Pindakaas en THC

Hallo,

Sinds kort ben ik een beetje begonnen met het experimenteren met wiet, aangezien een klasgenoot van mij een keer vroeg of ik ook eens wou proberen en ik was er wel nieuwsgierig naar.

Nu heb ik alleen één probleem; ik heb erg zwakke longen en over mijn longen roken gaat voor mij erg moeilijk bijna bij elke hijs moet ik hoesten op zich is dit niet zo erg, want mij is verteld dat juist als je hoest word het sneller opgenomen(aldus mijn klasgenoot en zijn vrienden). Nu leek het mij wel een goed idee om dan THC binnen te krijgen door middel van eten, oftewel spacecake, koekjes of iets dergelijks. Een spacecake of zoiets bakken word een beetje moeilijk aangezien mijn ouders er niet op staan te wachten dat ik aan de wiet zit of iets van die aard en ik kan mij 1,2,3 niet bedenken waar ik die spacecake dan wel zou moeten bakken.

Nu heb ik gelezen dat THC alleen in het lichaam word opgenomen als het zich met vetten bind. Pindakaas blijkt een groot deel olie te bevatten, dus in principe zou ik wiet kunnen verwerken in pindakaas en vervolgens dat in te nemen in combinatie met een broodje of iets dergelijks.

Zou dit werken of werkt THC alleen als het verwarmd word, dus wat er gebeurd als je een cake bakt of als je blowt?

mvg

Paperplane. zei:
rjpurk zei:
Zou dit werken of werkt THC alleen als het verwarmd word, dus wat er gebeurd als je een cake bakt of als je blowt?
Ja.

allereerst bedankt voor je antwoord. heb jij hier ervaring mee? is het effect even goed in verhouding met blowen? en wat voor dosering zou je dan aanraden. Wiet ook daadwerkelijk in laten trekken of gewoon vermengen en in nemen?

Alvast bedankt,

pinnes

Belezen gebruiker
je moet eerst wietboter maken; dat kun je op brood smeren. Of wiet alleen werkt als je het verwarmt daar zijn de meningen over verdeeld.

zoals ik al zei ik heb zwakke longen ik hoest al als iemand naast mij rookt... de doktor heeft dit zefl aangetoond, dus er aan wennen weet ik nog niet.. zalt denk ik niet gebeuren.

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Paperplane. zei:
Tja dan is wiet niks voor jou. eten geeft een lang effect wat veel mensen niet als prettig veschouwen.

klopt. ik was een keer 1.5 dag stoned van een spacecake. niet echt aan te raden. liever 1-2 uurtjes (hangt van dosering en sterkte af) stoned dan direct 36

Yokibeer

Experimenterende gebruiker
wat ook lekker is, vooral met de kerstdagen, in de warme melk een blok goedkope niet al te sterke hasj 0,5 gram, op laten lossen en dan wat Nesquik poeder erbij en je hebt een heerlijke warme chocohasjmelk.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
Yokibeer zei:
door Yokibeer op 17 dec 2011 17:14
wat ook lekker is, vooral met de kerstdagen, in de warme melk een blok goedkope niet al te sterke hasj 0,5 gram, op laten lossen en dan wat Nesquik poeder erbij en je hebt een heerlijke warme chocohasjmelk.

hoe is het effect hiervan ben ik wel benieuwd naar ????

jaapi

Belezen gebruiker
misschien is wiet maar beter niks als je longen het niet kunnen hebben.

Met cake heb je een aantal problemen. De dosering is erg lastig, omdat het effect niet direct duidelijk is. En het is bijzonder niet te vreten.

groeten

Paperplane.

Wijs gebruiker
jaapi zei:
misschien is wiet maar beter niks als je longen het niet kunnen hebben.

Met cake heb je een aantal problemen. De dosering is erg lastig, omdat het effect niet direct duidelijk is. En het is bijzonder niet te vreten.

groeten
Dan kan je echt geen cake bakken. In mijn wietbrownies proefde ik het amper.

Bovenaan