pijn na de speed

hallo,
ik gebruik nu toch al wel een paar maanden regelmatig speed,
maar ik zit al een tijdje met een vraag:
als ik speed gebruik doe ik dit altijd samen met een vriend of vrienden,
dan doen we dat meestal in de weekends, gewoon een heel weekend(vanaf vrijdagavond tot zondagochtend soms)
maar na een grammetje en een half ongeveer krijg ik pijn in de linkerkant van men gehemelte en tong en tanden, eigenlijk men hele linkerkant van men gezicht (ik doe ze altijd met men linkerneusgat)
kan ik hier iets tegen doen of zijn hier trucjes voor om dat te voorkomen?
of neem ik gewoon te veel?
zou wel fijn zijn mochten jullie hier wat van weten of kennen :)

Skirre

Bewuste gebruiker
Heb er geen verstand van maar je helpt je linker lymfeklier (waar het in opgenomen wordt :P weet even niet meer of ik het goed neerzet hier) naar de kl*te als je alleen dat neusgat gebruikt.
Ik denk ook dat je iets mag gaan minderen want mij is aanbevolen het bij 1x per maand te houden. Uiteindelijk moet het wel speciaal blijven.

Grs

Fool

Badass junkie
Anderhalve gram speed is een behoorlijke dosis, dat zijn niet bepaald gezonde praktijken die blijkbaar nu problemen opleveren. Probeer je gehemelte eens te sparen en draai een bommetje of minder je gebruik?

Laat je je speed wel eens testen?

@Skirre, je neemt op in je neusslijmvlies. Je lymfeklier zit dieper in je lichaam en is voor de afvoer van overtallig weefselvocht, afvalstoffen en witte bloedcellen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Je neemt veel te veel. Anderhalve gram is ontzettend veel, een goede dosis zou rond de 200 mg liggen ongeveer. Ook kunnen er versnijdingsmiddelen zitten in je speed die zulke effecten kunnen veroorzaken. Zoals Fool al zegt, minder je dosis, neem goed rust en laat je speed testen.

hallo,

dankjewel voor de reacties,
maar het probleem is,
als ik een 'normale dosis' neem van bv 200mg
dan voel ik er niks van,
als ik 2 lijntjes neem van kwart gram,
dan voel ik em pas
en elke keer als ik met de rechterkant doe bloed die als een rund
of toch miss bommetjes doen,
maar weet hier niet erg veel van(hoeveelheid,hoelang hij werkt enzo)

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die_Hard_Stoner zei:
hallo,

dankjewel voor de reacties,
maar het probleem is,
als ik een 'normale dosis' neem van bv 200mg
dan voel ik er niks van,
als ik 2 lijntjes neem van kwart gram,
dan voel ik em pas
en elke keer als ik met de rechterkant doe bloed die als een rund
of toch miss bommetjes doen,
maar weet hier niet erg veel van(hoeveelheid,hoelang hij werkt enzo)
Ik zou het echt laten testen. Als je geen absurd hoge tolerantie hebt zul je van matige kwaliteit al zeker wat moeten merken bij een dosis van 200 mg.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ik 100mg (70+% getest) stuiter ik makkelijk 10+ uur..

Hoop dat het als het is versneden met onschuldige cafeïne o.i.d is gedaan.
Laten testen inderdaad, klinkt niet goed/normaal namelijk.

Ben benieuwd naar de resultaten als je het gaat testen.
Vermoed een bijtende stof na lezen van de klachten.

Safety first!

Fool

Badass junkie
Ik denk dat je zelfs met een giga-tolerantie na een halve gram wel meer zou moeten merken dan 'wat voelen'. Beter laat je je dope eventjes testen, óók een gram cafeïne wegsnuiven is namelijk best wel slecht voor je!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Je hebt idd een absurd hoge tolerantie als je dit soort hoeveelheden naar binnen knalt...
Ik zou je aanraden om gewoon eens een maand of twee maanden niet te gebruiken en dan iets rustiger aan te doen

Bommetjes kun je gewoon hetzelfde doseren als wanneer je het snuift, alleen duurt het iets langer voor je het voelt.

hallo,
sorry voor de late reactie maar had het een paar dagen even druk,
om te beginnen heb ik men speed laten testen en hij was 66% en er zat wat cafeine in,
dus daar lag het probleem niet,
maar hier wel:
ik zat een tijdje geleden in een instelling omdat ik angsten had en paranoide,
hadden ze me daar medicatie voorgeschreven namelijk seroquel XR 400 mg,
maar moest er 3 van nemen dus dat is dan 1200 mg,
moest ik maandag men voorschrift gaan halen bij men dokter dacht ik waarom zo ik niet gewoon stoppen met die seroquel,(ik had er ook redelijk veel bijwerkingen van)
dus nu was men dokter op vakantie moest ik even naar een andere gaan,
wilt die dokter men voorschrift schrijven kijkt die naar mij en zegt die ben je zeker dat je zoveel moet nemen
dus die dosis wat ik nam was zo hoog dat je er op termijn wel bijna 15 jaar minder lang van leeft,
dus ik zeg tege die dokter ik neem die al bijna een jaar waarom kan ik er niet gewoon mee stoppen
dus gestopt met die seroquel,
voelde me DIRECT een heeeel stuk beter,frisser minder moe,
ging ik gisteren bij men maat pitte,
had hij nog 4 gram speed liggen, dus ik denk ja we kunnen wel eentje doen,
leg ik me 2 lijntjes, (denk zo een 200 mg ongeveer) en na een 4-5 min krijg ik ineens zoo een kick, en k ben nog altijd even hard aan het spacen als vannacht,ongv. 6 uurtjes en een half geleden nu
heb ik die seroquel daarnet opgezocht, staat er dat seroquel de dopamine aanmaak in de hersenen remt of tegenhoud,(ken niks van die medische termen :confused: )
en heb ik gelezen dat het effect van speed eigenlijk gewoon is dat het heel veel dopamine vrij laat komen in de hersenen,
dus daarom moest ik zoveel lijnen door men neus jagen om toch maar iets te voelen,
dusja, dat probleem is dan ook weer opgelost,
als jullie me nog wat meer uitleg kunne geven ofzo zou wel fijn zijn want ken helemaal niks over de werking van die stoffen enzo in de hersenen,

laterzz
:stoned:

dude

Experimenterende gebruiker
Zit hier wat te zoeken op dit forum om meer te weten te komen over die pleuresirritante syntetische caffeine meuk uit china waarmee onze amfetemine mee gemixed wordt. Ben zelf al jarenlang speed gebruiker of junkie whatever.

Anyway, je weet er vast meer over dan ik maar na 10s gegoogled te hebben is 1 ding meteen duidelijk, Seroquel XR 400 is een erg zwaar (en blijkbaar omstreden) medicijn. Samen met speed is het sowieso een absolute NO GO. Niet om je bang te maken amigo maar serieus google zelf maar 's wat. Speed/amfetamine gewoon niet samen met antipsychotische en-of antidepressieve medicatie gebruiken, ook niet na elkaar uiteraard.

Gevoelsmatig redeneren van "ja maar ik voelde me er toch wel lekker bij dus het zal misschien wel niet zo erg zijn" is erg verradelijk. In je hersenen vind een bepaalde reactie plaatst die superongewenst is to say at least of beter gezegd simpelweg gevaarlijk.

(ik weet zo ook niet hoe de situatie is als je een (lange) periode gestopt bent met Seroquel en dan speed gebruikt maar als je verstandig bent zou ik eerst veel info checken op internet of desnoods ook bij je huisarts wat precies de eventuele effecten of risico's zijn).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Seroquel is inderdaad een vrij zwaar middel en werkt inderdaad de effecten van speed tegen. Controleer je zo iets niet voor je in een weekend anderhalve gram wegsnuift? Ik zou me eerder zorgen gaan maken dan meer gaan nemen als m'n speed niet werkt... Als je Seroquel slikte tegen angsten en paranoia moet je al helemaal geen speed gaan gebruiken, speed zorgt voor een grote dopamine release wat ook angsten en paranoia kan veroorzaken.

En de pijn, ja die is logisch met zo veel speed. Speed is een bijtende stof Anderhalve gram in een nacht kan zelfs dodelijk zijn, je pompt je bloeddruk en hartslag enorm op met zo'n dosis. Misschien was het zonder de Seroquel wel flink misgegaan...

Bovenaan