Pijnlijke neus coke

Henkie123

Newbie
Beste leden,

Sinds een paar maanden heb ik ieder weekend een paar snuifjes speed genomen. En daarna netjes me neus gewassen. Maar.... daarna had ik een grammetje coke gekocht en dit verspreid over 3 weekenden gebruikt (achter elkaar) en sinds de laaste keer heb ik veel last van mijn neus. Als ik buk voel ik het kloppen en is geïrriteerd, Heel af en toe is het minder maar na 4 weken is het nog steeds niet weg. Ben 2 weken geleden naar de huisarts geweest en die zei dat mijn tussenschot rood en geïrriteerd is. Maandag ga ik weer naar de huisarts voor wellicht een zalfje.

Heeft iemand hier ervaringen mee met het herstel? Ik heb 4 weken niet meer gesnoven.

Alvast bedankt

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Tijdje rustig aan doen is zeker verstandig.
Neus van een vriend reageert ook heftig op gesnuif. Met een schone neus beginnen is een goed begin. Ook voor elke nieuwe snuif je neus spoelen of op z'n minst goed snuiten wil wel helpen. En voor het slapen gaan je neus echt goed spoelen met een zoutoplossing. Dat is voor iedereen eigenlijk wel een goede tip.

Bij m'n vriend was de irritatie meestal met een kleine week weg, maar het verschilt natuurlijk per situatie en per persoon. De één is er gevoeliger voor of snuift extreem veel per avond.

Henkie123

Newbie
Ik had zelf de coke ook niet echt fijngemalen. Geen idee of dit zoveel slechter is? Ik ga zeker rustig aan doen (niks meer gebruiken)

ik had altijd last, waarschijnlijk allergische reactie. Geen enkel middel hielp, tot ik Nisita neuszalf had gevonden.
Helt ook tegen verstopte neus, zelfs als spray niet werkt.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Zo fijn mogelijk maken
En spoelen tijdens gebruik
Bekijk psysomizer is die werkt erg goed
Ik ben helaas te laat totale septum weg
Enkel de brug staat er nog

Henkie123

Newbie
Beste leden,

ik heb een poos ieder weekend een beetje speed gesnoven ( voor 6 maanden en af en toe een weekendje niet) daarna had ik een gram coke gekocht en daar 3 weekenden (achter elkaar mee gedaan). Na het 3de weekend zon last kloppingen in me neus met bloedkorsten. Na een lange tijd is me neustussenschot goed herstelt. Alleen voelde ik toch dat het ergens ging bloeden, kon niet achterhalen waar het vandaan kwam. Totdat ik me wattenstaafje dieper in me rechterneus stopte en daar zat overduidelijk bloed aan. Niet dat het me neus uitloopt alles behalve, maar het lijkt niet echt te herstellen. Als het aanhoud ga ik zoiezo weer naar de huisarts. Iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.

Alvast bedankt,

Roel

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Beste leden,

ik heb een poos ieder weekend een beetje speed gesnoven ( voor 6 maanden en af en toe een weekendje niet) daarna had ik een gram coke gekocht en daar 3 weekenden (achter elkaar mee gedaan). Na het 3de weekend zon last kloppingen in me neus met bloedkorsten. Na een lange tijd is me neustussenschot goed herstelt. Alleen voelde ik toch dat het ergens ging bloeden, kon niet achterhalen waar het vandaan kwam. Totdat ik me wattenstaafje dieper in me rechterneus stopte en daar zat overduidelijk bloed aan. Niet dat het me neus uitloopt alles behalve, maar het lijkt niet echt te herstellen. Als het aanhoud ga ik zoiezo weer naar de huisarts. Iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd wat anderen hiervan vinden.

Alvast bedankt,

Roel
Twee keer hetzelfde topic aanmaken is niet nodig hè!

Realiseer je je wel dat wanneer je zonder klachten een wattenstaafje ver je neus in duwt deze ook gewoon kan gaan bloeden? Dingen in je neus stoppen is niet goed, daar is je neus niet voor gemaakt...

Henkie123

Newbie
In mijn snot uit me rechter neusgat zit ook vaak bloed. En beetje uitstraling naar me gezicht enzo. Dus niet geheel klachtenvrij.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
In mijn snot uit me rechter neusgat zit ook vaak bloed. En beetje uitstraling naar me gezicht enzo. Dus niet geheel klachtenvrij.
Vervelend. Maar ga in ieder geval niet meer dingen in je neus stoppen of peuteren, want dan maak je de wondjes elke keer weer open.

ik had altijd last, waarschijnlijk allergische reactie. Geen enkel middel hielp, tot ik Nisita neuszalf had gevonden.
Helt ook tegen verstopte neus, zelfs als spray niet werkt.

Heb die Nisita neuszalf maar gehaald dan. Op de bijsluiter staat dat daarvoor een groot gedeelte (Wolvet en cetostearyl) alcohol in zit. Enig idee of dit een brandende of slechte reactie heeft met coke? of gebruik je de zalf alleen als er helemaal geen coke meer in je neus zit? Ik wil het eigenlijk aan het einde van een coke sessie gebuiken.

Linksrechts

Experimenterende gebruiker
Als je neus het niet aankan waarom zou je verder blijven gebruiken?

Verder zou ik zeggen goed fijnmalen, neusspoelen tussen je lijnen en goed uitkijken bij wie je je coke koopt :wink:

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Persoonlijk zou ik wekenlang speed kunnen snuiven zonder noemenswaardige hinder, goed spul doet ze zelfs niet verstoppen,
soms zet het eerder de synussen open zoals pseudo efedrine doet bij sinusis.
Maar had es 1 nachtje enorm doorgesnoven op coke, en men neus zat nvolle week potdicht
geen neusspray sterk genoeg om die verstopping daar verdomme los te weken...
Nah coke, snap het niet, maar ik snap veel dingen die mensen populair vinden niet,
tzal wel aan mij liggen zeker,

Bovenaan