomen wordt gaat het in een vloeitje. Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:

Een capsule slikt net wat fijner dan zo'n propje :sunglasses: Pure luxe dus :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)

jeezus nee!!! ik haat het hakken en openleggen en hakken en openleggen en hakken en lijnen maken... :grin: .

meestal doet m'n beste vriend dat voor me, en dan hoef ik alleen mijn dampkap maar te gebruiken om de handelwaar te verplaatsen (enkel dus hoef te snuiven) :smoke:

EN
een bommetje vul je lekker op voorhand thuis en neem je gewoon eender waar in. dat kan je met snuiven niet zo gemakkelijk. :wink:
veel lekkerder rush, langer high, geen pijn in't neusje, en geen snuifprobleem! ideaal wat wil iemand nog meer in het leven??? :wave:

TOP TIP STONIE!!!!!

scotty

Newbie
ga zo maar ff een bommetje maken. deze troep brand als de tering in mijn neus. ik krijg er niet eens meer wat door. :angry:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
scotty zei:
ga zo maar ff een bommetje maken. deze troep brand als de tering in mijn neus. ik krijg er niet eens meer wat door. :angry:

Maak je ze niet te groot anders ga je te hard ... max is 0,3 gram ....

@ Saivy,

:hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb nu een aantal keer bommetjes genomen en vind het maar vaag.. Of ik voel er vrijwel niets van óf ik ben ontzettend leip & van de wereld.. Iemand enig idee hoe dit kan? En nee, het heeft niet te maken met verschil in hoeveelheid :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Safire zei:
Ik heb nu een aantal keer bommetjes genomen en vind het maar vaag.. Of ik voel er vrijwel niets van óf ik ben ontzettend leip & van de wereld.. Iemand enig idee hoe dit kan? En nee, het heeft niet te maken met verschil in hoeveelheid :P

Dan moet het je resistentie zijn, als je 1x per week een bommetje neemt van 0,3 dan voel je hem op zijn best.

Ga je meer nemen dan moet je dikkere bommen bouwen wil je nog iets voelen.

Dus de hoeveelheid , tolerantie, en de inhoud van je maag spelen wel een part dacht ik zo.

Stonie

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
lysergine25 zei:
Safire zei:

Dan moet het je resistentie zijn, als je 1x per week een bommetje neemt van 0,3 dan voel je hem op zijn best.

Dus de hoeveelheid , tolerantie, en de inhoud van je maag spelen wel een part dacht ik zo.

Stonie

Mja het rare is dat de bommetjes die wel werkten, ingenomen waren na al 1 nacht doortrekken met veel speed xD.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Moon zei:
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door.

idd onzin die capsules, vloeitje is veel simpeler en slikt even gemakkelijk door... Wie zit er nou met capsules te klooien om pep in te doen :rolleyes:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Safire zei:
lysergine25 zei:
Safire zei:

Stonie

Mja het rare is dat de bommetjes die wel werkten, ingenomen waren na al 1 nacht doortrekken met veel speed xD.

Kortom, doe het op een ( bijna ) lege maag.. lijkt mij dat dit dan het allerbeste wordt opgenomen :) Al is het natuurlijk niet goed omdat je er dan geen bodempje in hebt zitten.

Wil het best een keer proberen, maar vind een ouderwets lijntje of sleutelpuntje toch wel lekkerder denk ik, en dat licht brandende gevoel in je neus vind ik wel relaxed. Wat wel minder is, is als je teveel gesnoven hebt op een avond het op een gegeven moment je keel in komt en soms ook verder, en je dus de dag erna super last hebt van een zere keel en slokdarm en echt amper wat door je strot kan krijgen. Maarja 't hoort erbij zullen we maar denken :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik Freddy ... thuis onder het gemak van een jointje en goed licht pak een een beetje uit de bal.

Al dat gezeik en prutserij met een vloeitje, zit toch geen stroomlijn in.

ppfff

Progressive oraal innemen .... capsules are now !!

Papers are passe.

Stonie

Imke

Badass junkie
Fat Freddy's cat zei:
Moon zei:
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door.

idd onzin die capsules, vloeitje is veel simpeler en slikt even gemakkelijk door... Wie zit er nou met capsules te klooien om pep in te doen :rolleyes:

Dat is meer stijlvol. :smoke:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Hehe, ja het lijkt me opzich ook wel wat.. dan maak je 2 capsules thuis alvast klaar. En dan op lokatie is het alleen nog maar een kwestie van "innemen" net als bijv. een P'tje bijvoorbeeld.

En niemand die het merkt omdat je steeds zo lang en vaak naar het toilet moet :wink:

Maar toch, snuiven heeft zoals ik al zei ook zijn mooie kanten.. :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fat Freddy's cat zei:
Saivy zei:
Fat Freddy's cat zei:
Moon zei:

Dat is meer stijlvol. :smoke:

wahaha, die junks worden gekker en gekker :mrgreen:

nee inventiever... :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie

xcrement

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
briefje is ook echt een vetzakkerij, hoeveel mensen dat dat niet in hun handen die weetikveel waar hebben gezeten en vol bacteriën hangen, hebben gehad?!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Net even een dikke uitsmijter naar binnen gegooit en dan ga ik zometeen even hazen zoeken met het hondje en dan gaan we rusten, ik hoop wat slaap te krijgen maar ik reklen er niet op.
rusten is liggen floaten warm worden en oogdruppels inweken.

Straks weer beuken !!

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Full time vrij ?

Door de weeks werk ik ... de term beulen heeft niets met coke of speed te maken. We gaan ook niet jumpen, gewoon werken !!

6 dagen per week

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik doe er 10 secondes over om een cappie te vullen.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat alles dan klaar ligt, maar dat ligt het hier altijd.

:wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:

Bail

Experimenterende gebruiker
Ik heb altijd het idee dat de capsules (zowel als de originele medicijnen) geregulierde afgave hebben. Beetje slap gevoel 24 uur lang dus.

DreamWeaver

Badass junkie
Gewoon lekker lepelen met de sleutel of een lekker lijntje leggen. Als ik thuis ben zal ik eens wat cappie´s halen en wat pasta in dumpen :)

lapzjen

Newbie
Vitamine C in het bommetje is niet slim

Vitamine C toevoegen is nogal dom, omdat dat de afbraak van de pep versnelt. Het is beter om je glaasje sinaasappelsap na je pep gebruik te nemen..

richie87

Belezen gebruiker
Doodkapje zei:
richie87 zei:

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:

hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:

hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:

richie87

Belezen gebruiker
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P

Bovenaan