Pijn na coke

Hoi ik had zomaar een vraag of jullie mischien een indicatie kunnen geven, een echt antwoord weet ik pas als ik langs het ziekenhuis ben geweest. Maar ik heb de laatste tijd een soort spanning gevoel van mijn linkerborst die doortrekt naar mijn arm , ik denk dat het iets met mijn hart te maken heeft, maar mischien heeft iemMx van jullie dit ook ooit gehad , en kan mij mischien vertellen wat dit ongeveer is

Bij voorbaat dank

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Meteen mee naar een dokter. Hoeft niks ernstigs te zijn natuurlijk, maar als het om je hart gaat wil je dat toch zeker weten. Als het wel iets ernstigs is kan het een groot verschil maken hoe snel je er bij bent.

mikoz

Bewuste gebruiker
Kan een symptoom zijn van een hartinfarct! Hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn, maar ik zou wel even langs de huisarts gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Kan ook stress, spanning, hyperventilatie zijn, oververmoeidheid maar ook je hart of bloedvaten. Teveel drugs in korte tijd kan ook. Als je het zeker wil weten moet je idd naar de huisarts! Succes

Fool

Badass junkie
Naar één of naar twee armen?

In dat laatste geval zou ik snel langs je huisarts gaan.

MeejheM

Badass junkie
Je zegt het zelf al, gewoon naar de spoedeisende hulp gaan als het echt verkeerd voelt. helaas moet dat tegenwoordig vaak via de huisarts omdat anders de SEH helemaal volzit met snotterende babies.

een forum is nuttig, maar niet voor medisch advies.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Nja as het een troost mag zijn....heb er bijna elke keer last van als ik gebruik. Nu moet je niet meteen het ergste peize...kan gewoon een spier zijn die overbelast is, stress, etc. maar aan de andere kant kan het ook iets ernstig zijn...zoals jezelf en vele anderen hier zeggen...laat je toch eens controleren.

Bovenaan