perfecte snuifbuis

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:
ik met een deel van een vergulde pen... werkt super!!! :sunglasses:

Ik hoor meeer mensen op Df over een pen. Zelf nog nooit gedaan wat voor pen ??? maarja heb me buisie werkt prima, heb me sleutel :P en heb me lepeltje uit me setje en me quikhit en meestal wel biljet bij me :sunglasses: dus altijd snuifgerij opzak. In het weekend nooit zonder me drugs en me snuifset weg :flushed: je weet nooit wie je tegenkomt of wat je wil gaan nemen :grin:

:wave:

ik neem ook altijd mijn eigen buisje mee. alhoewel dat ik nu de deugd van bommetjes ontdekt heb... :wink: buisje komt van zo het soorten pen dat meestal in zo'n etuitje zit samen met nog een potlood en vulpen ofzo. parker type van pen... :wink:

Parkers heb ik genoeg :wink: schrijf namelijk alleen in style. Maar ik hou het toch bij me buisie heb ik altijd bij me als ik drugs bij me heb. Mocht ik toch onvoorbereid drugs nemen heb ik me sleutels of me hand :sunglasses:

oh dus altijd voorzien jij? :grin:

jaja ik heb me zaakies altijd op orde :wink: Ben een net en geordend man :grin: en dus ook met drugs hehe :sunglasses:

Jij ook zo te horen???

:wave:

nou niet altijd... ik heb bijna dwangmatige periodes en ook heel passieve... dus de ene keer heb ik alles perfect uitgestippeld en de andere keer krijg ik het niet rond... maar wat dope betreft ben ik altijd voorzien en op mijn hoede... :wink:

Mooi meid. Ik ben ook qua dope voorzien en als ik koop dan meteen een voorraadje :sunglasses: verder heb ik altijd alles op orde en me zaakjes goed geregeld. Het wordt alleen maar beter qua drugs dan :P

Maar momenteel snuif ik niet. Maar ga waarschijnlijk 2maanden regel van X toepassen en dan X vervangen door sos dus ja dan komen de snuiftechnieken weer aan bod :grin:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Crusher zei:
Trip Unit zei:
Psychopath zei:
opgerold briefje van €500
Nu heb ik me vorige week laten vertellen door iemand van unitydrugs dat snuiven doormiddel van geld heel erg gevaarlijk is.

lijkt me wel heel sterk :confused: er zitten heus geen giftige stoffen in geld :wink:

het klopt wel. want er zit iets in geld waardoor het schadelijker voor je neus is om via een biljet te snuiven.

leuk feitje:

"Volgens een nieuwe studie dragen zonder uitzondering álle eurobiljetten in Ierland sporen van cocaïne. De wetenschappers aan de universiteit van Dublin waren ,,erg verrast'' door hun ontdekking, meldt de BBC."

Fishhead07

Wijs gebruiker
Crusher zei:
ow lol :openmouth: mja dan maar met wa anders :grin: oplossing is altijd simpel :sunglasses:

er zijn zoveel dingen waarmee je kan snuiven. Een biljet kan wel maar het schijnt dat het schadelijker is voor je. Maarja drugs is sowieso schadelikjk dus ja :wink:

Ik heb me goudenbuisje snuift prima en anders voor onderweg me lepeltje of sleutel of me quickhit. :grin:

laandert

Newbie
SperSIZEboon zei:
ik heb gewoon dit:

o.a. wel te koop bij toeristenshops in Amsterdam of op de Zwarte Markt in Beverwijk (ingang tegenover Mac Donalds nemen, gelijk 2e pad staat iemand die het verkoopt :wink: , heb ik het ook vandaan)

Die gast heet Rumpy...

Zo grappig die vent... als ie stoned is en je vraagt hoe duur bijvoorbeeld een cruncher is zegt hij ''voor een kwartje'' of je vraagt hoeduur een pijpje is, zegt ie ''voor een kwartje''...

hij heeft trouwens ook van dat spul waarmee je sos kan versnijden.

lapzjen

Newbie
of een pleerolhouder

domzel zei:
of je gaat naar een chinees winkeltje en je koopt voor 2 euro een fatsoenlijke metale tunnel

juist, of een metalen buisje van een pleerolhouder. Briefjes snijden in je neus

maverick

Belezen gebruiker
gwn een rietje aan de bar vragen, en stuk vn afbijten :)!

vnaaf trouwens alleen euro biljetje vn10 tot mn beschikking, er zijn fynere manieren snuifbuisjes.. maar hey het werkt :).

ooit link gezien naar zown site die allemaal snuif kitjes verkoopt, en ook een snuifbuisje in de vorm van een stofzuiger.. die vind super vet!:grin:

:smoke:

DarkTerrorFreak

Experimenterende gebruiker
mattskovic zei:
ja dus ik zoek de perfecte afmetingen en grote van het gat voor mijn eigen ontwikelde snuifbuisje laat hier aub iets weten of maak eens een tekenig op paint als je het niet kan uitleggen :tongueout:

MacDonalds rietje :)

Voor de rest geef ik je als tips : Een recht buisje met aan 1 kant een kop waardoor je neusgat helemaal word afgesloten verder. Zo snuif je geen valse lucht mee, dus blijft het minder snel in je neus hangen enzo :P

Bovenaan