Wat een gedoe hier om een pilletje
Natuurlijk is het bezopen dat er een beetje meth in een mdma-pil (of wat ervoor moet doorgaan) wordt gemengd. Als je mdma wil hebben moet je het ook krijgen. Punt.
Helaas is de wereld niet altijd even mooi als op de ansichtkaartjes wordt getoond en wordt er heel veel aangeklooid als er geld te verdienen valt. En dat geldt zeker in de drugsscene waar jouw gezondheid van minder groot belang is dan het financieel gewin dat de producent en handelaar ermee kan behalen.
Ik heb zelf weleens meth gehad en ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen onweerstaanbaar lekker is...en dan zijn die docu's uit de USA al snel waar!
Voor diegenen die zich een beetje kunnen inhouden ga je van één keertje meth echt niet dood hoor. Daarvoor moet je het echt vele keren meer gebruiken en dat besluit neem je altijd helemaal zelf.
En ook die pure mdma pillen moet je niet romantiseren. Het blijft gewoon drugs, chemische rommel die je neemt om je even lekker te voelen. Gezond is het nooit. Die pillen worden echt niet in mooie spik en span labaratoria gemaakt, maar in smerige loodsen en schuurtjes waar geen witte stofjassen aan smetteloos afgeboende haakjes hangen. Ik heb eens zo'n opgerold labje van binnen gezien (de pillendraaier zat inmiddels vast) en ik heb nooit zo'n smerige bedoening gezien als daar. Het was nog levensgevaarlijk ook, want het smerige schuurtje (vol spinnewebben en overmatig stof, maar ook vaten met allerlei chemische substanties) bevond zich ook nog eens midden in een woonwijk. Het is geen onbekend verschijnsel dat zo'n labje explodeert...waar geld te verdienen valt gaat menige norm overboord...
Van mij mag iedereen ervan genieten, maar blijf wel de realiteit zien en weet waar je mee bezig bent.