Pissen tijdens XTC

Jo mensen, een aanbeveling maar tegelijkertijd ook een vergelijking,

als ik aan de xtc zit kan ik zoals de meesten nooit goed pissen, maar om een of ander reden als ik warm/heet water over mijn eikel laat stromen dan kan ik meteen pissen,(water ongeveer 40-43 graden)

Nu lukt dat mijn 3 maten niet die ik afgelopen keer dat had uitgelegd dus vroeg ik mij af is dat een of ander ding wat alleen mijn lichaam doet, het klinkt heel komisch maar het werkt voor mij oprecht als een warme mes door boter.

hopelijk zijn er andere mensen die dit kunnen en hier profijt van hebben

Groetjes

L-6

Belezen gebruiker
In het begin van mijn gebruik lukte het soms ook niet, maar uiteindelijk wel als ik gewoon zei dat het ging lukken en me even ging concentreren. Van deze methode heb ik nog nooit gehoord, maar ey: if it works, it works. Hahaha

Ape

Badass junkie
Ik heb hier geleden over fluiten en daar hebben sommige leden goede ervaring mee.

Kan me voorstellen dat warm water werkt. Zodra ik in een warm bad ga zitten krijg ik ook meteen drang om te plassen.

Eve's drop

Badass junkie
Ik heb hier geleden over fluiten en daar hebben sommige leden goede ervaring mee.

Kan me voorstellen dat warm water werkt. Zodra ik in een warm bad ga zitten krijg ik ook meteen drang om te plassen.

Tips zijn altijd goed haha 🤣👌

Maar dat fluiten is wel een vage haha midden in de nacht het deuntje van freddy krueger fluiten om je fluitje te laten fluiten 🤪

Ape

Badass junkie
Tips zijn altijd goed haha 🤣👌

Maar dat fluiten is wel een vage haha midden in de nacht het deuntje van freddy krueger fluiten om je fluitje te laten fluiten 🤪
Haha Ja ik vond het ook vaag, tot ik reacties las dat het werkte bij mensen. If it’s silly but it works. It ain’t silly

Eve's drop

Badass junkie
REDЯUM ooh ik krijg gelijk weer zin om die film te kijken. Met die authentieke oldskool horror geluiden en dat mes waarvan je kan zien dat het rubber is. Ja

En die actrice hahaha

Lekker bingewatchen,

The Shining
The Thing
IT
Nightmare on Elmstreet,

En aftoppen met The Exorcist!

The power of Christ compels you!

• Like
Waarderingen: Ape

Ape

Badass junkie
En die actrice hahaha

Lekker bingewatchen,

The Shining
The Thing
IT
Nightmare on Elmstreet,

En aftoppen met The Exorcist!

The power of Christ compels you!
Zin in. Maar niet vanavond want dan komt vast mijn trip niet ten goed 😆

we vervuilen dit topic en ‘chatten’ is niet toegestaan in een thread. Ik ga me verstoppen doei 🙂

Eve's drop

Badass junkie
Zin in. Maar niet vanavond want dan komt vast mijn trip niet ten goed 😆

we vervuilen dit topic en ‘chatten’ is niet toegestaan in een thread. Ik ga me verstoppen doei 🙂

Hey zeg! Deze films waren goed genoeg om mensen in hun broek te laten pissen hoor!

• Like
Waarderingen: Ape
Bovenaan