ArieKanariE
Bewuste gebruiker
echt zo bizar heb ik het niet meer meegemaakt sinds ik weer gestopt ben. heb mn pinpas door midden moeten knippen, zo erg .. want ik had echt gegaan vandaag ....
als voorbeeldje .. zag een buisje liggen, van een kartonnetje van een buskaartje .... nare neiging die ik nog steeds heb, het oprollen van die kaartjes ...
maar wat me echt heel veel zei was dat k het openrolde om toch even te kijken of het niet toevallig een oud buisje van wat maanden terug was ( geen idee hoe lang, staat ergens een bericht van toen ik stopte
)
natuurlijk zat er niets in ... maar het gedrag he ... zo junkerig ben je dus eigenlijk nog tijden nadat je gestopt bent ... gewoon op zwakke momenten!
dus vandaag maar een bier en jointdagje gehouden
pf eigenlijk jointdag .. het bier begint nu
eindelijk nadat ik mn halve huis verbouwt heb, kan ik mezelf toch nog belonen
een kutbeloning, want het is alcohol en thc, maar toch een beloning ..
want eigenlijk wilde ik veel liever een grijs poedertje op een folietje ..
en zilvervissie je zei het al ... probeer maar lekker jongens !! vooral doen die ene keer .. wie weet zitten jullie ook over tien jaar op je 32e van ellende met een joint en een biertje achter je pc .. terwijl je lieve vrouwtje met koffie op je wacht in de tuin
gewoon omdat je van ellende niet weet wat je tegen die trek moet doen
.. gewoon 1 keertje proberen dus he ! lekker
tuurlijk ben je sterk genoeg om de tweede keer nee te zeggen ... net als 9 van die andere tien gasten die vandaag 5.40 euro moesten betalen bij de nachtopvang ( of is die dicht in het weekend ) die waren ook allemaal sterker ... voor die eerste keer tenminste ...
ps
wisten jullie dat het aaien van dieren helpt tegen die trek
alsof je dat dier teleur zo stellen als je nu wat zou nemen .. zo kijken ze tenminste naar me
owkee ,,, teveel geblowd nu wordt het echt wartaal

als voorbeeldje .. zag een buisje liggen, van een kartonnetje van een buskaartje .... nare neiging die ik nog steeds heb, het oprollen van die kaartjes ...
maar wat me echt heel veel zei was dat k het openrolde om toch even te kijken of het niet toevallig een oud buisje van wat maanden terug was ( geen idee hoe lang, staat ergens een bericht van toen ik stopte
natuurlijk zat er niets in ... maar het gedrag he ... zo junkerig ben je dus eigenlijk nog tijden nadat je gestopt bent ... gewoon op zwakke momenten!
dus vandaag maar een bier en jointdagje gehouden
pf eigenlijk jointdag .. het bier begint nu
eindelijk nadat ik mn halve huis verbouwt heb, kan ik mezelf toch nog belonen want eigenlijk wilde ik veel liever een grijs poedertje op een folietje ..
en zilvervissie je zei het al ... probeer maar lekker jongens !! vooral doen die ene keer .. wie weet zitten jullie ook over tien jaar op je 32e van ellende met een joint en een biertje achter je pc .. terwijl je lieve vrouwtje met koffie op je wacht in de tuin
gewoon omdat je van ellende niet weet wat je tegen die trek moet doen
.. gewoon 1 keertje proberen dus he ! lekker
ps
wisten jullie dat het aaien van dieren helpt tegen die trek
owkee ,,, teveel geblowd nu wordt het echt wartaal

moest van bruin gadverdomme wat is dat toch een vieze smaak het is dat je er vreselijke high van werd dat ik her er voor over had toen en ja om niet ziek te worden uieindelijk.