pillen testen?

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb hier ondertussen al aardig wat bijgeleerd, waarvoor mijn dank.

Nu, ik ben nog niet zo'n ervaren gebruiker met xtc, maar in de 4 keer dat ik het in het afgelopen jaar gebruikt heb, heb ik alleen nog maar goede effecten mogen beleven. Ik kreeg het pilletje telkens van een goede vriend en luisterde dan ook naar zijn goede raad (water drinken, geen alcohol, ... ).

Nu heb ik tijdens het nieuwjaarsfeestje hier op eigen houtje 7 pillen gekocht om de rest van het jaar (en hopelijk nog iets langer) door te komen. Ik heb ze nagekeken op "Pill Report" maar vindt de pil niet in de exacte vorm als ik ze hier heb. Nu zou ik deze graag laten testen door een labo, aangezien ik graag op safe speel. Het spijtige is dat hier in België men een pak achter staat ten opzichte van Nederland omtrent mdma. Ik ben dankzij jullie al uitgekomen op de site "http://www.drugs-test.nl/" (geweldig initiatief trouwens!) en nu vroeg ik me af hoe ik dit best kan aanpakken vanuit België. Is er een mogelijkheid om dit via de post te doen of iets dergelijks, of ben ik al verplicht om een heel eindje tot in Nederland te rijden met de stuff en het "face-to-face" te regelen ginder? Is het mogelijk voor Belgen (of mensen met een andere nationaliteit) om daar te kunnen laten testen? Moet ik voor de uitslag dan nog een keertje terug naar het lab? Is het wel "safe" of staat de politie daar om elk hoekje te kijken?

Graag wat antwoorden/advies van mensen met ervaring aub :)

Alvast bedankt!

Bovenaan