Pil of kristallen?

angie123

Bewuste gebruiker
Wat heeft bij jullie de voorkeur, een pil, alleen kristallen of een combi???
Graag hoor ik eens ervaringen!!! :wave:

COmbi is nutteloos omdat het de zelfde stof is ..

ik ga wel voor Kristallen. Heldere trip en de day after is minder erg

En kristallen zijn beter te doseren dan weet je precies hoeveel je pakt

combi is niet nutteloos tenzij je zeker weet dat er nix anders als mdma in je pil zit....

persoonlijk maakt t mij niet zoveel uit, kristallen zijn erg lekker maar als je goeie schijfjes hebt verscheeld t nieteens zoveel :)

Niet extreem veel vind ik, maar bij pillen heb je toch vaak dat er speed of mda in kan zitten.. mdma kristallen is gewoon lekker puur en je kan het dus inderdaad vrij goed doseren.. pillen moet je testen wil je zekerheid hebben.

lekker boeiend, het doet hetzelfde alleen doe mij maar pil want ik gebruik altijd op party en vind pil wat makkelijker dan

Ik heb ook alleen maar pillen gedaan en dat vind ik wel prima eigenlijk :) Toch zou ik wel een keer kristallen willen proberen maar dat is toch wat minder makkelijk te vinden.

Leuk dat jullie reageren op mijn oproepje.

Ik doe een mix omdat ik ook loom wordt van alleen kristallen. Alleen pillen "doen"het lang niet zo lekker als deze special mix!!

Maar ehhh blijf reageren zou ik zeggen!!!!!

Groetjes :wave:

ja kristallen lijken me chiller voor als je het thuis doet met wat vrienden, kun je toch lekker op de bank loungen en lekker muziekje luisteren. En pillen voorbij een festival of zoiets dergelijks.

Kristallen en wat speed er bij als je actief wilt zijn.
Zo is alles perfect los van elkaar te doseren. Geen gezeik met goede of slechte pillen en hoeveel er wel of niet in zit 8)

angie123 zei:
Kristal en speed????? Ja lijkt me ook wel een combi! Maar de hele nacht erna wakker liggen niet zo :eek:

Als ik 's nachts wil slapen neem ik meestal geen drugs :P
Nee als je redelijk op tijd wil gaan slapen en dan niet meer wakker wil liggen dan neem je alleen kristallen, wil je de hele nacht door neem je een beetje speed erbij :love: (of zoals jij al zei een pilletje)

Kristallen zijn hemels :love:

Maar een goed pilletje is ook chill natuurlijk, alleen kun je dan niet precies weten wat je neemt.

kheb ng nooit van die kristallen gezien eigenlijk maar jullie zeggen dat je bij pillen niet echt weet wat er in zit maar is dat bij die kristallen ook zo niet?
trekt dat dan niet op meth ofzo?

Haha. :P Ja dat is inderdaad wel een aparte vraag. Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd maar is gewoon puur gokken met doseren, ik doe liever voorzichtig en neem 2, 3 likjes en dan wacht ik totdat ik het begin te voelen, daarna eventueel bij nemen. MDMA rusht toch vrij snel op dus als je het een 'beetje' voelt en 10 minuten later is dat nog steeds zo heb je niet het risico dat je opeens veel te hard gaat als je een beetje bij pakt.

Ik wil niet lullig doen hoor maar als ik vaker dan eens per 2/3 maanden alleen een pilletje neem. Krijg ik niet dat love gevoel. Doe ik het in combo met een lijntje MDMA kristalle of wiet dan krijg ik dat wel :D

Ik vind pilletje chill en ik vind de combo met kristalle helemala chill en zeker niet nutteloos.

Maar pilletje alleen kan prima dan gaat de voorkeus uit naar pillen en niet naar kristalle.

Maar aangezien ik vaker dan eens per 3 maanden xtc neem doe ik het in combo met kristalle of wiet ofzo en dan krijg ik me love effect :D

Mijn nummer 1 drug. Mdma :love: :love: :love:

Het werkt anders. Waarom weet ik niet maar ik heb pillen van zeer betrouwbare bron. Die zijn door 2 verschillende testcentra getest en ong 100mg mdma en geen verdere vervuiling is er gevonden.

Dan heb ik wat mdma kristallen ook van deze bekende betrouwbare bron.

Dus beide enkel MDMA

Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen.
De pillen geven je een ander actiever gevoel maar die tolerantie bouwt snel op.

Combinatie van de twee is eigenlijk precies goed...

nutsss zei:
Het werkt anders. Waarom weet ik niet maar ik heb pillen van zeer betrouwbare bron. Die zijn door 2 verschillende testcentra getest en ong 100mg mdma en geen verdere vervuiling is er gevonden.

Dan heb ik wat mdma kristallen ook van deze bekende betrouwbare bron.

Dus beide enkel MDMA

Kristallen wordt je loom van maar is wel heel relaxed en werkt altijd ook 3 dagen achtereen.
De pillen geven je een ander actiever gevoel maar die tolerantie bouwt snel op.

Combinatie van de twee is eigenlijk precies goed...

Waarom bouw je van pillen sneller tolerantie op dan enkel mdma :s

nutsss zei:

wordt je loom van mdma??? relaxed k, maar loom???
dan zou ik toch maar erges anders mn md gaan hale als ik jou was...

Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.

Dzy zei:
Ik wordt ook loom, en dat heeft niks met de kwaliteit MDMA te maken. Veel mensen hebben dat. Ook van pillen heb ik dat hoor, ik wil gewoon lekker zitten, muziek luisteren en praten. Heel af en toe een beetje dansen.

Terwijl ik de eerste tijd dat ik pilletjes gebruikte altijd hele avonden wilde dansen en bewegen... Tolerantie denk ik en niet voldoende tijd nemen om te herstellen bij mij dan.

kristal

Hey, hier in antwerpen is vooral coke erg in. Pilletjes vind ik echt wel leuk, maar de laatste jaren is de kwaliteit redelijk verstomd. Mijn voorkeur gaat wel degelijk naar kristal, dat kan je beter doseren en is meestal wel puur. Vraag is: waar kan ik mss kristal regelen. Hier is het onvindbaar.

hmmm jaa daar zit wat in , pilletjes zijn makkelijk te vinden no problem , maar kristallen dat vereist vaak toch wel wat contactjes en dan moet je ook naar dealer enzo en ik houd niet van dat gedoe dus houd maar lekker bij pilletje is ook prima.

geef mij maar kristallen. vind het om 1 of andere reden leuker om te nemen en geeft me een ander aangenamer gevoel. ik dans niet graag ofzo dus als het me iets loomer maakt vind ik dat niet erg

Terug
Bovenaan