pilletje uitproberen

tweety81

Newbie
Hallo,

ik en mij vriendin zijn nu meer dan 10 jaar samen en we gaan volgend jaar trouwen en willen volgend jaar ookj proberen kinderen te krijgen. Nu willen we voor het echte huisje boompje beestje verhaal gaat beginnen nog even goed feesten en hebben daarom voor morgen kjaartjes gekocht voor hardbass in Arnhem. Daar wij wel nieuwsgierig aangelegt zijn willen we daar graag een pilletje uitproberen maar weten niet precies hoe en wat. Kunnen jullie ons tips geven met waar we op moeten letten en hoe we ze kunnen krijgen. Daar we zelf helemaal niet in dit wereldtje zitten weet ik niet zeker of dit wel gaat lukken daar. En wat moeten, kunnen we doen als er iets fout gaat?

Alvast hartstikke bedankt voor eventuele tips.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Het beste was pillen ergens fixen en dan laten testen maar aangezien HB morgen al is gaat dat niet meer lukken. Zou zeggen kijk even op de website van pillreports om zo een indicatie te krijgen welke pillen 'schoon' zijn en hoe sterk ze zijn.

Advies over hoeveel is altijd moeilijk te geven maar ik zou zeggen voor je vriendin tussen de 30-60mg beginnen en voor jou zelf tussen de 50-80mg. Bijnemen kan altijd nog.

Toch zullen er nog veel andere mensen zijn die hier een andere mening over hebben.

En natuurlijk blijven drinken, een of twee glazen per uur. Maar pas op dat je niet te veel gaat drinken :wink:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Inderdaad wat boenkeng al zei, van te voren pillen regelen was slimmer geweest.

Dosering ligt natuurlijk ook heel erg aan de pil zelf, maar begin niet met meer dan een halve, wacht het effect af, en neem eventueel later nog bij.

Doe rustig aan, drink genoeg, en vooral veel plezier!

Peace,

tweety81

Newbie
Bedankt zover voor de reactie's en vooral de tips.
Ik heb geprobeerd om iets van tevoren te regellen maar zoals aangegeven zit ik niet echt in deze wereld en heb echt overal rondgevraagd maar zou niet weten waar ik ze vandaan moet krijgen (we wonen dan ook in een erg klein dorpje) Ik hoop dan ook maar dat we daar iets kunnen regellen anders valt ons plannetje een beetje in duigen.
Heeft iemand mischien ook tips hoe je ze daar kan regellen? En of je ze daar ook kan testen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Is EZ test in het uitgaansleven verboden? Anders kan je het daar ter plekke zien wat de stof is die het meest domineert erin.
Testcentra is natuurlijk een stuk beter :wink:

boenkeng

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
Is EZ test in het uitgaansleven verboden? Anders kan je het daar ter plekke zien wat de stof is die het meest domineert erin.
Testcentra is natuurlijk een stuk beter :wink:
Zero Tolerance, dus denk het wel. Net als een grinder ook afgepakt word

Twix

Experimenterende gebruiker
Inderdaad gewoon iemand aanspreken die kei strak staat en vragen of hij nog wat heeft of een vriend heeft die nog wat heeft en dat je wat zou willen overkopen.
Ben benieuwd naar jullie ondervindingen :tearsofjoy:

Bovenaan