Pillen met meth!

martin van nu

Belezen gebruiker
Mr.Vanderkart zei:
Is natuurlijk mooi kut als je pille haalt met meth erin, maar om ze nou gelijk door de wc te spoelen?!? vind ik toch wel een beetje zonde eigenlijk.
Kan natuurlijk aan mij liggen want ik heb nog nooit meth gehad.
Maar als je nou 3 meth pillen klapt, heb je dan beetje meth gevoel?
En is het ook "lekker"(effect)?

Als het niet ontiegelijk lekker zou zijn, zou het ook geen problemen veroorzaken.
Dat is altijd een dillema, als je mensen eerlijk wilt voorlichten.
Hoe overtuig je iemand dat iets TE lekker is.

teonanacatl

Belezen gebruiker
lol en wat denken jullie dat mdma is :tearsofjoy: >> 3,4-methyleendioxymethamfetamine.
weet wel dat het niet diezelfde beruchte meth is maar wou gewoon even de slimmerik uithangen :P :grin:

gz

teonanacatl

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
ktja zei:
Ik snap de mensen niet, die roepen dat meth in een xtc pil slecht is. Methamfetamine is gewoon amfetamine en daar koop je dat pilletje toch voor? In vergelijking met gewone amfetamine is het effect (van pure meth) sterker en houdt langer aan, niet iets waardoor ik mijn pilletje door de wc zou spoelen.

Uhm, nee. Als ik een pilletje slik wil ik 3,4 Methylenedioxymethamfetamine. Dat eerste stuk moet er wel bij zitten :).

ow srry had deze ff niet gezien :grin:

TrippyShit

Badass junkie
ktja zei:
Wat bedoel je daarmee? Dat je gewone MDMA wil in plaats van methamfetamine? waarom dan :confused:
Snap je dat nou echt niet of ben je echt een kenker dwaas?
Als je mdma wilt en iemand geeft je 2cb, of ghb noem wát, dan vind je dat toch waardeloos? Je wilt MDMA en elke andere stof die je voorgeschoteld krijgt is niet waar je om gevraagd hebt. Behalve dat is meth gewoon zooi. Ik heb het met oud&nieuw in mn pilletjes gehad. Zat wel óók mdma bij. Later getest. Weinig van gemerkt maar toch, hoef het niet :P

Angramar Temenos

Badass junkie
Als ik methpillen wou kopen, en iemand geeft me MDMApillen ben ik ook pissig. Niet dat ik methpillen zou willen, maar stel dat, ik bel m'n dealer en ik vraag naar wat meth, en ik krijg MDMA geleverd, ben ik niet blij..

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Meth is tof. Hou je mond over meth.

ja. Meth is tof totdat het in je hoofd gebrand zit.
En geloof mij dan is het niet leuk meer.

En voor de mensen die weten waar ik het over heb? "bezoek van de Shadow People''

jjjjjaaaaaaaaaaaa dat is leuk.{en uit eigen ervaring!!!!!!!!} het is geen ''methmythe"

FF googlen naar "Shadow people" in het onderwerp ''Meth"

Meth is cool zegt ie {maar als het niet cool meer is ben je al te laat}

Ben zelf meth verslaafd geweest en het is niet cool} Hell komt nog niet in de buurt.

Bijlagen

• 1199507002954.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg
    1199507002954.jpg.[roflposters.com].myspace.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 316

CHIASME

Belezen gebruiker
Drientje zei:
CHIASME zei:
Drientje zei:
In alle XTC pillen zit amfetamine.

Is dit sarcastisch? :grin:
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:

Haha wat ben jij een mongooltje zeg. Het is inderdaad een amfetamine maar daar is dan ook alles meegezegd.

XTC(MDMA) is dus geen Amfetamine wat je eerst beweert, heel leuk dat je net hebt geleerd dat het een amfetamine is maar ga alsjeblieft ergens anders wijs lopen doen.

Volgens jou geestelijk gehandicapte redenatie heb je dus ook methamfetamine gebruikt als je MDMA hebt gedaan. Inderdaad heel intelligent van je.

Leuk he woorden.

:kots:

Drientje

DF-koning
CHIASME zei:
Drientje zei:
CHIASME zei:
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:

Haha wat ben jij een mongooltje zeg. Het is inderdaad een amfetamine maar daar is dan ook alles meegezegd.

XTC(MDMA) is dus geen Amfetamine wat je eerst beweert, heel leuk dat je net hebt geleerd dat het een amfetamine is maar ga alsjeblieft ergens anders wijs lopen doen.

Volgens jou geestelijk gehandicapte redenatie heb je dus ook methamfetamine gebruikt als je MDMA hebt gedaan. Inderdaad heel intelligent van je.

Leuk he woorden.
:kots:
Schatje.

http://www.unity.nl

Mag je samen met Hylke op training, net als ik al gedaan heb.
:hearteyes: :hearteyes:

Soma

Bewuste gebruiker
Wel rot dat ze vanalles dat geen MDMA is in pillen stoppen, maar ik vind dat gedoe rond meth een beetje overrated. Zeker als het slechts 6mg is dat je oraal inneemt. Ik heb wel al meth-gebruikers die in het weekend echt veel roken en zo slecht zijn die er ook niet aan toe hoor. Ik zeg niet dat het onschuldig spul is, maar je moet ook niet echt overdrijven he.

teonanacatl

Belezen gebruiker
Soma zei:
Wel rot dat ze vanalles dat geen MDMA is in pillen stoppen, maar ik vind dat gedoe rond meth een beetje overrated. Zeker als het slechts 6mg is dat je oraal inneemt. Ik heb wel al meth-gebruikers die in het weekend echt veel roken en zo slecht zijn die er ook niet aan toe hoor. Ik zeg niet dat het onschuldig spul is, maar je moet ook niet echt overdrijven he.

waar wat je zegt maar doen ze het al lang ??

Soma

Bewuste gebruiker
Goh, die kerel beweerde dat hij het al jarenlang deed, sinds zijn 16 fzo. Hij was van Thailand dacht ik en daar noemen ze het yaba. Maar dat is maar 1 geval he..

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Mensen XTC is Methamphetamine Meth dus.

Alleen met een paar andere verbindingen tussen de Atomen.

Maar de hoofd streng is toch de Methylamfetamine

MDMA= 3,4 Methyleendioxy{methylamfetamine}

En wat is een ander woord voor Methylamfetamine = {METH}

Dus mensen voor dat men gaat zeuren dat er Meth in een XTC pil zit.
Is het antwoord JA.

maar als dat het enige is wat er in zit!!!!!! dan ben je verneukt als je XTC wou hebben.

maar het hoeft niet klote te zijn {want als het echt zuivere meth in zit} merk je het wel hahahahahahahahha :rock: :rock: :rock:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb wel al eens pillen gehad waar wssn wel meth in zat (witte stiertjes van 2 jaar geleden). Buiten het niet kunnen slapen en een vuile crash de dag erna heb ik niets anders opgemerkt bij die pillen :). Ik denk dat meth oraal in lage dosissen echt niet erger is dan gewone speed hoor.

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
tipsyflipsy zei:

Is het antwoord JA.

maar als dat het enige is wat er in zit!!!!!! dan ben je verneukt als je XTC wou hebben.

Ga een beetje scheikunde oefenen alsjeblieft.
(meth)Amfetamine zonder aangekoppelde methyl/methoxygroepen werken niet of weinig op de serotoninehuishouding. de MDxx groep heeft daar overigens wél invloed op, het effect is totaal verschillend, zo ook de gevolgen na gebruik op zowel de korte als de lange termijn.

Die 'paar verschillende' atomen van jou maken net zo goed het verschil tussen XTC en PMA, en geloof me; dát wil je echt niet in je pilletje hebben.

dfssdfde

Badass junkie
Wat zitten jullie nu moeilijk te doen?
Methamfetamine is C10H15N, en zonder zuurstof kan je niet leven, dus meth is goed!

(Leer eerst eens chemie voor je zulke onzin begint uit te slaan aub...)

CHIASME

Belezen gebruiker
Drientje :kots:

Wat praat je? Doe gewoon niet te trots dat je weer waar MDMA voorstaat. Iedereen kan lezen. MDMA IS GEEN AMFETAMINE(SPEED) het is EEN amfetamine. :wave: Natuurlijk weet je dit zelf ook wel.

Oom Klaas

Badass junkie
tipsyflipsy zei:

Is het antwoord JA.

maar het hoeft niet klote te zijn {want als het echt zuivere meth in zit} merk je het wel hahahahahahahahha :rock: :rock: :rock:

Allemaal leuk en aardig voor je, maar die kleine toevoeging maakt het een andere stof.

Drientje

DF-koning
Jippie! Het is me gelukt! Er is iemand die mij niet tof vind! Tjee, begon me al zorgen te maken. :grin:

Keep on going CHIASME. :hearteyes: :hearteyes:

Immo

Badass junkie

bbn

J86 zei:
Extisi zei:
Er zitten hier mensen die blowen elke dag 10 jointjes. Nemen heel vaak pillen, zijn heftig aan de snats, lopen krom van de drank, zien allemaal dingen op de LSD en doen maar raak.
En dan hebben jullie iets tegen Meth? Dat vind ik écht hypocriet.

Meth is wel ff wat verslavender en intenser als een joint, alcohol of pillen.
Je hebt geen idee waar je het over hebt, je roept maar wat.

Bovendien zegt niemand hier dat ze wat tegen meth hebben, maar meth in pillen doen die als XTC verkocht worden is gewoon schandalig.

Verder denk ik dat de meeste mensen hier nog redelijk verstandig met hun drugs gebruik omgaan. Natuurlijk zitten er uitzonderingen tussen zoals jij :rolleyes:
Amen!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
...

Is dit sarcastisch? :grin:[/quote]
Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:[/quote]

Zoiets kan toch echt niet waar zijn van iemand die hier regelmatig post, maarja volgens jou redenatie zit in alle ghb alcohol en in alle lsd zit dmt. Dit kun je toch echt serieus niet menen. In goeie xtc pillen hoort alleen het HCl zout van 3,4 methylenedioxymethamfetamine te zitten, het liefst tussen de 80 en 120 mg.

Om maar ontopic te blijven, 6 mg methamfetamine is echt net niks volgens mij, zowiezo wordt het zwaar overdreven wat meth betreft. Ik heb es een vriend van me verteld dat meth hetzelfde is tot speed als heroine tot morphine. En laten we eerlijk wezen, morphine is echt niet veel beter dan heroine. Ik zelf houd niet zo van speed, vandaar dat ik ook nog nooit meth heb gebruikt, had er wel eens de kans toe.

Maarja blijft natuurlijk kut als er rotzooi in je pillen zit.

Drientje

DF-koning
Flip Trip zei:
Drientje zei:
...

Nee dat is geen sarcasme. Verdomme wat zijn jullie dom. de A van MDMA staat voor Amfetamine. XTC is zelf een amfetamine. Get your shit together man. :grin:[/quote]

Zoiets kan toch echt niet waar zijn van iemand die hier regelmatig post, maarja volgens jou redenatie zit in alle ghb alcohol en in alle lsd zit dmt. Dit kun je toch echt serieus niet menen. In goeie xtc pillen hoort alleen het HCl zout van 3,4 methylenedioxymethamfetamine te zitten, het liefst tussen de 80 en 120 mg.

[/quote]

Je hebt groot gelijk als ik die smiley niet aan het einde van de zin gezet had. Lol internet weet je.
Natuurlijk is XTC geen speed maar neemt niet weg dat de A van MDMA nog steeds voor amfetamine staat. Dus had ik de kromme redenering dat er in alle pillen amfetamine zit. Schijnbaar was dat CHIASME genoeg om zo hoog boven op de kast te gaan zitten en mij te vervloeken en dom te noemen. I know my products.... Don't worry, heb niet voor niets 3 dagen opgesloten gezeten met een professor neurologie die mij de werking en chemische samenstelling van alle drugs heeft uitgelegd.

tomz0r

Badass junkie
Flip Trip zei:
Ik heb es een vriend van me verteld dat meth hetzelfde is tot speed als heroine tot morphine. En laten we eerlijk wezen, morphine is echt niet veel beter dan heroine.

Wat een onzin.

dfssdfde

Badass junkie
tomz0r zei:
Flip Trip zei:
Ik heb es een vriend van me verteld dat meth hetzelfde is tot speed als heroine tot morphine. En laten we eerlijk wezen, morphine is echt niet veel beter dan heroine.

Wat een onzin.

En waarom dan? Als je het kan onderbouwen geloof ik je misschien, maar Flip Trip zit er toch dicht bij denk ik... Meth is dan misschien pure rotzooi, maar zo gezond is gewone speed nu ook weer niet hoor.

tomz0r

Badass junkie
Ivoos zei:
tomz0r zei:
Flip Trip zei:

Wat een onzin.

En waarom dan? Als je het kan onderbouwen geloof ik je misschien, maar Flip Trip zit er toch dicht bij denk ik... Meth is dan misschien pure rotzooi, maar zo gezond is gewone speed nu ook weer niet hoor.

Ik dacht dat onderbouwen niet nodig was omdat die vergelijking overduidelijk enorm krom is. De gevaren amfetaminen en van opiaten zijn totaal verschillend. Waar het bij opiaten om het verslavingsgevaar gaat, is het bij amfetaminen meer het lichamelijke risico. Op die manier iets vergelijken gaat niet aangezien het verschil tussen verslavingsgevaar en lichamelijk gevaar voor de één belangrijker is dan voor de ander.
Afgezien van die belachelijke vergelijking komt ook nog dat hij het waarschijnlijk op niks baseert. Er is geen informatie over veilig gebruik van meth te vinden, alleen maar afschrikwekkende informatie (kan er aan liggen dat er alleen Amerikaanse onderzoeken te vinden zijn, maar toch zegt het wel wat) en hij heeft waarschijnlijk niet eens zelf meth geprobeerd (wat overigens ook niks over de risicofactor van meth zou zeggen aangezien het slechts één enkele persoonlijke indruk is). Geen poot om op te staan dus. Gewoon maar wat roepen.

Duidelijk?

Drientje

DF-koning
Ik denk dat je het niet zo geod begrijpt wat Flip Trip bedoeld. Hij vergelijkt niet speed en morfine maar stelt dat speed staat tot meth als heroine tot morfine.

Alleen is hierbij het verschil dat er niet zo heel veel verschil zit tussen heroine en morfine. Eigenlijk wordt heroine bereid uit morfine en wordt heroine ook weer in je lichaam omgezet naar morfine.
Verschil zit dan weer dat de vergelijking niet opgaat. Meth wordt in je lichaam niet omgezet naar speed.

tomz0r

Badass junkie
Drientje zei:
Ik denk dat je het niet zo geod begrijpt wat Flip Trip bedoeld. Hij vergelijkt niet speed en morfine maar stelt dat speed staat tot meth als heroine tot morfine.

Alleen is hierbij het verschil dat er niet zo heel veel verschil zit tussen heroine en morfine. Eigenlijk wordt heroine bereid uit morfine en wordt heroine ook weer in je lichaam omgezet naar morfine.
Verschil zit dan weer dat de vergelijking niet opgaat. Meth wordt in je lichaam niet omgezet naar speed.

Ik bedoelde dat het het verschil tussen appels met het verschil tussen peren vergelijken is aangezien beide drugs andere risico's hebben en de ernst daarvan subjectief is. Het verschil in verslavingsrisico van de opiaten kan je niet vergelijken met het verschil in lichamelijk risico van de amfetaminen.
Buiten dat is het ook nog eens nergens op gebaseerd aangezien hij geen weet heeft van de verslavingsrisico's van opiaten en geen weet heeft van de risico's van meth. Meth heeft ook nog eens een hele hoge verslavingsfactor bij éénmalig gebruik, iets wat speed niet direct heeft.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Wat ik bedoel te zeggen is dat meth gewoon extreme speed is. Het werkt langer, je hebt minder nodig, allebei (meth en normale speed) wordt gebruikt als medicijn tegen dezelfde dingen, meth is overigens in nederland niet toe gelaten als medicijn, in th US of fucking A wel. Daar waar amfetamines en methylphenidaten niet werken worden methamfetamines gebruikt. Ook is een metabolisch afbreekproduct van methamfetamine gewone amfetamine.

Ook is meth en heroine veel meer gedemoniseerd dan hun counterparts

Zo is heroine gewoon veel sterkere morfine, zo ver ik weet werkt het ook langer heb je minder nodig etc.

Ik zit helemaal niet speed met opiaten te veglijken. Maar toch kun je stellen dat meth en heroine allebei verslavender zijn, langer werken, sneller werken en heviger werken dan hun counterparts, speed en morphine.

tomz0r

Badass junkie
Flip Trip zei:
Wat ik bedoel te zeggen is dat meth gewoon extreme speed is. Het werkt langer, je hebt minder nodig, allebei (meth en normale speed) wordt gebruikt als medicijn tegen dezelfde dingen, meth is overigens in nederland niet toe gelaten als medicijn, in th US of fucking A wel. Daar waar amfetamines en methylphenidaten niet werken worden methamfetamines gebruikt. Ook is een metabolisch afbreekproduct van methamfetamine gewone amfetamine.

Ook is meth en heroine veel meer gedemoniseerd dan hun counterparts

Zo is heroine gewoon veel sterkere morfine, zo ver ik weet werkt het ook langer heb je minder nodig etc.

Ik zit helemaal niet speed met opiaten te veglijken. Maar toch kun je stellen dat meth en heroine allebei verslavender zijn, langer werken, sneller werken en heviger werken dan hun counterparts, speed en morphine.

Hoe je het nu uitlegt snap ik je wel, maar ik blijf de vergelijking krom vinden. Jij blijkbaar ook want je zegt nu wat anders.

Hier suggereer je dat meth dus niet veel schadelijker is dan speed aangezien je het vergelijkt met morfine en daarbij dit zegt:
Flip Trip zei:
En laten we eerlijk wezen, morphine is echt niet veel beter dan heroine.

Gelukkig hier al niet meer zo:
Flip Trip zei:
Zo is heroine gewoon veel sterkere morfine

Flip Trip

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Hier suggereer je dat meth dus niet veel schadelijker is dan speed aangezien je het vergelijkt met morfine en daarbij dit zegt:
Flip Trip zei:

Flip Trip zei:

Als we het roken van meth buiten beschouwing laten en je je dosis aanpast denk ik dat het wel wat schadelijker is dan speed maar niet zo heel erg veel. Maar het is zeker geen perfecte vergelijking, maar ik blijf het vreemd vinden dat er zo extreem gedaan wordt over meth, bedenk dat dat wat we beslist allemaal op discovery hebben gezien de extreme amerikaanse kant van het verhaal is. Deze kant zou je ook over speedsnuivers kunnen laten zien, daar zijn er ook genoeg van die er helemaal aan ten onder gaan.

Maarja, volgens een ervaringsdeskundige is meth 10 tot 20 keer sterker dan gewone speed, dus het blijft heftig spul. Ik ben zelf niet zo van de uppers dus ik ben niet zo snel geneigd om het eens te proberen, maarja zeg nooit nooit.

Ohja en de eerste regel van deze erowid pagina is:"
The health concerns for most amphetamine-like substances, including methamphetamine, are largely the same."

Voor de rest lijkt dit "erowid dose" toch ook niet zo extreem.

tomz0r

Badass junkie
Flip Trip zei:
tomz0r zei:
Flip Trip zei:

Flip Trip zei:

Als we het roken van meth buiten beschouwing laten en je je dosis aanpast denk ik dat het wel wat schadelijker is dan speed maar niet zo heel erg veel. Maar het is zeker geen perfecte vergelijking, maar ik blijf het vreemd vinden dat er zo extreem gedaan wordt over meth, bedenk dat dat wat we beslist allemaal op discovery hebben gezien de extreme amerikaanse kant van het verhaal is. Deze kant zou je ook over speedsnuivers kunnen laten zien, daar zijn er ook genoeg van die er helemaal aan ten onder gaan.

Maarja, volgens een ervaringsdeskundige is meth 10 tot 20 keer sterker dan gewone speed, dus het blijft heftig spul. Ik ben zelf niet zo van de uppers dus ik ben niet zo snel geneigd om het eens te proberen, maarja zeg nooit nooit.

Ohja en de eerste regel van deze erowid pagina is:"
The health concerns for most amphetamine-like substances, including methamphetamine, are largely the same."

Voor de rest lijkt dit "erowid dose" toch ook niet zo extreem.

Ik heb niet echt een duidelijke mening over meth aangezien ik niet weet waar ik over praat. De informatie is inderdaad subjectief maar niet zonder reden zo afschrikwekkend.
Die erowid pagina die jij gaf zegt dat alle amfetamines ongeveer dezelfde risico's hebben. Dat klopt. Maar ze doelen daarbij op de zelfde soort gevaren, niet de grootte van de risico's zoals jij stelt.
Ik zou iets waar zo weinig goeds over bekend is niet willen proberen eerlijk gezegd. Ook al kan en zal het waarschijnlijk meevallen; mild spul zal het niet zijn.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
tipsyflipsy zei:

Is het antwoord JA.

Ja dus in een pil zit een beetje meth en een beetje methyleendioxy.

:grin:

raZiel

3,4-methyleendioxymethamfetamine is natuurlijk een heel andere stof als methamfetamine los. Beide stoffen hebben een compleet andere werking op je lichaam. Het enigste verschil tussen speed en meth is 1 extra methyl groep en die zorgt wel voor een groot verschil in werking. meth is dus compleet anders als mdma. CL- en HCL is toch ook niet te vergelijken :tongueout: of H3PO3 en H2PO3-

Bovenaan