periode tussen inname

wilzon

Newbie
heee allemaal. ik ben nog niet zo ervaren met XTC, en ben ook vrij huiverig omdat het toch om harddrugs gaat. heb het nu 2 x gebruikt. 1e keer was geweldig! 2e al een stuk minder( ook leuk) dit was ong 1,5 maand na de eerste keer. nu hoorde ik dat je minimaal 3 maanden tussen gebruiken nodig hebt om het serotonine in je hersens weer aan te vullen? en ik zit met een probleempje: ik ga 27 november naar qlimax en wil daar graag een pilletje gebruiken. maar ik had een vriend van mij beloofd die meegaat naar qlimax en nog nooit heeft gebruikt, volgende week een pilletje te 'proberen' zodat het niet compleet nieuw voor hem is daar. maar ik ben bang dat mijn serotonine dan niet weer op het juiste peil zit? ik heb wel gehoord dat als ik na gebruik de volgende week gewoon 5-HTP slik het rustig kan en ik een geweldige ervaring tegemoet ga op qlimax!

mvg

wilzon :hearteyes:

michael1992

Experimenterende gebruiker
Ja kunt het voor het feest ook doen maar het effect zal wel minder zijn. Probeer anders je vriend een beetje gerust te stellen. Het zal ook wel goed gaan als hij voor het eerst op qlimax xtc slikt. Volgens mij doen de meeste mensen dat de eerste keer op een feest? Je kunt niet bad gaan ofzo van goede xtc pillen met een normale dosis. En als hij echt zenuwachtig is ofzo laat hem beginnen met een halfje en daarna eventueel nog een halfje. Maar het ligt er ook aan hoeveel er in de pillen zit natuurlijk. Ik gok zo rond de 80-100mg?

TokoBali2

Belezen gebruiker
3 maanden vind ik wel een minimum. Ik houd het gewoon bij 1 keer per jaar, met oud & nieuw. Net zo prima. :wink:

Bovenaan