• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

PHENAZEPAM, LSD &/Benzo`s

rober2b

Newbie
Nèt stuk gelezen over " erge 4fa Trip "
Nou ik snap je WÈL. Alleen zitten er geen Trip,-
middelen in zoals Peijte,psyllo's of mescaline.
Was voor mij 24 jaar geleden, de heftigste, vage TRIP.
Just L.S.D. was heftig Job..!
Toen ik terug thuis,(kraakpand) kwam wou ik dat het is
Ophield. maar ZÒ werkt dat nu èènmaal.
Nam Trip vòòr het Bos,30 minuten later " in " hèt
bos begon het hoor. Lag ergens op een open stuk
met gras. Op bepaald moment begon ik het gras te aaien,
Was / voelde aan als een hond ,een hèle lieve....!!!!
De wolken zag ik 3D gezichten in,bv George Bush,èn
vele anderen. Leek of ik in dat bos geboren was.
Ineens, schreeuwende mensen mèt honden, dus heftig
geschrokken,èn gaan rennen, recht in de prikkeldraad,
Zaten vlakbij de Kazerne blijkbaar.
Ineens stond ik midden in het bos, met mijn armen om,
een boom, tòch kwamen er 2 koplampen op me af, ik begon te denken dit kan toch niet, in een bos, zonder
paden. Toen dat dòòrkwam gingen we weer op weg
naar huis, Centrum van Breda.
het eerste wat ik uit het bos kwam, was een V.W.kever.
nòg nòòit zò gelachen. ik moest hem even betasten, die
rondingen waren zò maf,stukje verder was een vrouw,
een tekkel aan het uitlaten.
Ik schoot zò in de lach,dat betreffende vriend uit Oostenrijk zei. een hou je op straat beetje in.
Heeft lang geduurd, maar sindsdien gèèn lsd meer.
Èn kan minder goed tegen stuff,sindsdie ( nòg) èènmaal paddo's), nu àllèèn nog Benzo's.Krijg Valium 10,
Dormicum 15 sins ik besloten heb om Ropies te stoppen.

Modedit: Heb bij de titel LSD gezet. En zou je volgende keer meer proberen de richtlijnen voor trip reports toe te passen? zie voor tips:
viewtopic.php?f=21&t=31771

MeejheM

Badass junkie
Re: PHENAZEPAM, &/Benzo`s

Volgens mij is phenazepam een benzodiapine, je kan ongeveer stellen dat als het op "pam" eindigt, en niet met een "z" begint dat je het over een normale benzodiapine hebt.

Overigens vergeet je compleet lsd in je titel te vermelden, terwijl je verhaal daar voor een groot deel over gaat.

Verder ben ik benieuwd naar je aanvulling op je verhaal zodra het wat is bezonken, volgens mij zit er wel een heel vet verhaal achter, maar nu is het moeilijk leesbaar.

En welkom op het forum.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter

Houd er wel rekening mee dat benzodiazepines zeer verslavend zijn en psychedelica vrijwel niet. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter

Dit is toch wel het meest wazige report wat ik in jaren gelezen heb... Phenazepam komt in de hele tekst niet eens voor en benzo's alleen 1 zin op het einde.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Psychedelibee zei:
Dit is toch wel het meest wazige report wat ik in jaren gelezen heb... Phenazepam komt in de hele tekst niet eens voor en benzo's alleen 1 zin op het einde.

Jup is het ook , het is erg compact beschreven meer details als muziek waarneming en tijdsbesef e.d waren leuk geweest.

@Rober2b:

Als je phenazepam , valium en dormicum neemt om te slapen is het niet gek dat er (helaas) niet veel in het geheugen hebt opgeslagen. Waarvan de laatste (midazolam) vooral bekend staat die ook bij ambulance veel gebruikt word vanwege amnesie effect wat gunstig is bij een ongeluk of trauma.

Hoop dat er nog wat boven gaat borrelen , klinkt als een intense trip wat je benzo gebruik lijkt te verklaren.

We zien het vanzelf wel.

Greets :wink:

Bobsacamano

Badass junkie

Niet eens gelezen zo beroerd alsof een groepje meisjes van 14 het heeft uitgetypt.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Welkom op het forum!

Ik denk dat de TS bedoeld dat hij een stevig trip heeft gehad, maar nu aan de benzo's zit.
Aangezien je tekst erg warrig overkomt zou ik inderdaad even afstand houden van psychdelica.
Je gedachten gang is zo hak op de tak dat ik mij afvraag of je je trip wel goed verwerkt hebt of dat het komt door dat je aan de benzo's zit. Lijkt mij toch verstandig om je gebruik even goed in de gaten te houden, want als je dit normaal ook hebt is het toch wel even afstand te houden van drugs.

Buiten dat, leuk dat je je ervaring wilt delen! :grin:

Bovenaan