pijn prikkels demper

Vchip

Badass junkie
Welke drug dempt pijnprikkels? Heb zelf positieve ervaringen met Flubromazepam, maar dit blijft ontzettend lang in je lijf zitten. Weet iemand iets beters?

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Wat is de pijn ? Is het bijvoorbeeld kiespijn of CRPS , zenuwpijn hernia etc ?
Kan op basis van deze info je geen advies geven.

Hoewel : je kan dit natuurlijk het beste aan je huisarts vragen. Die weet immers wat je wel en niet mag door eventuele allergieën of interacties met andere medicijnen zoals flubromazepam.

Maar als het helpt dat je spieren ontspannen kan je natuurlijk simpelweg een andere benzo met als eigenschap spieronspannende werking zoeken. Denk aan oxazepam of wat je ook niet gelijk vloert / moe en suf maakt gezien dat niet je hulpvraag is. In de laagst mogelijke dosering.

Anyway waarom niet de huisarts? Je betaald toch de verzekering hiervoor.

Beterschap in ieder geval.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bespreek dit met je behandelend arts. Zelf gaan dokteren kan grote problemen geven zoals drugs misbruik en verslaving veroorzaken.

Laatst bewerkt:

Vchip

Badass junkie
Ze willen mij midazolam geven. Maar ik ervaar dat niet echt als pijn dempend. Flubramozopam wel.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Maar de vraag waar de pijnklachten vandaan komen is nog steeds onbeantwoord.

Verder vind ik het opmerkelijk dat je het vooral over pammetjes hebt die op zich niet eens pure pijnstillers zijn maar in hoofdzaak angstremmend, kalmerend en mentaal sederend zijn.

Vchip

Badass junkie
Nee, ik had een keer bij toeval ontdekt dat Flubromazepam een pijndempende werking had. De dag nadat ik flubromazepam had gebruikt, liet mij tattoëren. En vernam ik weinig van. Het brandde een beetje. Een maand ofzo later moest ik terug komen om het netjes bij te laten werken. Dit keer zonder benzo's of iets in mijn mik, en dat tattoëren deed nu dus wel echt pijn...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Lol, een watje dus! :tongueout:

Sorry, maar echt... zelfs een beetje pijn wordt zo goed als niet meer getolereerd in de gekke wereld waarin wij leven heden ten dage.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
zelfs een beetje pijn wordt zo goed als niet meer getolereerd in de gekke wereld waarin wij leven heden ten dage.
Helaas de waarheid tegenwoordig. Net als zware medicatie als opiaten/morfine bij botbreuken etc. De mensheid maakt zichzelf erg zwak het laatste decennia. Men kan en wil niks meer voelen, pijn al zeker niet.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@PsychedelicMagic
Als je het mooi vind dat er zoiets als pijnbestrijding bestaat pak dan gewoon eens een asperientje. Die dingen werken echt hoor.

Maar nee, het moet per se een drug met bepaalde neveneffecten zijn tegenwoordig.

Bovenaan