Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
Telefoon zei:BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
dam mis je toch iets![]()
BooYa zei:Telefoon zei:BooYa zei:kristallen eigenlijk ng nooit tegengekomen dusja geef maar pil
dam mis je toch iets![]()
ja serieus maakt da zo een verschil uit?![]()
angie123 zei:Kristal en speed????? Ja lijkt me ook wel een combi! Maar de hele nacht erna wakker liggen niet zo![]()
angie123 zei:Kristal en speed????? Ja lijkt me ook wel een combi! Maar de hele nacht erna wakker liggen niet zo![]()
Psycho_Chrono zei:ik vind zowel pillen als kristallen relax, ligt aan moment / setting enzovoorts![]()
Psycho_Chrono zei:ik vind zowel pillen als kristallen relax, ligt aan moment / setting enzovoorts![]()
nutsss zei:Het werkt anders. Waarom weet ik niet maar ik heb pillen van zeer betrouwbare bron. Die zijn door 2 verschillende testcentra getest en ong 100mg mdma en geen verdere vervuiling is er gevonden.
Dan heb ik wat mdma kristallen ook van deze bekende betrouwbare bron.
Dus beide enkel MDMA
Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen.
De pillen geven je een ander actiever gevoel maar die tolerantie bouwt snel op.
Combinatie van de twee is eigenlijk precies goed...
nutsss zei:Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen.
Dzy zei:Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.