Ik vind het de laatste tijd steeds minder leuk om een pil te slikken op een feestje, het gevoel vind ik super, alleen het duurt steeds korter! de eerste paar keren kon ik een nacht doorgaan op 1 pil.. nu is hij bij mij standaard na 1,5 uur uitgewerkt. ( inclusief de uitwerking, dus het echte 'lekker gaan' duurt hooguit een uurtje, nog niet eens ) Het ligt niet aan de pil, ik heb het met alle pillen en de mensen met wie ik ben en die nemen dezelfde die hebben er geen last van. De laatste uurtjes van een feest zijn dus echt nooit leuk meer, want na 3 pillen ga ik me gewoon verrot voelen en kan ik blijven slikken wat ik wil, maar dat werkt niet meer.
Ik weet dat het normaal is dat je steeds meer nodig hebt, en het minder lang en heftig duurt ( nooit meer zoals de eerste keer ) maar het is niet zo dat ik elk weekend gebruik ofzo, gemiddeld eens in de maand.
Hebben meer mensen dit of is dit eigenlijk heel normaal? Of hebben jullie oplossingen?
Ik weet dat het normaal is dat je steeds meer nodig hebt, en het minder lang en heftig duurt ( nooit meer zoals de eerste keer ) maar het is niet zo dat ik elk weekend gebruik ofzo, gemiddeld eens in de maand.
Hebben meer mensen dit of is dit eigenlijk heel normaal? Of hebben jullie oplossingen?