Persoonlijke voorraad?

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Regelmatig gebruik ik pillen, maar ik ben 't geregel zat. Dus ik zit 'r aan te denken om even een persoonlijke voorraad te fixen..Ik zie alleen maar voordelen, goedkoper, altijd bij de hand en je slikt geen rotzooi etc. Maar zijn er ook nadelen die ik over 't hoofd zie??

En hoe doen jullie 't?

Later

Delirium

Badass junkie
Zoals je zelf al zegt, je gebruikt regelmatig. Denk je dat je er van af kunt blijven, als je elk weekend die zak met snoepjes ziet liggen?

3970

Wijs gebruiker
Een voorraadje heeft inderdaad voordelen, zoals prijs, steeds dezelfde kwaliteit, altijd binnen handbereik. Maar zeker zoveel nadelen, zoals altijd binnen handbereik, risico, steeds dezelfde kwaliteit....Ik zou i.i.g nooit een voorraad (thuis) willen, ik zou te makkelijk pakken, en me niet op mijn gemak voelen hier in België....

Hemi

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Als ik heel eerlijk ben weet ik niet of ik er wekelijks van af zou kunnen blijven... Ik merkte vorig weekend dat ik party-en zonder pillen veel minder leuk vond. Opzich wel link dus...
Desalniettemin meer voor dan nadelen, en ik heb al genoeg gezeik gehad met kut dealers :grin:

Thanks voor de replies guys!

caatje

Badass junkie
Zelf heb ik ook een behoorlijke stash op voorraad, puur omdat ik het moe ben om voor een paar pillen onderhand heel Nederland op zijn kop moet zetten. En nee ik heb er geen problemen mee om ze te laten liggen, wel als ik eenmaal aan het feesten ben geslagen dan pak ik meer als dat ik me had voorgenomen. Maar ach....kleinigheidje blijf je houden.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Zelf heb ik ook een behoorlijke stash op voorraad, puur omdat ik het moe ben om voor een paar pillen onderhand heel Nederland op zijn kop moet zetten. En nee ik heb er geen problemen mee om ze te laten liggen, wel als ik eenmaal aan het feesten ben geslagen dan pak ik meer als dat ik me had voorgenomen. Maar ach....kleinigheidje blijf je houden.

Heel herkenbaar :grin: daarom neem ik gewoon niet meer mee dan ik wil gebruiken, anders slik ik 't toch wel of geef ik 't weg aan wild vreemde :grin:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Alleen maar voordelen idd :grin:

Ik heb altijd! een persoonlijke stash (in huis dan wel te verstaan)

Ik gebruik eens in de 2 a 3 maanden xtc... en kan het makkelijk laten liggen.

Vind het zonde als het gevoel minder intens wordt.

Kheb nu wel van verschillende sooorten een aantal:

Schildpadjes --> 110
Hartjes --> 87
Australians --> 131
Mitchubitsi's --> 131

en Kristallen (niet laten testen)

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Jawel hoor :grin: want van sommige heb ik er nog maar enkele...

Maar ze zijn wel allemaal getest!

Ik bewaar altijd iets voor vrienden(innen) die het voor het eerst doen. Die krijgen een licht pilletje :)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
HAHA ik dacht ook dat je zo'n 400 pillen had liggen :grin:

Ik ga ook maar even een beetje inslaan, even een nieuwe (goede/goedkope) pillenboer in omg. Utrecht zoeken! Want ik betaal nu 2.5E bij een (onbetrouwbaar) coke dealertje

x

Hype

Bewuste gebruiker
psychonaut'86 zei:
Hehe ok sorry mensen misschien verkeerd geformuleerd :wink:

Bij deze dus... ik heb een klein prive voorraadje :wave:
het arrestatie team is al onderweg, ik zou ze snel allemaal door de plee spoelen.

:wink: :P

DreamWeaver

Badass junkie
Ik had de laatste tijd ook weer een redelijke stash, maar nu is gelukkig zo goed als alles weg. Ik bleef er maar van snoepen, en uiteindelijk zaten we minimaal eens in de 2 weken met z'n allen aan de X. Het is gewoon niet zo best als je 6 tot 10 pillen wegvreet elk weekend, met je vrienden of familie.

Dus alleen een voorraad aanleggen als je van jezelf weet dat je je gebruik kan beheersen!

neti

Badass junkie

Hype zei:
psychonaut'86 zei:
Hehe ok sorry mensen misschien verkeerd geformuleerd :wink:

Bij deze dus... ik heb een klein prive voorraadje :wave:
het arrestatie team is al onderweg, ik zou ze snel allemaal door de plee spoelen.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Dit wekt enigzins mijn interesse, stel je hebt 50 pills in je nachtkastje en ineens staat 'r scotoe voor je deur. Word je dan berecht als zijnde dealer (vanwege de hoeveelheid), of voor bezit van. En wat hangt je dan boven je hoofd??? Schoffelen of death row?

x

Pikachu

Wijs gebruiker
We leven in Nederland, waarschijnlijk kom je er wel vanaf met een tik van de liniaal.

Maar even serieus ik denk dat 50 stuks niet als een handelsvoorraad gezien wordt, dan denken we meer aan 1000+

Funky Monkey

Badass junkie
Nha... de dealers die ik ken lopen meestal ook met max 50 tot 100 op zak maar die zorgen gewoon dat ze welke week een refill krijgen :)

Mr. Decay

Belezen gebruiker
De nadelen zijn er idd alleen als je geen of niet genoeg zelfdiscipline hebt om ervanaf te blijven, ik krijg ze altijd via een vriend van me dus hoef geen voorraad aan te leggen.. Dan kan ik er tenminste ook niet stiekem van snoepen :rolleyes:

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik heb altijd een voorraadje in huis liggen. Vind het gewoon k*t als ik zin heb ik een pilletje en er niets te vinden is. Bovendien weet ik zo zeker dat ik geen rotzooi naar binnen werk en het is goedkoper om groot in te kopen :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Toevallig heb ik dat laatst uitgezocht, hoe dat zit met politie en drugs.

Allereerst is het goed om te weten dat het gebruiken van harddrugs NIET strafbaar is. Dus je kan geen bekeuring krijgen omdat je onder invloed van xtc rondloopt.

Als je onder invloed een auto of ander vervoermiddel bestuurt dan mag dat niet. Maar de politie kijkt eerst naar je rijgedrag. Is dat in orde dan wordt je niet aangehouden. Wordt je wel aangehouden dan zal je het wel te bont gemaakt hebben. Bij routinecontroles wordt er nauwelijks op drugs maar meer op alcohol gelet.

Je mag een hoeveelheid drugs voor eigen gebruik hebben maar als de politie er op controleert dan moet je de drugs inleveren en kom je er zonder boetes vanaf. Bij pillen is dat 2 a 3 pilletjes. Bij speed 1 a 2 gram. etc. Dat is dus meer bedoeld om bij evenementen snel te kunnen optreden.

Huiszoekingen bij drugsgebruikers hebben een lage opsporingsprioriteit. De politie moet echt de verdenking van handelen op enige schaal hebben om daar voor in de bres te springen.

Dus een paar pilletjes in huis is niet echt een punt maar heb je er honderden en schuif je ze evensnel weer door dan ben je aan t dealen en dat kan op gaan vallen ja...

:smoke:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
nadelen?
als je gepakt word met je voorraad ben je goed de lul.
Voorderest als het goed spul is zou ik het ook een voorraadje nemen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Allereerst is het goed om te weten dat het gebruiken van harddrugs NIET strafbaar is. Dus je kan geen bekeuring krijgen omdat je onder invloed van xtc rondloopt.

Het is zeker WEL strafbaar, we hebben hier alleen een gedoogbeleid.

Hmm met dit gristenkabinet zou dat wel redelijk snel afgelopen kunnen zijn... :(

Marc39

Newbie
Ik heb nu een aantal keren een pilletje gehad en dat is me goed bevallen. IK ken de risico's dus meer dan een paar keer per jaar ga ik dit niet doe. Maar heb wel iedere keer gedoe dat ik ze moet laten testen dus een voorraadje zou wel handig zijn idd. Nu krijg ik ze van een vriend maar dat gaat steeds per 2

nutsss

Wijs gebruiker
Pikachu zei:

Hmm met dit gristenkabinet zou dat wel redelijk snel afgelopen kunnen zijn... :(
ik bedoelde dat het gebruikt hebben van harddrugs op zichzelf niet strafbaar is. dat heeft niets met gedogen van doen. dat is gewoon de wet.

Pikachu

Wijs gebruiker
Heb hier een wetboek op m'n schoot, en je hebt in principe dus wel gelijk, het gebruik ervan is niet verboden. Maar het in bezit hebben, en bereiden e.d. is wel strafbaar.

Dat betekend dus dat als je op hard drugs aangetroffen wordt, dan kan je vervolgt worden voor het in bezit hebben van die stof.

XI.7. Opiumwet

art. 2
Het is verboden een middel als bedoeld in de bij deze wet behorende lijst I dan wel aangewezen krachtens artikel 3a, vijfde lid:
A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen;
B. te bereiden, te bewerken, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren;
C. aanwezig te hebben;
D. te vervaardigen.

Precies overgetikt

-spaceman-

Badass junkie
Pikachu zei:

De wet zegt dat het strafbaar is, de wet zegt ook dat wiet illigaal is...

Toen ik laatst strak als een pak koffie tegen een agent vertelde dat ik zo'n 2 a 3 pillen in mn lichaam had zitten zei: Ok, je mag zelf weten wat je met je lichaam doet! waarop ik vervolgens vroeg, is het wel strafbaar dan? Tja volgens de wet wel maar voor het gebruiken kan ik eigenlijk niks doen... aldus de agent

Bovenaan