perfecte man/vrouw

cropp

Badass junkie
hoe ziet naar jullie idee de perfecte man/vrouw er uit?

wat voor karakereigenschappen moet die persoon hebben?

hoe moet hij/zij er uit zien?

foto's?

mijn ''perfecte'' vrouw heeft dreads, piercings en tattoo's, ze moet lekker wild zijn, maar ook heel rustig kunnen zijn. ik moet er bij wijze van spreke een dvdtje mee kunnen kijken met een kop thee, maar ook een paar nachtjes doorhalen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

Lief en knuffelig, maar toch geen blad voor de mond. En ze zegt waar het op staat en durft ook er tegenin te gaan.

nicolai

Wijs gebruiker
zo die ziet er echt heel ehhh leuk uit. inderdaad perfect qua uiterlijk.

maar uiterlijk vind ik niet zo heel boeiend. ze moet wel uitstralen dat ze lief, tolerant en eerlijk is.

verder wil ik iemand die op hetzelfde level denkt als ik. daarmee bedoel ik niet dat ze dezelfde ideeen moet hebben als ik. maar ze moet zich kunnen inleven in elk idee en ze moet haar eigen ideeen kunnen en/of willen onderbouwen. In principe zou je kunnen zeggen dat mijn perfecte vrouw iemand is met een groot psychologisch inzicht en tegelijkertijd iemand die heel creatief is.

Lost

Experimenterende gebruiker
tja een paar jaar geleden had ik gezegd

een mooie surinaamse met 20 bolletjes in der ***

(Om de perfecte vrouw maar te combineren met het drugsforum)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goh, mijn huidige vriend ben ik errrrrrug tevreden over :hearteyes:

Maar perfect zou zijn voor mij: een licht getinte jongen, lekkere lange bruine dreads. Sterke kaaklijn/jukbeenderen en brede schouders. Warme, zachte ogen en lekkere lippen. Een lage stem en grote handen.
Qua persoonlijkheid zou het een ondernemend iemand moeten zijn, die impulsief en creatief kan zijn. Een echte levensgenieter/hedonist. Hij moet verder willen, zich durven ontwikkelen, commucatief vaardig zijn en niet bang zijn om zn mening te geven/die van mij aan te horen.

Maar eigenlijk valt mijn huidige vriend daar ook wel onder qua perrsoonlijkheid, qua uiterlijk niet maar ik mag niet klagen want het is een lekker ding! Mjammmie!

Flameon

Badass junkie
cropp zei:
mijn ''perfecte'' vrouw heeft dreads, piercings en tattoo's, ze moet lekker wild zijn, maar ook heel rustig kunnen zijn. ik moet er bij wijze van spreke een dvdtje mee kunnen kijken met een kop thee, maar ook een paar nachtjes doorhalen.

Dit kon wel mijn tekst zijn!
Of kleine getinte meisjes met spleetoogjes :hearteyes:

cropp

Badass junkie
Flameon zei:
cropp zei:

Dit kon wel mijn tekst zijn!

delen?? :rock:

berten

Belezen gebruiker
donker haar, donkere ogen, openstaan voor andere dingen, nie op haar mond gevallen, intelligent, niet verlegen, geen type die rap verliefd word maar liever ene die hard to get is en zot zit achter me :tongueout:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Andrew zei:
There's no such thing as perfect!
^ Hier ben ik het wel mee eens.

Maar als we toch onmogelijke dromen mogen dromen: een tomboyish meisje, klein van stuk mét een piemel (onmogelijk? I assume :P ), tolerant, Dominant, lief, met een hoog libido, fanatiek in een relatie, volwassen (lees: dus niet bij d'r ouders wonen en zo), welvarend, intelligent en stapelverliefd op mij. :grin:

But for now: any sweet, random stranger would do. :openmouth:

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Een lieve lieve jongen, die ook ondeugend is en het kind in hemzelf nog trouw is maar waar ik ook tegen kan wegkruipen als ik me niet fijn voel. Verder moet hij NIET de hele dag om me heen willen zijn, maar lekker zijn eigen dingen kunnen en willen doen. Oftewel niet afhankelijk van mij. Hij moet mij helemaal accepteren zoals ik ben en tegen me ingaan als hij het niet met me eens is.

Wat betreft uiterlijk.... gewoon lief, niet zo'n macho-man !

Zo dat was de beschrijving van mijn vriendje :hearteyes:

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
2 dingen Lau.....

1. Ik ben voor jou Beyond Illusion :P
2. Nee je bent voor zover ik weet niet mijn vriendje

Lijkt me gek als jij mijn vriendje zou zijn, dan zou ik iets met iemand hebben die ik nooit ontmoet heb en samenwonen met een jongen die jij ook niet kent... klinkt als een vreemde situatie :wave:

Bovenaan