planten geript

ze stonden helemaal achter in me tuintje..
en bijna niemand wist er van af.. behalve 1 kerol wiens scooter ik gefixed heb.. ik ben bij hem langs geweest, toen ik binnen kwam ging ik naar de woonkamer.. keek uit het raam en toen zag ik wiet ligge dat ze aant knippe waren.. :smilingimp:

toen heb ik die gast doorgelaten me wiet dat ik kon gebruiken gepakt.. 1 plant hadden ze eruit getrokken en daar zat nog geen eens us wat aan

maar ik ga me lekker een paar steks binne zetten.. :stoned:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
flink balen ja. Door het kutweer dit jaar is er al niet zo'n heel beste opbrengst, (2 van m'n planten stukgewaaid :angry: ) moet er niet aan denken dat de plant die nog staat nog eens gestolen zou worden :(

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
gecondoleerd :(

Mijn planten staan in de duinen, daar komt het gemiddelde wietstelende rondhangende figuur teminste niet.

teebo

Bewuste gebruiker
2 jaar na elkaar
hoezo dom?

vorig jaar: twee prachtige white widow struiken van 1m70
wat er overschoot was een putje van enkele cm's diep, er hing niets aan en ze kunnen het echt nie overleefd hebben.
klootzakken
nu begin ik er niet meer aan

toooz

Belezen gebruiker
Man, in dit geval weet je het al, als die gast zelf geen planten had is het vrij duidelijk,

heb zelf ook al planten geript maar dan knipte ik meestal de dikskte toppe der af of soms ook heel de plant maar zou feitelijk nooit een bijna kaale meeneme

ben ook al geript geweest

DIT STEL IK VOOR:

je weet dus waar hij woont,!!!!

de komende week in een plestik zak in je tuin poepen,
daarna goed dicht knopen
en ergens uitsmeeren bvb op zijn voor raam,auto,scooter of andere leuke plekjes!!

of anders zen zen carburator er af knippen, of als hij een grote tuin heeft kan je ook diskreet Bamboo wortels onder de grond plante, na een half jaar is zen heele tuin dan bewortelt en kan hij alles hakken

maar omdat je zen scooter gefixt heb zou ik heelemaal parra gaan en ratten vergif aan zen hond gaan voeren, dan is de hond sneller gedroogd dan jouw wiet

kies maar ik kies voor de stront

toooz

Belezen gebruiker
en ja > ik ben vroeger nog zo gek geweest om in september alle wijken te doorzoeken naar de geur van verse wiet

met resultaat: een enorme plant in een kerel zen achtertuin !!

altijd goed voorzien van veiligheid enz....

Bovenaan