Philosopher stones houdbaarheid koelkast.

royvdh65

Experimenterende gebruiker
Vrijdag 24-4 heb ik mijn 40 gram truffels binnen gekregen van Azarius, 20 gram heb ik daarvan nog over. Deze 20 gram zit nog in een bakje met 2 gaatjes erin, mijn vraag is nu hoelang zijn deze goed in de koelkast. Deze liggen er dus vanaf de vrijdag in en ze lijken wel een wat wittere kleur te hebben gekregen. Ik had zelf gelezen dat ze ongeveer 3 weken goed zullen blijven in de koelkast, ik weet verder ook niet of er gaatjes in het bakje mogen zitten omdat deze zo geleverd zijn.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Toevallig, zat het net in de 'alles over paddo's ' topic te beschrijven. Zoals ik het begrijp zijn ze max. 3 weken houdbaar mits gekoeld. Maar dat is wel gerekend vanaf de oogst datum.

Azarius staat volgens mij wel bekend om de levering van verse producten. Als dat nu nog zo is, dan zou het b.v. een week oud zijn toen jij het binnen kreeg met de post. Dan zou het nu nog 1,5 week goed moeten blijven. Maar dat is dan ideaal gerekend. Dus trek er een paar dagen vanaf, en dan is het iig nog 5 a 6 dagen houdbaar.
Maar ja, blijft natte vingerwerk dit.

royvdh65

baaight zei:
Hoe zijn ze? ik heb net voor 80 euro gehaald daar dus ik hoop maar dat ze een beetje goed zijn.

We hebben vorige week 20 gram gegeten met zijn drieen en we zijn toch wel een paar uurtjes vaag geweest. Vandaag willen we de andere 20 gram op gaan eten met zijn tweeen, omdat we nou toch wel wat meer willen hebben. Ik denk dat je van 10 gram per persoon toch een best wel goeie trip kunt hebben. Ze zijn in ieder geval goed te doen :)

Zeitgeist

royvdh65 zei:
baaight zei:
Hoe zijn ze? ik heb net voor 80 euro gehaald daar dus ik hoop maar dat ze een beetje goed zijn.

We hebben vorige week 20 gram gegeten met zijn drieen en we zijn toch wel een paar uurtjes vaag geweest. Vandaag willen we de andere 20 gram op gaan eten met zijn tweeen, omdat we nou toch wel wat meer willen hebben. Ik denk dat je van 10 gram per persoon toch een best wel goeie trip kunt hebben. Ze zijn in ieder geval goed te doen :)

Ik denk eigenlijk wel dat je trip van vandaag minder zal zijn dan de vorige keer, omdat je het zo snel achter elkaar doet...
iemand hier ervaring mee?
en laat anders even weten hoe je trip was!

royvdh65

Ja deze trip viel tegen, heel veel heb ik er niet van gevoeld en toch heb ik een grammetje of 3 meer gegeten dan de vorige keer. Ik denk dat je er minimaal toch wel een weekje of twee tussen moet laten zitten, maar dan weten we dat ook weer.

Bovenaan