Peyote, San Pedro kweek

Haze

Bewuste gebruiker
Vandaag zijn ze binnengekomen, allebei gekocht via Azarius.

San Pedro:

Is een stek, in de aarde gezet en wortelstimulator erbij geknald. Hij is 6 cm groot

Geworteld cactusje. Kreeg em in mini potje, meteen oververhuisd. Diameter 3 cm.

Reacties/Tips?

Haze

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
zijn ze bedoeld om op te eten?
heb je niet meerdere cacti nodig om een voldoende hoeveelheid mescaline binnen te krijgen?

Nou, ik wil eerst even aankijken wat er gebeurt, en volgens mij duurt de peyote 25 jaar had ik gelezen om te volgroeien.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Oh wat zien ze er leuk uit!
Ik wil binnenkort ook beginnen met het kweken vanuit zaad van de San Pedro, hoe schattig moet dat er wel niet uit zien :grin:

Ik denk dat ze bij Azarius niet buiten hebben gestaan dus is het het beste om ze niet direct in het zonlicht te zetten maar ze er langzaam aan te laten wennen. Ik heb geleerd dat zelfs cactussen kunnen verbranden :)

Weleens gekeken op meneer cactus?

Haze

Bewuste gebruiker
Sweet_Shadow zei:
Oh wat zien ze er leuk uit!
Ik wil binnenkort ook beginnen met het kweken vanuit zaad van de San Pedro, hoe schattig moet dat er wel niet uit zien :grin:

Ik denk dat ze bij Azarius niet buiten hebben gestaan dus is het het beste om ze niet direct in het zonlicht te zetten maar ze er langzaam aan te laten wennen. Ik heb geleerd dat zelfs cactussen kunnen verbranden :)

Weleens gekeken op meneer cactus?

Meneer Cactus heb ik al mijn info vandaan.

Trouwens bedankt voor de tip over de zon. Ze zien er idd erg leuk uit. Vooral de san pedro is letterlijk schattig :grin:

@ Psychedelic_F: Correctie het schijnt maar 10-20 jaar te zijn
:P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmm inderdaad een erg leuk cactusje om voor het raam te zetten ofzo.. ziet er heel onschuldig uit :mrgreen:

Bovenaan