Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo iedereen
Ik heb last van mijn keel als ik blow, maar met roken heb ik geen problemen.
Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen en wat voor wiet ik dan wel kan gebruiken?
Rook je misschien bewerkte wiet? Normaal kan ik prima wiet roken als ik wat last heb van m'n keel. juist verzachtend
Maar ook weleens belgische brol gehad waarvan je het flink ging voelen in je keel
Ik heb ook altijd zo'n ontzettend pijnlijke keel. Maar dat komt pas na het blowen, dan wordt me keel zo gortdroog dat ik elke keer als ik slik een hoop steken voel.
Kan je dit ook voor hebben met hasj?
Heb ik zwaar last van als ik wiet rook maar lang geleden eens wat hasj gerookt en kan me niet herinneren dat ik er last van had.
hasj is veel lekkerder, probeer dat eens. Is ook ietsie beter voor je omdat er meer cannabidiol in zit, wat in theorie beschermt tegen het krijgen van een psychose.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.