haha shadowpeople..klinkt op die manier zo een algemeen aanvaarde term
Bij mij hangt alles af van hoelang ik aan het doorhalen ben..ik keer ook terug naar vorige para-niveaus naargelang de uren slaap ik ertussen heb..
Op 36u begint het stilaan met kleine lichtflitsjes vergelijkbaar met vuurvliegjes ofzo..die zoeven dan af en toe voorbij (meestal op dode zitmomenten zoals schijten oid)
Tussen 36-60u beginnen vaste patronen (de strepen in de radiator, de grille van de auto,..) alsook dingen die je leest of ziet op tv of computer lichtjes te vervormen als je er langer dan 3 sec naar kijkt..
Vanaf 72u wordt het best interessant, vooral dan in mijn ooghoeken waar ik steeds alles wat maar een klein beetje een menselijke vorm zou kunnen zijn, effectief "shadowpeople" worden..Maar dat hangt af van het moment, de plaats, en of ik mijn hoofd snel van richting doe veranderen (vooral in het verkeer 's avonds schrik ik me dan soms kapot dat er ineens een psycho met een mes in zijn handen staat, terwijl het een groot verroest ijzeren bord is met iets vergelijkbaars op fzo)
Meestal duurt het hierna niet meer zo lang of ik ga automatisch na max 4 dagen wel deftig slapen..
Maar dat is de peppara waar ik nog om kan lachen
uiteraard denk ik ook van mensen dat ze naar me zitten kijken (in de file zitten is dan echt wel kut) maar dat heb ik er al bijgenomen en het helpt wel als je even rustig blijft..
--> Kijk ook eens ZELF lang naar mensen: ze zullen zich even gegeneerd voelen als jij + je stelt vast dat die mensen helemaaal niet de hele tijd bezig zijn met JOU (ze zitte maar wat te bellen, of hun neus te poederen ...

...)
Wat me wel soms stoort is dat ik vaak het gedacht heb dat iemand me roept als ik plaatjes aan het spinnen ben..soms hoor ik ze dan mijn naam roepen met een intonatie "of ik het niet wat stiller kan zetten"...nuja dan zet ik het stiller om ff te checken, en dan blijkt er niemand in huis te zijn (jaaa checken hoort erbij dan)
de buren horen neuken hoort er ook bij...die zijn dan ook niet thuis hoor..
komt gelukkig niet zo vaak voor.
is gewoon een geilheidsindicator..mijn lichaam heeft het dan alleen nog niet door
lekker trekken dan
zozo