Peyote cactus dosering

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Heeft iemand al ervaring met de peyote cactus. Op Azarius wil ik er een van 4-5 cm bestellen, vervolgens wil ik hem zo bereiden:
"Van de peyote kan ook thee gezet worden. Snijd de cacti in kleine stukjes en laat ze een half uur koken. Zeef daarna de peyote eruit en drink de vloeistof op."
Bron: Azarius

Maar hoe groot moet hij dan zijn? En is dit een goede methode?

Adreno

Hans

Wijs gebruiker
voor een trip voor een persoon heb je er echt wel eentje nodig van zo'n 30 centimeter hoor.

vogel

Bewuste gebruiker
die van 30 cm zijn de sanpedro en de trichosereus ofzo

die cactussen groeien cilindervormige en kunnen geloof ik wel meer als een meter lang worden
kheb ooit is een keer gelezen dat de san pedro 30 cm per jaar kan groeien

de peyote groeit als een soort platte tennisbal. bolvormige zeg maar

vogel

Bewuste gebruiker
http://www.entheogen.com/forum/showthre ... age+peyote

neem me niet kwaalijk asl ik deze doseringen foutief zijn
of je neemt 6 tot 15 kleine peyotes van 2 gram gedroogd per stuk
of je neemd tussen de 12 en 30gram gedroogde peyotecactus van variabele leeftijden
als je een oude grote peyote cactus heb heb je daaraan genoeg heb ik gehoord maar dan moetie wel zotussen de 10 en de 15 jaar oud zijn
kheb gelezen fdat de peyote meer potent is als deze groeit als het het warmste deel van het jaar is
een extra lamp in deze donkerekoude winterdagen voor je peyote zou mogelijk goed zijn voor meer alkaloiden
anders oogsten in de winter

vogel

Bewuste gebruiker
hier een peyote recept voor in je kont
A method which avoids both the bitterness and the nausea is the rectal infusion. 8-16 grams of dried peyote is ground into a fine powder and boiled in a pint of water for 30 minutes. It is then strained and further boiled to reduce it's volume to one half pint. After cooling, this is taken as an enema using a small bulb syringe and retained for at least two hours. If there is any fecal matter in the lower bowel, a small cleansing enema should be taken and thoroughly expelled before having the peyote infusion. Otherwise much of the drug will be taken up by the feces and later voided.

vogel

Bewuste gebruiker
als men uit gaat van een alkaloiden percentage van 8 procent
waarvan 2.4 procent mescaline

dan heb je bij 30 gram gedroogd een dosering van 720 milligram mescaline

deze percentages zijn voorals nog voor mijn bij één bron vastgesteld

30 gram gedroogde cactus is 30000 milligram gedeeld door 100 is 300 keer 2.4=720 milligram mescaline

en 720 mg mescaline is een dubbele dosis en daarboven op nog de resterende andere alkaloiden... de helft lijkt me beter te doen voor de eerste keer of voor een onervaren iemand
this wel reuzeinterresant dit
bij een onlineshop in nederlandeland
hebben ze peyotes van 5 jaar oud dacht voor 16 urries per stuk
volgesn mijn 3 stuks ijn plakjes snijden en drogen en dan wegen

maarhe trippen in januari in de winter met een cactus :rolleyes: :P
ik hoop dat het gaat sneeuwen als ik mijn cactussen ga eten
lijkt me echt vet al die witte sneeuw met mescaline
ik denk dat dit de kleurigste sneeuw ooit gaat worden
volgens mijn heb ik ooit is gelezen in uitjebol ikkweet niet waar dat de huichelindianen wel is genoeg peyote nemen voor 3 dagen
das wel erg heftig lijkt me
het schijnt met veel natuurlijke psychedelica zo te zijn dat je niet zomaar effe wat kan wegmikken in je mik
de bereiding van de planten der aardseaarde vergt kunde en geduld

Bengt

Bewuste gebruiker
Kun je die link van die onlineshop ook toevallig eens geven?

Je hoeft het niet te posten, pm me het gewoon ff.

Kwestie dat niet iedereen hier er zich op gooit... :mrgreen:

Bovenaan