Percentage amfetamine

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit topic is opgesplitst van het topic: "Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gierig"

Je moet al dement zijn om niet te weten dat 50 euro voor een gram pep lachwekkend duur is. Tenzij het van die zeer uitzonderlijke van meer dan 90 % Amfetamines is....

En die heb jij wel eens gehad? Van meer dan 90%? Vertel eens...

Maddog

Bewuste gebruiker
Re: Is het nu crisis geworden of zijn de buitenpakkers zo gi

hm, moet minimaal vloeibaar zijn.

Paperplane.

Wijs gebruiker

Svali zei:
Je moet al dement zijn om niet te weten dat 50 euro voor een gram pep lachwekkend duur is. Tenzij het van die zeer uitzonderlijke van meer dan 90 % Amfetamines is....

En die heb jij wel eens gehad? Van meer dan 90%? Vertel eens...
Kan wel 90% amfetamine sulfaat zijn. Maar 90% amfetamine is niet snuifbaar inderdaad.

affa

Newbie

90% sulfaat pffff mannen 73,98% is het meest mogelijk aantal% dat men kan krijgen.

Hier zitten we gemiddeld op 65% en dat is knallen.......

En vloeibaar is ook onzin...alleen freebase....

Paperplane.

Wijs gebruiker

affa zei:
90% sulfaat pffff mannen 73,98% is het meest mogelijk aantal% dat men kan krijgen.

Hier zitten we gemiddeld op 65% en dat is knallen.......

En vloeibaar is ook onzin...alleen freebase....
90% sulfaat is wel degelijk mogelijk.

affa

Newbie

jup, standaard snuifspeed zit gebonden aan sulfaat, max % is dan 73,99%.
HCl is een lichter zout, hierdoor is het maximale % iets van 79%

Maar het amfetamine.HCl zout is slecht oplosbaar, waardoor het niet echt logisch zou zijn om dat te maken.

dus 90% .....indianen verhalen....

Paperplane.

Wijs gebruiker

affa zei:
jup, standaard snuifspeed zit gebonden aan sulfaat, max % is dan 73,99%.
HCl is een lichter zout, hierdoor is het maximale % iets van 79%

Maar het amfetamine.HCl zout is slecht oplosbaar, waardoor het niet echt logisch zou zijn om dat te maken.

dus 90% .....indianen verhalen....
Lees nou eens goed mijn vriend. Jij hebt het constant over gewichtsprocenten.
1 gram 90% amfetamine=900mg amfetamine base
1 gram 90% amfetaminesulfaat= 900mg amfetaminesulfaat=665mg amfetamine base.

Het hcl-zout van amfetamine is ook nog eens veel minder stabiel dan het sulfaat, waardoor deze buiten het lab vrijwel niet voorkomt.

affa

Newbie

nou vriend.

dan speciaal voor jou 1kg speed kan max 730gram amfetamine sulfaat zijn die andere 270 gram zijn dus zouten.
Hoe krijg jij dan 90%, mag je dan eens duidelijk vertellen vriend... :grin: :grin: :grin:

affa

Newbie

maar goed we dwalen af....nieuw topic starten???

Paperplane.

Wijs gebruiker

affa zei:
nou vriend.

dan speciaal voor jou 1kg speed kan max 730gram amfetamine sulfaat zijn die andere 270 gram zijn dus zouten.
Hoe krijg jij dan 90%, mag je dan eens duidelijk vertellen vriend... :grin: :grin: :grin:
Ga jij maar teug naar school. 730g amf sulfaat en de rest zouten? Weet je wel wat een zout is?
En nee, een nieuw topic is niet nodig. Nuff' said. 90% amfetaminesulfaat=65% amfetamine. snap je het?

affa

Newbie

Ik weet wat een zout is, sterker ik weet wel meer.

Snap jij het vriend..

dus 90% sulfaat is 65% amfetamine..grapjas wie moet er terug naar school ...

het q dansje is je zeker wat te veel geweest he................ :rock: :rock: :rock:

Paperplane.

Wijs gebruiker

affa zei:
Ik weet wat een zout is, sterker ik weet wel meer.

Snap jij het vriend..

dus 90% sulfaat is 65% amfetamine..grapjas wie moet er terug naar school ... :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Dat krijg ik van zo'n gasten zoals jij.... :kots:

het q dansje is je zeker wat te veel geweest he................ :rock: :rock: :rock:
Oke, ik ga mn telefoon wegleggen en mn pc opstarten. Dan zal ik t ff uitleggen tot je het snapt. En die kotsemoticons getuigen nou niet echt van een niveau, wat mijn vooroordelen over jou weer eens bevestigt. Laten we dit topic niet meer bevuilen, uitleg komt in de PM.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Zoals je weet, is de puurste snuifbare vorm van speed, 73.98% puur. In gewichtsprocenten. Dat houd dus in, dat van elke gram pure pep die je hebt, er 73.98% werkzame stof in zit, en de overige 26%, sulfaat, er enkel is om van pure vloeibare 100% amfetamine, wat niet snuifbaar is, snuifbare pep van te maken.

Zoals je ook wel weet, zijn procenten relatief. Het is eigenlijk een minder precieze weergave van een breuk.

Zuivere amfetamine is dus een vloeibare base. Dit bevat 100% amfetamine. 
Zuivere amfetamine sulfaat is een zout. Dit bevat 73.98% amfetamine.

Nu naar het punt.
Als je 90% pure amfetamine hebt, heb je dus 90% amfetamine, en de rest is een onbekende stof(restproducten, onzuiverheden etc.)

Als je 90% amfetaminesulfaat hebt, heb je dus in je gram pep, 90% amfetaminesulfaat zitten, en 10% onbekende stof(versnijdingsmiddel o.i.d.).
In je gram speed zit dan dus 900mg amfetamine sulfaat. Die 900mg is opgebouwd uit 73% amfetamine, en 27% sulfaat.
73% van 900mg=657mg amfetamine
27% van 900mg=243mg sulfaat.

In een gram 90% amfetamine zit dus 900mg amfetamine.
In een gram 90% amfetaminesulfaat zit dus 657mg amfetamine.

Hoop dat het een beetje duidelijk voor je is.

affa

Newbie
in feite bereken je het dus zo:
Als je speed wegbrengt naar het test centrum en je krijgt een uitslag te horen van 40% heb je 400mg amfetamine. 400mg met een zuiverheid van 73,9% = 541mg amfetaminesulfaat en heb je dus een vervuiling van 459mg versnijding. (alhoewel een amfetaminesulfaat denk ik niet altijd 73,9% hoeft te zijn)

Paperplane.

Wijs gebruiker
affa zei:
in feite bereken je het dus zo:
Als je speed wegbrengt naar het test centrum en je krijgt een uitslag te horen van 40% heb je 400mg amfetamine. 400mg met een zuiverheid van 73,9% = 541mg amfetaminesulfaat en heb je dus een vervuiling van 459mg versnijding. (alhoewel een amfetaminesulfaat denk ik niet altijd 73,9% hoeft te zijn)
Niet correct. In iedergeval bij de testcentra waar ik ben geweest geven ze het gewoon in gewichtsprocenten. Met een max van 73.

Bovenaan