pijnlijke neus etc....

fc

Experimenterende gebruiker
Weet iemand of het normaal is dat je na redelijk veel coke gebruik lopende neus hebt of verstopte neus , tranende ogen piekende neus ,opzwellende neus, dus alle symptonen van hooikoorts , ik deed lauw zoutwater in mijn neus wat de pijn wel verzachte, maar weet iemand exact hoe dit komt en wat er aan te doen, ja kom niet af met niet meer te snuiven dat weet ik ook wel dat het dan stopt.Zit er misschien pollen in coke of iets dat je neus allergisch maakt ofzo???Of gaat dit na een paar weken vanzelf over>????Iemand ervaring hiermee>?????Ook soms tandvleesiritatie na veel snuiven.Hoort dat er allemaal bij????

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
denk dat dit wel redelijk normaal is als je veel/geregeld snuift...
je neusslijmvlies raakt er door geïrriteerd en/of ontstoken,
waardoor je de problemen krijgt die jij opnoemt
is volgens mij geen allergische reactie ofzo, komt gewoon door het snuiven en zal dus ook niet stoppen als je gewoon blijft doorsnuiven...

fc

Experimenterende gebruiker
fc zei:
Weet iemand of het normaal is dat je na redelijk veel coke gebruik lopende neus hebt of verstopte neus , tranende ogen piekende neus ,opzwellende neus, dus alle symptonen van hooikoorts , ik deed lauw zoutwater in mijn neus wat de pijn wel verzachte, maar weet iemand exact hoe dit komt en wat er aan te doen, ja kom niet af met niet meer te snuiven dat weet ik ook wel dat het dan stopt.Zit er misschien pollen in coke of iets dat je neus allergisch maakt ofzo???Of gaat dit na een paar weken vanzelf over>????Iemand ervaring hiermee>?????Ook soms tandvleesiritatie na veel snuiven.Hoort dat er allemaal bij????

bestaan daar eventuele natuurlijke medicijnen voor of kruiden

melissa

Wijs gebruiker
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2749

nu kom je alweer met dezelfde vraag :confused: :confused:
mischien moet je je neus is wat rust gunnen.......
en anders niet zeuren.......
hoort er allemaal bij kerel,en vooral als je flink doorsnatz en met zoutwater gaat spoelen ed dan vraag je om problemen he :confused:
gevoelig tandvlees is ook normaal.........smeer je :confused:
ik zou wat kalmer aan doen,en anders stoppen met neussprays of dergelijke dingen die toch geen reet helpen.......
ik las geloof ik dat je net bent begonnen met sos........mischien is t een idee om wat rustigger van start te gaan.......
damm........t lijkt of ik in je berichten nu al enigge paranoide verschijnselen constateer........
pollen in sos,hooikoorts verschijnselen :openmouth: :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
heb ook last van een pijnlijke neus op het moment
maar bij mij is het wel van de speed
eigen schuld dikke bult zeggen ze dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
nja ik had net ff stukkie hard gefietst... (gaat stuk makkelijker als je speed gehad hebt... :rolleyes: ) alleen toen ik gestopt was........

niezen zonder te stoppen.. had der last van men maag van..:confused::P

JewCookie

Wijs gebruiker
en die pijn in je neus als er dan wind in komt.... :wave:

mja dan moet je aardig gesnoven hebben.. of een zwakke neus hebben...:P

Bovenaan