perfecte snuifbuis

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb gemerkt dat het ook heel anders kan. Ik heb zo'n bullet flesje, met een lepeltje. Dat lepeltje is kut. Je knoeit overal en het is niet onopvallend te doen ook.

Maar het DOPJE dat aan het lepeltje vast zit is dus ideaal. Ik hou het dopje in mn ene hand en tik een klein hoopje speed erin. Je houdt het direct onder je neusgat en één stevige snuif later is het leeg.

Door de diameter wordt het netjes verspreid opgezogen en vanwege dat lepeltje eronder kan je het zo makkelijk in je vuist nemen dat het net is of je even moest niezen.. Gezondheid.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
of gooi t door je bier en drink t op, heb je ook geen last van ontstekingen in je neus.

:beer:

schijnt ook goed te zijn voor je tandglazuur heb ik me laten vertellen... :mrgreen:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Afgeknipt rietje meestal.. Als ik dat niet bij de hand heb een treinkaartje of geld

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
mattskovic zei:
Mindtravel zei:
Een vriend van mij die heeft voor mij een professionele vetvrije snuifbuis gemaakt waar NIKS op of aan blijft plakken.. en je hoeft niet zo hard te snuiven om alles op te zuigen..

en uit welk materiaal is het gemaakt + afmetingen en grote van het gat ? of weet je het niet ?

Ik denk van hetzelfde soort papier als de binnenkant van een ponypak/snowseal.. diameter ongeveer 3.5/4mm

psytrancer

mo vent toch,

koopt gewoon een snuifbuis in de smart, of gelijk waar ge da kunt krijgen,
hier in belgië in de alternatieve winkel,
kost 5€, metalen buisje met een verdikking langs de kant da je moet snuiven, zet je zo tegen je neus, en snuiven maar,
ik ben er wel voorzichtig mee, ik alleen snuif daar door, is my personal!

Speedie

Snuiven

gewoon een bullet-snuifflesje, best makkelijk je doet er gewoon 2 gram pep in en je kan gebruiken wanneer je maar wil gewoon, bullet vullen en snuif... handig voor op feesjes, moet je niet heel de tijd lijntjes leggen.. te koop in smartshop ^^

Grtz

getitd0n3

Belezen gebruiker
Hehe nostalgie, heb die van mij ook nog eens terug vanonder het stof gehaald. Was het enige wat iknooit vergat :grin: door de afgeronde kop geen of minder schade zaols nogal eens gebeurt met een briefje. Kan lelijk ontsteken als je je ermee snijdt. Een goede raad , als je ooit zo een model hebt (hoop voor jou van niet) gooi hem af en toe eens in de waterkoker, zeker alls je hem deelt met anderen.

:wave:

Danja

donderdag met 1 dollar biljetje gedaan wat ik enkele jaren geleden kreeg van een aziatisch amerikaans meisje op een festival

zat echt een heel verhaal aan vast :mrgreen:

Blizy

afgeknipt rietje (standaart stuk of 5 bij me voor als ie vies word oid)
buskaartje
buisje gemaakt van je pakje (zodra 'ie leeg is natuurlijk :P )
't plastic hulsje wat meestal om pijpjes heen zit (het gedeelte wat dus niet vies word)
pen (kan soms erg scherp of lang zijn)

ik gebruik nog steeds 't liefst een rietje, lekker simpel :smoke:

Weirdo

Newbie
maak er gewoon een bommetje van, dan heb je nergens last van, als je rookt op blowed heb je toch altijd wel vloe vij je toch?? :P

Delirium

Badass junkie
Ik snap niet hoe mensen door een rietje kunnen snuiven :openmouth: Dat is toch veel te dun om een lijn mee te nemen? :confused:

Soma

Bewuste gebruiker
Persoonlijk vind ik een rietje ook wat te dun...

Ik heb gewoon een lang inktbuisje (niet van Parker) genomen en daar de twee uiteinden afgeknipt. En ik vind het perfect :) .

Delirium

Badass junkie
Saivy zei:
Delirium zei:
Ik snap niet hoe mensen door een rietje kunnen snuiven :openmouth: Dat is toch veel te dun om een lijn mee te nemen? :confused:

Hoezo te dun? :confused: Wat gebruik jij wel dan?

Gewoon een willekeurig opgerold papiertje :) En met dun bedoelde ik de diameter, die is zo klein. Ik vind een buisje met een diameter van ongeveer een centimeter lekker om mee te snuiven :P

Imke

Badass junkie
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.

Hoezo is dat gevaarlijk bijna iedereen doet het :P Ben benieuwd waarom het gevaarlijk is ?

Ik zelf heb me snuifsetje dus snuif door me gouden buisje :grin: niets op aan te merken. Maar inderdaad een bankbiljet is altijd goed of al het andere van papier wat je kan vouwen. Mijn alternatief is dan toch echt een rietje werkt prima :d

Maarja ik wou me snuifsetje anders had ik het bij rietjes en bankbiljetten gehouden :P

Aangezien ik nooit grote biljetten heb en mij dat ook neit handig lijkt zou ik gaan voor 5 en 20 euro biljetten. 5 euro snuift goed in iedergeval :P

Deze om precies te zijn.

http://www.apollyon-shop.nl/shop/popup_image.php?pID=62

Fishhead07

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Saivy zei:
Nou zoveel verschil is dat toch niet? Of je bedoelt misschien zo'n rietje dat aan een vruchtensapje hangt ofzo? :P

Ja dat bedoelde ik :P

Als ik via een rietje moet snuiven gaat toch echt mijn voorkeur uit naar een recht rietje kan je precies op de juiste grote afknippen. En snuift perfecto :grin:

:wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
ik heb gewoon dit:

o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
ik heb gewoon dit:

o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)

Dezelfde set als ik heb :grin: alleen die van mij is goudkleurig :sunglasses: Heb het lepeltje uit de set nog nooit gebruikt maarja de rest super handig :grin: alleen spiegeltje soms te klein :P maarja als je ergens bent is er altijd wel een ondergrond om je lijn te leggen :)

Geen idee dat ze die op de zwarte markt verkochten. Ik heb die van mij uit de smartshop in Haarlem :wink:

SperSIZEboon

Badass junkie
kan iig een flinke schep op :grin:
ik heb ook 2 van die setjes, 1 zo'n etuitje en 1 zat in een doosje. dat was alleen een buisje,mes en een lepel.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
kan iig een flinke schep op :grin:
ik heb ook 2 van die setjes, 1 zo'n etuitje en 1 zat in een doosje. dat was alleen een buisje,mes en een lepel.

alleen nog een vork en je hebt een bestekset :mrgreen:

Djo

Badass junkie
Safire, Pannekoeketrut & DjoDjo zeggen:
Ooooooow Oscar doe maar weer stoer maar je snuifsetje hoor :P Wij zijn véél stoerder dan jij.. Want meneer ligt allangggg te slapen, pussy.

:hearteyes: :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Fuck rietjes. Gewoon de toiletrol-buis of een opgerold briefje (briefje vind ik het fijnste, maar wel infectiegevaar!)

mattskovic

Wijs gebruiker
na enkele maanden wat te proberen met verschillende buisjes en papierjtes kom ik tot de conclusie dat : briefjes van 5€-200€ lekker snuiven

na wat gesukkel met trein kaartjes oprollen kreeg ik zo'n driehoekig buisjes ... dat snuivde dus niet echt

conclusie 3 en laatste ook is bommetjes krijg je krampen van maar minder kans op neus infectie's ofzo :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik snuif lkkr met me goude buisie :sunglasses: of anders 5 euro biljet gaat prima.

Grote biljetten alleen voor de show snuift niet beter dan normaal :wink:

maarja laatste tijd snuif ik niet zo veel :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
ik met een deel van een vergulde pen... werkt super!!! :sunglasses:

Ik hoor meeer mensen op Df over een pen. Zelf nog nooit gedaan wat voor pen ??? maarja heb me buisie werkt prima, heb me sleutel :P en heb me lepeltje uit me setje en me quikhit en meestal wel biljet bij me :sunglasses: dus altijd snuifgerij opzak. In het weekend nooit zonder me drugs en me snuifset weg :flushed: je weet nooit wie je tegenkomt of wat je wil gaan nemen :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

Ik hoor meeer mensen op Df over een pen. Zelf nog nooit gedaan wat voor pen ??? maarja heb me buisie werkt prima, heb me sleutel :P en heb me lepeltje uit me setje en me quikhit en meestal wel biljet bij me :sunglasses: dus altijd snuifgerij opzak. In het weekend nooit zonder me drugs en me snuifset weg :flushed: je weet nooit wie je tegenkomt of wat je wil gaan nemen :grin:

ik neem ook altijd mijn eigen buisje mee. alhoewel dat ik nu de deugd van bommetjes ontdekt heb... :wink: buisje komt van zo het soorten pen dat meestal in zo'n etuitje zit samen met nog een potlood en vulpen ofzo. parker type van pen... :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

ik neem ook altijd mijn eigen buisje mee. alhoewel dat ik nu de deugd van bommetjes ontdekt heb... :wink: buisje komt van zo het soorten pen dat meestal in zo'n etuitje zit samen met nog een potlood en vulpen ofzo. parker type van pen... :wink:

Parkers heb ik genoeg :wink: schrijf namelijk alleen in style. Maar ik hou het toch bij me buisie heb ik altijd bij me als ik drugs bij me heb. Mocht ik toch onvoorbereid drugs nemen heb ik me sleutels of me hand :sunglasses:

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

Parkers heb ik genoeg :wink: schrijf namelijk alleen in style. Maar ik hou het toch bij me buisie heb ik altijd bij me als ik drugs bij me heb. Mocht ik toch onvoorbereid drugs nemen heb ik me sleutels of me hand :sunglasses:

oh dus altijd voorzien jij? :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

jaja ik heb me zaakies altijd op orde :wink: Ben een net en geordend man :grin: en dus ook met drugs hehe :sunglasses:

Jij ook zo te horen???

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

jaja ik heb me zaakies altijd op orde :wink: Ben een net en geordend man :grin: en dus ook met drugs hehe :sunglasses:

Jij ook zo te horen???

nou niet altijd... ik heb bijna dwangmatige periodes en ook heel passieve... dus de ene keer heb ik alles perfect uitgestippeld en de andere keer krijg ik het niet rond... maar wat dope betreft ben ik altijd voorzien en op mijn hoede... :wink:

Bovenaan