Pijn in de buik

Hallo,

Ik heb meestal van de pep de volgende dag last van "buikpijn" maar heb dit niet altijd van de pep maar het is toch de zelfde pep. iemand tips hoe die de pijn in de buik de volgende dag tegen gaat?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat voor buikpijn? Ik heb gehoord yoghurt eten voor/na gebruik tegen last hebben van je maag!

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Heb je pijn in je buik als je bommetjes hebt genomen of doe je niet aan bommetjes? Ik heb er nooit last van als ik snuif maar als ik een bommetje slik voel ik de volgende dag zo'n raar gevoel in mn maag van dat ik honger heb terwijl het niet zo is, heel raar.

dernael

Bewuste gebruiker
Hendroit zei:
Heb je pijn in je buik als je bommetjes hebt genomen of doe je niet aan bommetjes? Ik heb er nooit last van als ik snuif maar als ik een bommetje slik voel ik de volgende dag zo'n raar gevoel in mn maag van dat ik honger heb terwijl het niet zo is, heel raar.

Dit herken ik, al heb ik ook last van mijn buik wanneer ik het snuif. Dit is voor mij ook een extra drempel om weer speed te nemen, aangezien dit nare gevoel in mijn buik soms wel dagen kan blijven hangen.

Eten helpt hier ook niet altijd tegen helaas. De speed heeft denk ik je maagwand aangetast op dit moment, deze moet zich herstellen.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan