Pfeiffer & MDMA/XTC

Tom143

Newbie
Hee.
Eind december/begin januari is er bij mij Pfeiffer geconstateerd. Hierdoor heb ik een aantal weken platgelegen en had ik wat tijd nodig om me te herstellen. Sinds februari voel ik mezelf al veel beter en nu ben ik nog wel eens moe, maar dit is omdat ik dan vanalles ben wezen doen waardoor iedereen moe zou worden. Ik eet vaak gezond en drink voldoende, slaap is ook prima eigenlijk. Dus voor m'n gevoel is de Pfeiffer weg/nagenoeg weg. Morgen is er een feestje en daar zou ik graag weer eens iets willen proberen, want de vorige keer was begin december.

Nu is mijn vraag:
Kan ik morgen XTC (1 pilletje) of 1 of 2 capsules MDMA (elk 70/80mg) pakken op het feest, of zou het dan fout gaan? De pillen zijn goed en de MDMA ook (dit is al getest door vrienden).

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hoi Tom,goeie vraag

Ik heb even gegoogled voor je ( :P ) en vond dit op Drugsinfoteam.nl :

Pfeiffer en XTC gaan niet samen.
De vermoeidheid na het nemen van de XTC zal na afloop groter zijn.
Belangrijker nog is dat je lever door XTC extra belast raakt. En de lever heeft door de Pfeiffer als een forse klap gehad. Volgens de arts kan het zelfs gevaarlijk zijn om XTC te nemen als je Pfeiffer hebt.

Je zegt dat de Pfeiffer voor je gevoel weg is, dan zou het dus gewoon kunnen (al zal het nog steeds wel een wat heftigere aanslag voor je,van pfeiffer herstellende, lichaam zijn dan anders)
Maar eigenlijk zou je het zekere voor het onzekere moeten nemen, en middels een bloedproef laten vast stellen dat je geen Pfeiffer meer hebt.

langeman

Bewuste gebruiker
Een duidelijk antwoord op een duidelijke vraag.
Nu is de vraag: doet ie het of doet ie het niet?

Tom143

Newbie
Hahaha naja wil het wel erg graag :P. Maar wat zou die aanslag dan betekenen? Dat ik op de dansvloer out ga, of dat ik de volgende dag gewoon moe/brak ben? Want dat ben ik wel gewend :P.

Meer mensen die willen wedde? Eenmaal.. Andermaal.. (:P)

Oom Klaas

Badass junkie
't Is gewoon extra slecht voor je lichaam en geest.

Wil je verantwoord een keertje uit je dak gaan?
Wacht nog een maandje of 2 en ga dan goed los.

azgaza

Badass junkie
De aanslag kan in het ergste geval ook gewoon leverschade betekenen neem ik aan; bij pfeiffer is je lever flink aangetast en die heb je nodig om de XTC uit je systeem te halen; het lijkt me nog een extra risico op de avond zelf qua bijvoorbeeld oververhitting, na afloop nog brakker, meer moeite de stof af te breken; misschien pijn in je lever.. ik zou echt nog even 1 of 2 extra maanden wachten; je neemt een risico op deze manier dat echt niet nodig is waar van de gevolgen niet goed zijn te overzien maar de risico's behoorlijk groot van kunnen zijn; je kan beter weer lekker gaan feesten als je lever het ook weer écht fijn heeft, en dat komt van zelf wel weer.

Mocht je het wél persé willen doen; zorg dan dat je ruim genoeg water drinkt en drink er echt geen druppel alcohol bij en écht geen andere drugs; als je het echt zo graag wil, zorg dan dat je het je lichaam relatief nog zo makkelijk mogelijk maakt.

^2e paragraaf is niet omdat ik denk dat het veilig kan, want dat denk ik eigenlijk niet, maar hoofdzakelijk vanwege de twijfel of topic starter het wel of niet gaat doen; bij wel dan maar even de veiligheidsmaatregelen noemen, gewoon om de kans op een dode topic starter niet zo groot te hebben :)

Bovenaan