pillentest

paul24

Newbie
beste forumleden,

ik vroeg mij af of jullie je eigen drugs testen d.m.v. een testpakket. Zo 1 die gehaald kan worden bij een smartshop (bijv. een ez-test) en wat jullie beweegredenen daarvoor zijn. En als je het niet doet, waarom dan niet? Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je een pil testte, die slecht uit de test kwam en zo ja, wat heb je toen gedaan? Kortom, wat zijn jullie ervaringen met deze testen. Daar ben ik benieuwd naar. Ik schrijf namelijk een artikel over dit onderwerp voor school. Alvast bedankt voor jullie reacties.

mvg,
Paul

ps. Ik hoor het ook graag als je je pillen 'officieel' laat testen (bij een testservice).

TrippyShit

Badass junkie
Ja dat vind ik dus ook. Je weet dat er mdma inzit. Niet of er eventueel wat anders bij zit of hoeveel miligram mdma erin zit.

kiekert

Bewuste gebruiker
Heb twee weken terug nog een aantal pillen van twee batches weggebracht. Ik was de 6e persoon die dag, en de eerste met mdma volgens de eztest. Mijn 5 voorgangers hadden allen mcpp volgens de database. In groningen was dit.

Ik moet nog steeds bellen voor de precieze uitslag.
Ik snap ook echt niet dat mensen hun pillen zo innemen zonder dat ze weten wat erin zit.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Heb twee weken terug nog een aantal pillen van twee batches weggebracht. Ik was de 6e persoon die dag, en de eerste met mdma volgens de eztest. Mijn 5 voorgangers hadden allen mcpp volgens de database. In groningen was dit.

Ik moet nog steeds bellen voor de precieze uitslag.
Ik snap ook echt niet dat mensen hun pillen zo innemen zonder dat ze weten wat erin zit.

Niet in elk land hebben ze de luxe om hun pillen te laten testen...
En niet iedereen hier beschikt over een auto om ze snel naar Nederland te brengen :P

Bovenaan