Pillen getest @ lab

Bollie

Bewuste gebruiker
als ik da nu eens gevraagd heb om da af te printen...
Wie zegt er dat ik gezegd heb dat ze die resultaten altijd afprinten en meegeven ?

Wtf, betweters...

Marcel

Belezen gebruiker
Bollie zei:
als ik da nu eens gevraagd heb om da af te printen...
Wie zegt er dat ik gezegd heb dat ze die resultaten altijd afprinten en meegeven ?

Wtf, betweters...

Je moet gewoon niet lullen. Ik heb vanavond nog met de testers in Den Bosch gesproken en die zeggen dat je liegt. Dat doe je dus. Je hebt gezegd:
"Centra waar ik al papieren van meegekregen heb:

-Den Bosch, Havensingel 18
-Roermond, WillemII-singel 39"

Dit heb ik nagevraagd en DIT KLOPT DUS NIET. En daarmee geef je slechte en onware informatie. Da's een klotestreek. En dan moet je niet gaan zeiken "Wtf, betweters...". Je bent een slappe leugenaar.

Marcel

Belezen gebruiker
Tikkeltje jammer dat Bollie nu zijn mond houdt. Beetje triest. Waarom wordt er tegenover anderen in deze groep gelogen?

Voor iedereen die dus te maken krijgt met dealers of anderen die beweren een testuitslag van de testservice te hebben met daarin de hoeveelheid: IS NOOIT WAAR.

Alle testcentra geven alleen de uitslag mondeling.

Test ze! (http://www.drugs-test.nl)

Wortel

Bewuste gebruiker
slunse zei:
minder dan dat voel ik niet.. is nochtans al aan het veranderen, mocht in het begin 10 nemen en stond nog recht, heb blijkbaar omgekeerde tolerantie
Omfg zal wel bakmeel met beetje ghb zijn geweest :grin:

Frisko

Badass junkie
slunse zei:
Frisko zei:
slunse zei:
Frisko zei:
caatje zei:
slunse zei:
minder dan dat voel ik niet.. is nochtans al aan het veranderen, mocht in het begin 10 nemen en stond nog recht, heb blijkbaar omgekeerde tolerantie

of klote shit dat kan ook nog :wink:
eerder dit!!! :P :P :P

van diezelfde klote shit gaat zowat iedereen die ik ken tegen de grond
tuurlijk,dat merk ik hier ook,maar die iedereen die jij bedoelt zijn miss niet zo ervaren pillenslikkers...
wilt nie zeggen da jij geen prul hebt hé!!,neem eens pure mdma,en kijken of je nog zo praat!!?? :P :grin: :wink:

ik ben ook geen ervaren pillenslikker. 11 maand geleden dat ik nog md genomen heb. die 'iedereen' nochtans wel. en wat wil je nou ghb en mdma gaan vergelijken met elkaar..
tolerantie bouw je voor alles op dus weet niet waar je naartoe wilt sturen???

slunse

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
slunse zei:
neen. zelfgemaakt en uitgedampt tot poeder.

en tolerantie bouw je niet voor alles op.
ik toch niet. moest vroeger meer blowen om stoned te raken. met salvia is het de eerste keren toch ook niet zo intens?

Psykaholik

Wijs gebruiker
slunse zei:
slipperman zei:
slunse zei:

ik toch niet. moest vroeger meer blowen om stoned te raken. met salvia is het de eerste keren toch ook niet zo intens?

maar bij xtc of speed of ghb of coke of .... bouw je in ieder geval zeker en vast tolerantie op kan je zagen zoveel je wilt
als jij der 10 in het begin da je gebruikte kon nemen dan was het kalk of weet ik veel wa de je hebt afgeslikt

want ik weet wel 1 ding zeker als ge ne gram mdma afslikt op ne avond ma pure (geen aangelengde met weet ik veel wa) staat ge ofwel nemeer recht en moest ge er nog in slagen voor op uw poten te kunnen blijven staan weet ge in ieder geval nemeer waar ge zit !!!!!!!!!!!

pillen van tegenwoordig zijn gewoonweg rommel
hoe spijtig het ook is maar ja

spacekonijn

Badass junkie
bij wiet moet je eerst steeds meer roken , maar na een lange tijd blowen bouwt je tolerantie af en word je steeds sneller stoned :stoned:

Marcel

Belezen gebruiker
Net zo min als waar is:

Sorry hoor maar daar klopt niets van (als ik tenminste afga op de testresultaten van de testcentra in NL)....ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van pillen in België.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Marcel zei:
Net zo min als waar is:

Sorry hoor maar daar klopt niets van (als ik tenminste afga op de testresultaten van de testcentra in NL)....ik weet alleen niet hoe het zit met de kwaliteit van pillen in België.
belgie zijn prutpillen,af en toe goeie...mdma is kwali shit hier!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
maarja kan ook zijn dat ik het zo gewoon ben dat het voor mij(ons) prutpillen zijn... :rolleyes:

slunse

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
slunse zei:
slipperman zei:
slunse zei:

maar bij xtc of speed of ghb of coke of .... bouw je in ieder geval zeker en vast tolerantie op kan je zagen zoveel je wilt
als jij der 10 in het begin da je gebruikte kon nemen dan was het kalk of weet ik veel wa de je hebt afgeslikt

want ik weet wel 1 ding zeker als ge ne gram mdma afslikt op ne avond ma pure (geen aangelengde met weet ik veel wa) staat ge ofwel nemeer recht en moest ge er nog in slagen voor op uw poten te kunnen blijven staan weet ge in ieder geval nemeer waar ge zit !!!!!!!!!!!

kerel; wat zit je nou naast de kwestie over mdma te lullen, hou je me voor een idioot ofzo? ieder mens weet da je van een gram md plat gaat, dat ontken ik ook niet maar ik heb het over ghb. die 99% zuiver was, voor de laatste keer. zo moeilijk te aanvaarden? ga jij me godverdomme vertellen wat ik genomen heb? fucking betweter

Frisko

Badass junkie
slunse zei:
schranziewanzie zei:
slunse zei:
slipperman zei:
slunse zei:

kerel; wat zit je nou naast de kwestie over mdma te lullen, hou je me voor een idioot ofzo? ieder mens weet da je van een gram md plat gaat, dat ontken ik ook niet maar ik heb het over ghb. die 99% zuiver was, voor de laatste keer. zo moeilijk te aanvaarden? ga jij me godverdomme vertellen wat ik genomen heb? fucking betweter
kerel,ga eten,moeder heeft viskes gebakken :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
loop toch naar de ....

10 pillen op 1 avond = buchtpillen!!!!!
6 en meer gram ghb hahahaha :P :P :P :P

Bollie

Bewuste gebruiker
Frisko. Ik heb wel een kleine opmerking voor je.
10 pillen op een avond lijkt echt wel veel, maar ik moet je toch vermelden dat ik tijdje geleden Witte duifjes heb gehad. Dit waren de beste die ik ooit al gehad heb, en ik heb daar op een avond er ook 7 van gegeten. ( dus 10 ligt niet zo ver meer af e )
Als je eens meegaat naar discotheek lagoa zal je begrijpen dat dit niet echt zo veel is als je denkt.
We hebben het dan wel over uitgaan van 12 uur savonds tot 9 uur smorgens, sluitingstijd van lagoa.

Dit heeft niets te maken met tegenstribbelen hoor, Frisko.
Maar 10 is volgens mij geen uitzondering in lagoa.
Over die 6 gram Ghb heb ik wel een opmerking, en deze is:
ONMOGELIJK ! Ofwel geven je ze gewoon bakmeel ofzo :grin:

Vegeta

Newbie
Dit is echt een goed topic... geteste pillen goeie zaak..

Kersen > 54 MDMA

geen verdere troep in de pillen...

Weet iemand iets over beethovens? :sunglasses: dat zou mooi zijn

Frisko

Badass junkie
Bollie zei:
10 pillen op een avond lijkt echt wel veel, maar ik moet je toch vermelden dat ik tijdje geleden Witte duifjes heb gehad. Dit waren de beste die ik ooit al gehad heb, en ik heb daar op een avond er ook 7 van gegeten. ( dus 10 ligt niet zo ver meer af e )
Als je eens meegaat naar discotheek lagoa zal je begrijpen dat dit niet echt zo veel is als je denkt.
We hebben het dan wel over uitgaan van 12 uur savonds tot 9 uur smorgens, sluitingstijd van lagoa.

10 pillen is cker mogelijk,prutpillen dan toch!!
en ik kom ook in dat soort zaken hoor...
ben thuis in de hardtechno en schranz wereld,hier en daar wat goa... :stoned:

boy

Bewuste gebruiker
Veel pillen vreten kan ook wel hoor, maar vaak heb je dan wel troep. Een vriend van me heeft ooit nog eens acht Mitsu's opgegeten toen ze er net waren. Maar goed, die zat er ook niet lekker meer bij toen.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Veel pillen vreten kan ook wel hoor, maar vaak heb je dan wel troep. Een vriend van me heeft ooit nog eens acht Mitsu's opgegeten toen ze er net waren. Maar goed, die zat er ook niet lekker meer bij toen.
alles gaat,kameraad van mij heeft er ook ooit 10 ofzo opgegeten
maar wel de grootste rommel die je je kan inbeelden!!! :) :( :( :(

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bollie zei:

wij gaan naar echte goa en hardtechnofuiven dus we weten wel wa voor junks der zijn hoor.
maar goei pillen noem ik tussen 150 en 200 mg mdma in en daar slikt ge der ook geen 7 van af.
kan nu wel zijn da ge ne megajunk zijt en het temenis gewend zijt,maar da betwijfel ik toch eerljk gezegd.
maar goed kan altijd zijn natuurlijk maar idd van dieje 6 gram GHB :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: kerel luister goed naar de woorden die uit mijn mond komen he whahaahahahahahahaahahahahahaha ge zijn ne dwaas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :L :L :L :L

slunse

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
loop toch naar de ....

10 pillen op 1 avond = buchtpillen!!!!!
6 en meer gram ghb hahahaha :P :P :P :P

je zou beter een topic lezen voor je er op antwoordt.. ik heb nergens gezegd dat ik 10 pillen slikte

bollie, als je toch zo vaak in lagoa zit heb je toch ook al halve flugels achterovergeslagen worden?

Bollie

Bewuste gebruiker
Nah, geen halve. Nooit...
Een kwartje, en daar houdt het mee op voor mij.

Pillen ben ik niet bang om 5 of meer te eten op een avond. De avonden zijn daar namelijk toch heel lang he :tongueout: ( tot een uur of 9 smorgens, op feesten 12 uur smiddags :beer: )

Maar ben bang van de onbedwingbare slaap, op ghb.
Kheb een maat gehad die in lagoa om 3 uur snachts z'n flugelke gedronken had, en die is in slaap gevallen in den boven.
Hij heeft tot 8 uur smorgens liggen ronken. We hebben hem dan naar buiten gedragen en in den auto gestoken. Wij hebben nog lekker doorgefeest...

Smorgens toen we naar huis wouden reden, werd hij juist wakker :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb ook nog een vraagje..

Wanneer je je pillen test.. testen ze deze alleen op hoeveelheid MDMA of ook op andere schadelijke stoffen?

En krijg je je pil terug wanneer deze naar het laberatorium gaat? Nee toch?

Wortel

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:

Wanneer je je pillen test.. testen ze deze alleen op hoeveelheid MDMA of ook op andere schadelijke stoffen?

Pil krijg je niet terug. Wel testen ze op andere stoffen.

Qocaïne

Badass junkie
slipperman zei:
Qocaïne zei:

Pil krijg je niet terug. Wel testen ze op andere stoffen.

Ok thnx man! :wave:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Als alles mee zit krijg ik vandaag de uitslag van gele ironcross pillen en ik heb ook het vermoedden dat er G in zit.
omdat je bij die pillen wel erg veel zin krijgt om te gaan slapen. :rolleyes: :wave:

Mac...

Badass junkie
Please let us know, ben ook wel eens benieuwd, zijn weinig mensen die hum pillen laten testen volgens mij, dus ben er wel eens benieuwd naar wat eruit komt. :grin:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik zal zeker laten weten hoe wie en wat, Maar zal maandag worden die man heeft nog niet gebelt hij wist niet of die vandaag moest werken blijkbaar dus niet.
Maar wat ook erg handig is is natuurlijk een foto anders zegt een gele iron cros nog niet veel :rolleyes: Dus bij deze picca's!

ik heb ze in arnhem gekocht en ze zijn nog niet zo lang op de markt.
PS> ik snap dat ook niet, Nu hebben we zoiets moois als een test centrum waar je gratis je drugs kan laten testen en waarbij men niet je oren van je hoofd vraagt, Wat men wilt weten is waar je het gekocht hebt en wat je er voor betaald hebt je geeft een telefoon nummer en na een week of zo belt men de uitslag door en dat papier waar de uitslag op staat wordt vernietigd dus niemand die dan nog iets kan nagaan of zo en dan maakt men er geen gebruik van :confused: :rolleyes: ik dus wel wil graag weten wat ik in mijn lijf stop :wink: :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
ThunderBunny zei:
Als alles mee zit krijg ik vandaag de uitslag van gele ironcross pillen en ik heb ook het vermoedden dat er G in zit.
omdat je bij die pillen wel erg veel zin krijgt om te gaan slapen. :rolleyes: :wave:
GHB in onzin is complete onzin. Laten we dit voornemen:
Een pil met alleen ghb en bindel.
Verhouding 1 : 1.
Dat betekend dat een halve pil ghb is. Dan heb je er minstens 3 van nodig om iets te kunnen voelen van de ghb.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
slipperman zei:
ThunderBunny zei:
GHB in onzin is complete onzin. Laten we dit voornemen:
Een pil met alleen ghb en bindel.
Verhouding 1 : 1.
Dat betekend dat een halve pil ghb is. Dan heb je er minstens 3 van nodig om iets te kunnen voelen van de ghb.
Pak jij maar eens dit pilletje en ga dan eens flink zuipen wedden dat je de de hele nacht slaapt inplaats van strak te staan. Terwijl er wel degelijk mdma in zit weet dit om dat ik iemand ken die zeze eet en er bij zuipt en dan ligt die altijd te slapen ik drink niet en merk ook dat ik wel graag wil gaan slapen met deze pillen op, In elke geval ben je snel in dromenland als je deze neemt. :mrgreen:
Maar daarom laat ik ze dus testen nu is het gissen
en gissen is missen! komende week weten we hoe wie en wat :wink: :wave:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
ik wordt nooit sloom van pillen ja van deze wordt je wel wat sloom en heb je niet echt het het ik ga hard gevoel maar deze geeft wel een hele mooie waas in je ogen :mrgreen: :smoke: reed vorige week naar huis en was men aan de weg aan het werken (waar niet op de snelweg :( ) stonden van die borden met rode strepen langs de weg tussen de borden in zag ik groene strepen dus een trip effect. Lijkt een beetje op de oude pillen zoals je die in 93 had alleen iets minder sterk. ik vindt dit de beste pil die ik sins jaren gehad heb heerlijk zijn deze. :wave:

Jeller

Badass junkie
schranziewanzie zei:
spacekonijn zei:
bij wiet moet je eerst steeds meer roken , maar na een lange tijd blowen bouwt je tolerantie af en word je steeds sneller stoned :stoned:
is niet bij iedereen het geval :rolleyes:
Bij mij wel ene beetje, voreger blowde ik wel wat meer maar at i kecht trager scheef :confused:

ThunderBunny

Belezen gebruiker
ThunderBunny zei:
Ik zal zeker laten weten hoe wie en wat, Maar zal maandag worden die man heeft nog niet gebelt hij wist niet of die vandaag moest werken blijkbaar dus niet.
Maar wat ook erg handig is is natuurlijk een foto anders zegt een gele iron cros nog niet veel :rolleyes: Dus bij deze picca's!

ik heb ze in arnhem gekocht en ze zijn nog niet zo lang op de markt.
PS> ik snap dat ook niet, Nu hebben we zoiets moois als een test centrum waar je gratis je drugs kan laten testen en waarbij men niet je oren van je hoofd vraagt, Wat men wilt weten is waar je het gekocht hebt en wat je er voor betaald hebt je geeft een telefoon nummer en na een week of zo belt men de uitslag door en dat papier waar de uitslag op staat wordt vernietigd dus niemand die dan nog iets kan nagaan of zo en dan maakt men er geen gebruik van :confused: :rolleyes: ik dus wel wil graag weten wat ik in mijn lijf stop :wink: :wave:

Ik heb de uitslag van de pillen binnen,
Nu hebben we een goed voorbeeld waarom je je drugs moet laten testen.
Ik zelf dacht dat er GHB inzat,Niets is minder waar
de uitslag is:40 mg MDMA en 16mg caffiene verder zijn geen raare stoffen gevonden.

Zeg mac zou jij ook een van jou paarse willen laten testen wil wel eens weten of er verschil in zit en zo ja welke.
:wave:

Mac...

Badass junkie
Nee heb er op het moment maar 2, mss als ik dezelfde nog eens kan scoren dat ik het wel zou doen, maar ze waren me echt te lekker om er nog eentje van te slopen. 40 mg is trouwens niet erg veel, best wel bagger pillen vind ik zelf. Wordt caf trouwens veel gebruikt bij de productie can pillen?

Waar heb je ze trouwens laten testen? In Sittard oid?

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Jep in sittard heb ik ze laten testen jammer dat je er niet een wil laten testen helaas kan ik ze ook niet meer krijgen :cry: en ze zijn zo lekker! :P en dus ook nog eens erg goed enschoon MDMA en cafeine noem ik een vrijwel zuivere pil :stoned: nadeel is dus dat je er 2 moet nemen om echt een lekker xtc gevoel te krijgen. heb er nog 2 hier liggen zal ze bewaren voor een bijzonder moment/gebeurtenis. wel raar dat ik er zo vet naast zat wat GHB betreft zie je maar waarom je je drugs moet laten testen cafeine in xtc is eigenlijk niet normaal maar ook weer normaal (een xtc pil behoort alleen maar mdma te bevatten)
dus mensen laat je drugs testen! weet wat je neemt :wink: :wave:

Bovenaan