Pillen schoonmaken

Megasumo

Newbie

ktja

Experimenterende gebruiker
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen.
gr. Ktja

greenpower

Bewuste gebruiker
ktja zei:
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen.
gr. Ktja

Dat is echt onzin, kan net zo goed vergif in zitten.

Dat komt ook voor gaan mensen aan dood.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
greenpower zei:
Dat gebeurt alleen dus zo goed als nooit. Maar zoals al eerder is gezegd; verspilde moeite, beter laten testen.

J86

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
ktja zei:
gr. Ktja

Oh ja? Voorbeeld?
De enige geregistreerde doden na XTC gebruik in Nederland waren overleden als gevolg van uitdroging.

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
J86 zei:
Oh ja? Voorbeeld?
De enige geregistreerde doden na XTC gebruik in Nederland waren overleden als gevolg van uitdroging.

Bron?
Ik denk persoonlijk dat je doden na MDMA gebruik bedoeld.
De jongen die overleden was na het gebruik van pillen met PMA was volgens mij overleden aan een hartaanval. Gif in pillen komt relatief weinig voor, maar er worden (ja, zeer zelden) nog wel eens pillen aangetroffen met stoffen die zeer toxische eigenschappen hebben.

Bijv;
http://www.eve-rave.ch/drugchecking/178-smiley-mit-24-d (circuleerden in regio Utrecht, ook in het wit)

Ik denk overigens zelf dat het weinig zin heeft zuivere MDMA opnieuw uit pillen te winnen. Veel te duur, veel te onnauwkeurig (mocht je het onproffessioneel aanpakken), en evt. brengt het weer risico's en bijstoffen met zich mee waardoor het proces het uieindelijke doel van 'veiliger MDMA tot je nemen' alleen maar belemmerd word. Gewoon laten testen die rotzooi, bevalt het niet, dan zoek je een paar deuren verder.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Het is mogelijk inderdaad. Alleen nutteloos zoals eerder gezegd, aangezien een hooggedoseerde MDMA-pil zo goed als nooit gifstoffen bevat. PMA zou trouwens ook achterblijven net als MDMA als je het zou zuiveren met aceton.

Miss J

Bewuste gebruiker
ktja zei:
XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED)

Als je goede pillen hebt zit er echt geen MDA/MDEA/Speed in. Ik denk dat TS juist dat soort stoffen er uit wil hebben...

Spees174

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
MDA wil niemand eruit hebben.

Haha nee :stoned:

Lost mCPP op in aceton? Want dan zou het in ieder geval nog enigszins nuttig kunnen zijn...
maargoed gewoon laten testen en desnoods andere pillen scoren is waarschijnlijk wel handiger

Spees174

Belezen gebruiker
ik weet er niet zo heel veel van, maar de molecuulstructuren van MDA en MDMA lijken heel erg op elkaar, dus ik denk dat op basis van chemische eigenschappen ze niet zomaar te scheiden zijn door er een stofje oid bij te doen

Bovenaan